Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

#3075
Dat geld heeft N.A.C. ook niet Het technisch beleid ligt bij de trainer (Steijn) die uitgaven op de korte termijn doet omdat er geen TS is die de lange termijn bewaakt. E

Ook oliedom in deze periode want je verspeelt je aanspraak op financiƫle compensatie voor spelen zonder publiek als je tonnen uitgeeft aan transfersommen. Met 0 man op de tribune ipv 16.000 is dat een groot risico. Maar van Manders weten we dat die bij ADO er een puinhoop van maakte.

Galdiano

Citaat van: Treb op oktober 01, 2020, 23:17:47
Hoe kunnen die dat allemaal betalen  8P

Niet  :_schater

De lijken zullen er vanzelf uit de kast vallen.
Ja ze staan op 15 uit 5, maar die zakken echt nog wel terug, en met die selectie gaat dat alleen maar voor problemen zorgen.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

#3077
Ik ben benieuwd of zo'n De Rooij of v Hooidonk ook het verschil kunnen maken als de druk hoog is of tegen betere tegenstanders...
Ik heb dan meer vertrouwen in Muhren of Antonia als het er echt om gaat straks.

Collingwood

NAC heeft natuurlijk voor Van Hecke wel iets van 2,5 miljoen gekregen.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op oktober 02, 2020, 08:42:04
NAC heeft natuurlijk voor Van Hecke wel iets van 2,5 miljoen gekregen.
Een keeper aan Anderlecht verkocht..
IN HENK WE TRUST!!!

Huizen

NAC heeft een bizar gunstig programma gehad. Heel benieuwd hoe ze het tegen Jong Ajax en Graafschap gaan doen.

zeewolde

Citaat van: Diemen op oktober 02, 2020, 11:17:07
NAC heeft een bizar gunstig programma gehad. Heel benieuwd hoe ze het tegen Jong Ajax en Graafschap gaan doen.
door dat makkelijke begin hebben ze wel heel veel zelfvertrouwen

Galdiano

Citaat van: zeewolde op oktober 02, 2020, 11:27:04
door dat makkelijke begin hebben ze wel heel veel zelfvertrouwen

Dat stort straks als een kaartenhuis in elkaar!
Als het even tegenzit verwacht ik echt niet dat mannen als Immers en Meijers etc de kar gaan trekken, die lieten het bij Ado ook afweten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op oktober 02, 2020, 11:36:58
Dat stort straks als een kaartenhuis in elkaar!
Als het even tegenzit verwacht ik echt niet dat mannen als Immers en Meijers etc de kar gaan trekken, die lieten het bij Ado ook afweten.
nac gaat gewoon promoveren. Die trainer houd het spul wel op de rails daar

Naastismis

Citaat van: Diemen op oktober 02, 2020, 11:17:07
NAC heeft een bizar gunstig programma gehad. Heel benieuwd hoe ze het tegen Jong Ajax en Graafschap gaan doen.

Kijk ff welke plaats de tegenstanders van ons staan die we hebben gehad... en na Helmond en Dordrecht ook een hele reeks zware wedstrijden. Eind November maar ff zien hoe het er dan voor staat.

Bankzitter

#3085
Ik heb gisteren even 20 minuten N.AC. gekeken waarin overigens geen goals vielen.
Als je dan de uitslag ziet en de stand op de ranglijst geloof je je ogen niet.... N.A.C. iets van 30% balbezit en heel matig als ze dan de bal hadden (J Ajax overigens ook rondschuiven zonder maar iets te creƫeren).

Omgekeerd ook , als je de stand op de ranglijst ziet, dan geloof je niet hoe matig N.A.C. speelt.

Maar goed, de druk komt wel steeds meer bij de achtervolgers te liggen en N.A.C. tankt weer zelfvertrouwen.
Wij mogen daar (zonder publiek?) ook niet verliezen en op een punt spelen kunnen we niet. Ook N.A.C. gaat rustig met 6 man rond de 16 hangen en counteren.

Destroyer

Klote is dat NAC gewoon steeds wint, punten tellen met of zonder goed voetbal. Steijn is gewoon een goede trainer en ze hebben wel sterkhouders. Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat lopen daar. Als ze straks ook nog door zelfvertrouwen beter gaan spelen zie ik ze wel promoveren. Ik heb nu een paar potjes gezien van hun wat me niet kon bekoren maar de onderliggende partijen gaat het zeker druk opleggen. 18 uit 6 is gewoon erg lekker om mee te starten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op oktober 03, 2020, 09:33:11
Klote is dat NAC gewoon steeds wint, punten tellen met of zonder goed voetbal. Steijn is gewoon een goede trainer en ze hebben wel sterkhouders. Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat lopen daar. Als ze straks ook nog door zelfvertrouwen beter gaan spelen zie ik ze wel promoveren. Ik heb nu een paar potjes gezien van hun wat me niet kon bekoren maar de onderliggende partijen gaat het zeker druk opleggen. 18 uit 6 is gewoon erg lekker om mee te starten.
klopt helemaal over de druk......wij moeten eerst maar eens  winnen van Helmond en dan tegen Dordrecht en daarna nac uit.

Bankzitter

#3088
Ja, eens... ze komen zo langzamerhand al in de positie dat ze ook bij een keertje verliezen nog ruim op een promotieplek staan.
En dan is het lekker voetballen want ligt de druk bij de achtervolgers.

Wij kunnen ook dat soort series maken (9 wedstrijden achter elkaar gewonnen tot aan GAE), zelfs als we spelers missen. We moeten na het kleine dipje nu weer aan de druk gewend zijn om elke week te winnen ongeacht de omstandigheden. Dus ook op een dinsdagavond zonder publiek in Helmond.

PePe

Het moment dat een club punten gaat verspelen, komt elke wedstrijd een wedstrijd dichterbij.