Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Wij slepen tenminste nog een gelijkspel uit een slechte uitwedstrijd.

speculeter

Denk dat uitvallen van Seuntjes voor hun nog erger is dan verlies van 3 punten

Galdiano

Citaat van: speculeter op september 21, 2020, 20:48:17
Denk dat uitvallen van Seuntjes voor hun nog erger is dan verlies van 3 punten

Dat is wel een absolute leider. Van Hooijdonk lijkt me de ideale opvolger, maar mag die nog weg na vorige week? Speelt  nu ook weer bij NAC.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Die van Hooijdonk ken er geen fluit van.  :_schater Die waren ze bij NAC liever kwijt. Denkt zelf overigens wel dat ie net zo goed als z'n pappie is.

speculeter

Na 4 wedstrijden NAC dus nog volle score.
Roda en Almere verrassend twee en drie.
Wij en de Graafschap al veel punten verspeeld.

hobbes

Citaat van: speculeter op september 21, 2020, 22:41:34
Na 4 wedstrijden NAC dus nog volle score.
Roda en Almere verrassend twee en drie.
Wij en de Graafschap al veel punten verspeeld.

We zijn nog te kort bezig om conclusies te trekken. Zo hebben Nac en Roda wedstrijden tegen veredelde jeugd teams gespeeld.

Bankzitter

#3051
Maar 3 punten achter op een promotieplek...niks aan de hand dus.
N.A.C. bovenaan had ik wel verwacht... die hebben een erg makkelijk programma.
Bij ons moet het nog gaan draaien, andere teams krijgen nog last van druk, blessures en rare Corona-perikelen.

Galdiano

Citaat van: michello op september 21, 2020, 22:01:19
Die van Hooijdonk ken er geen fluit van.  :_schater Die waren ze bij NAC liever kwijt. Denkt zelf overigens wel dat ie net zo goed als z'n pappie is.

Ik zou hem hier ook niet graag zien hoor. Ben wel van mening dat het een type is die prima bij een de Graafschap zou passen. Maar zijn persoonlijkheid voor de camera zegt ook wel ene beetje dat het nog een zacht gekookt eitje is.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: speculeter op september 21, 2020, 22:41:34
Na 4 wedstrijden NAC dus nog volle score.
Roda en Almere verrassend twee en drie.
Wij en de Graafschap al veel punten verspeeld.
Ik denk dat Cambuur en de Graafschap te maken hebben met een onverwerkte teleurstelling in het missen van promotie.
We missen inderdaad al een aantal punten op de concurrentie, maar deze zullen gaande de competitie ook wel punten laten liggen.
Wij en de superboeren hebben niet de druk die NAC kent om te moeten promoveren. Dit zal denk ik gaande het seizoen hun glorieuze opmars ook wel doen haperen.
De TS heeft nog veel werk te doen wat betreft het mentale, want daar schort het momenteel aan en niet aan hun technische vaardigheden.
Ik blijf er in geloven dat we een super selectie hebben en dat deze gaande de competitie hun kwaliteiten laat gelden.

Lore

Citaat van: speculeter op september 21, 2020, 22:41:34
Na 4 wedstrijden NAC dus nog volle score.
Roda en Almere verrassend twee en drie.
Wij en de Graafschap al veel punten verspeeld.

De graafschap heeft nog maar drie punten verspeeld, even veel als Roda. Dus met die logica heeft Roda ook al. Wel punten laten liggen

Bankzitter

Ik denk inderdaad dat het een mentaal probleem is wat ook best logisch is als je in Oss staat te spelen terwijl het de Kuip had moeten zijn.
Henk zal toch wel meenemen dat het dipje normaal is, dat De Graafschap hetzelfde heeft maar dat we nou wel weer door moeten.

Als we weer fris in de koppies zijn, dan winnen we het op kwaliteit en breedte van de selectie van de rest.

Collingwood

Excelsior thuis met 1-2 onderuit tegen Telstar. Genoeg verrassende uitslagen deze speelronde.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op september 22, 2020, 17:29:18
Ik denk inderdaad dat het een mentaal probleem is wat ook best logisch is als je in Oss staat te spelen terwijl het de Kuip had moeten zijn.
Henk zal toch wel meenemen dat het dipje normaal is, dat De Graafschap hetzelfde heeft maar dat we nou wel weer door moeten.

Als we weer fris in de koppies zijn, dan winnen we het op kwaliteit en breedte van de selectie van de rest.

Het lijkt dat ze een voorsprong of een winst niet meer genoeg vinden en dat dat als vanzelfsprekend wordt geacht. Als je van een 1-0 achterstand terug komt en in een paar minuten 1-2 voor komt, dan moet je daar van genieten en dat vieren. Nu is dat misplaatste arrogantie en de bal snel oppakken om de volgende te maken?

Dat was vorig jaar wel anders. Doelpunten en overwinningen moeten gevierd worden, want het blijkt wel dat het niet vanzelfsprekend is.
Henk, held, bedankt

speculeter

Nu al veel verrassende uitslagen...
En Corona gaat ook nog wel een grote invloed hebben op deze competitie.

AL

Citaat van: speculeter op september 21, 2020, 20:48:17
Denk dat uitvallen van Seuntjes voor hun nog erger is dan verlies van 3 punten

Mankeert dus amper wat. Paar weekjes uit de running.