Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: AL op september 23, 2020, 17:56:04
Mankeert dus amper wat. Paar weekjes uit de running.
Het zag er wel uit alsof de enkel flink dubbelklapte. Vooralsnog geen breuk geconstateerd maar valt door zwelling ook niet altijd te ontdekken denk ik. Zou me niet verbazen dat het 6 weken duurt en flink tussen de oren gaat zitten.

LWD vak 7

Dat klote NAC heeft wel een perfecte start met 15 uit 5. Hoop dat die straks gauw een x a la de Graafschap op de bek gaan.

Bankzitter

Jong AZ, Helmond, Den Bosch, Jong Utrecht, Jong PSV....
Ze krijgen nu Jong Ajax, De Graafschap en Cambuur, laten we die serie eens afwachten.

Destroyer

Citaat van: LWD vak 7 op september 26, 2020, 18:52:51
Dat klote NAC heeft wel een perfecte start met 15 uit 5. Hoop dat die straks gauw een x a la de Graafschap op de bek gaan.

Wedstrijd gezien? Kan mij nog niet bekoren. Die wonen steeds met hakken over de sloot. Let maar op die gaan nog wel punten morsen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op september 26, 2020, 19:21:24
Jong AZ, Helmond, Den Bosch, Jong Utrecht, Jong PSV....
Ze krijgen nu Jong Ajax, De Graafschap en Cambuur, laten we die serie eens afwachten.

En daarna nog Almere en NEC. Die gaan echt wel behoorlijk wat punten verspelen de komende weken. Voetballend zo slecht

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op september 27, 2020, 09:47:59
En daarna nog Almere en NEC. Die gaan echt wel behoorlijk wat punten verspelen de komende weken. Voetballend zo slecht
Inderdaad, en weinig voetbal intelligentie, en dat is zo erg dat ze man op man spelen over het hele veld i.p.v in de zone te spelen(hier zijn ze de enige in het betaald voetbal).
IN HENK WE TRUST!!!

Treb

Het waren drie leuke thuiswedstrijden.

Nu weer voor de tv dus....

Huizen


Kuzmanovic-Apeldoorn

Al weer gelijk met Roda
4 punten voor op Excelsior
4 punten voor op NEC
5 punten voor op Volendam
Graafschap en Eagles nog onder ons en moeten nog tegen elkaar

Nu alleen Almere en NAC nog, gaat best aardig
Henk, held, bedankt

Geelblauwstiens

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 29, 2020, 22:06:14
Al weer gelijk met Roda
4 punten voor op Excelsior
4 punten voor op NEC
5 punten voor op Volendam
Graafschap en Eagles nog onder ons en moeten nog tegen elkaar

Nu alleen Almere en NAC nog, gaat best aardig
Het glas is halfvol:) top!

Bankzitter

#3070
We hebben de meeste goals (16 uit 5) gemaakt, ondanks dat het het stroef draait. Gemiddelde boven de 3 goals per wedstrijd.
Wel veel tegengoals in verhouding met vorig seizoen, dat is te verklaren uit het dipje en de blessures achterin.

Het gaat echt niet zo slecht als het lijkt.
Zolang we een gemiddelde van ruim 2 goals per wedstrijd vasthouden en weinig weggeven, zullen we nauwelijks nog verliezen.

Lore

Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee hoe het gaat. NAC heeft een erg makkelijk programma gehad. Wij hebben soms goed gespeeld, maar ook soms door de ondergrens gezakt.

Laten wij eerst maar eens op 10 wedstrijden staan..................en de transferperiode hebben gehad

rudie

Denk dat de strengere maatregelen voor transfers op het niveau van Cambuur behoorlijk invloed gaan hebben deze transferperiode, weet alleen nog niet welke, kan twee kanten op: of clubs die spelers van ons willen halen (meestal geen kapitaalkrachtige topclubs) slaan deze transferperiode over ivm onzekerheid of juist dat de subtoppers (Groningen, Heracles) juist bij onze categorie spelers uitkomen omdat de alternatieven die ze misschien net liever hebben duurder zijn en ze uit veiligheid nu eerst voor goedkoper gaan

AL

De Rooij dus naar Nac.
Die nemen veel risico lijkt het.
Kans is reëel dat dit seizoen weer voor spek en bonen zal zijn.
Geen promotie voor Nac betekent grote financiële ellende.



Treb

Citaat van: AL op oktober 01, 2020, 22:35:27
De Rooij dus naar Nac.
Die nemen veel risico lijkt het.
Kans is reëel dat dit seizoen weer voor spek en bonen zal zijn.
Geen promotie voor Nac betekent grote financiële ellende.

Hoe kunnen die dat allemaal betalen  8P