Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

#3015
Gisteren stukjes van Helmond Sport tegen N.A.C. gezien en nog niet echt onder de indruk.
Eigenlijk simpelweg 1 op 1 op het middenveld en er op rekenen dat individuele kwaliteit de doorslag geeft.
Vaste patronen zoals bij ons in de opbouw of aanval zie je niet. Het is achterin de zaak dichthouden en voorin hopen op een ingeving of een balletje wat goed valt.

N.A.C. won ook door een gelukkige penalty en een late 2e goal toen HS alles-of-niks ging spelen.
Ook tegen de zwakkere teams kunnen die de volgende wedstrijden zo maar averij oplopen als het ze tegenzit.

Ze hebben we "namen" en goede coach. Denk dat hij nu eerst de defensie heeft neergezet en tijdens het seizoen aan de aanval gaat werken.
Wij zijn heel veel verder op dit moment (en ook nog niet op onze top). Wedstrijd uit in Breda kan al een belangrijke worden.

Ook al weer wat gedoe: V Hooidonk eist een basisplaats, anders wil hij weg.

AL

Pfff kans is dus zeer reeel dat we weer voor noppes gaan spelen.
Wat een stel debielen daar in Zeist :R :R

Collingwood

Roda is met 6 punten uit 2 wedstrijden goed begonnen aan het seizoen en doet op de transfermarkt aardige zaken met het aantrekken van Fabian Serrarens en Erik Falkenburg.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

#3018
Ben niet zo onder de indruk.
Oudere spelers halen puur op naam. Geen visie qua speelstijl, patronen etc.
Zelfde geldt voor Nac.

Wij zijn zeker qua voetbal een  paar klassen beter.

Treb

Graafschap alweer 2-0 tegen Roda.

ChantiSCC

De Graafschap wordt kampioen, betere en bredere selectie dan dat wij hebben, dat is wel duidelijk. Laten we hopen dat NAC en Excelsior meer punten verspelen dan wij dat doen dan spelen we volgend jaar alsnog Eredivisie ;) Zeker Graafschap maar denk ook NAC volwassener dan ons.

zeewolde

Citaat van: ChantiSCC op september 12, 2020, 21:00:39
De Graafschap wordt kampioen, betere en bredere selectie dan dat wij hebben, dat is wel duidelijk. Laten we hopen dat NAC en Excelsior meer punten verspelen dan wij dat doen dan spelen we volgend jaar alsnog Eredivisie ;) Zeker Graafschap maar denk ook NAC volwassener dan ons.
bredere selectie? Dat kan ik me niet voorstellen

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op september 12, 2020, 21:07:02
bredere selectie? Dat kan ik me niet voorstellen
Je hebt gelijk... De eerste 16 man zijn gelijkwaardig,17 t/m 25 is van een heel matig niveau.. En het is wel heel opportunistisch om te roepen dat De Graafschap kampioen wordt,vandaag ging het aardig,maar in de wedstrijd tegen Den Bosch hadden ze meer geluk dan wijsheid,als het bij de rust 1-4 had gestaan hadden ze niks te klagen!
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Yooo, 2 a 3 wedstrijden gespeeld in de competitie. Ik heb geleerd dat je na 10 wedstrijden de balans kan opmaken...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Inderdaad.
Na een wedstrijd of 9 maar eens kijken hoe iedereen er voorstaat.
De graafschap gaat heus ook nog wel punten verspelen.

Huizen

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het juist leuk vind dat er meer ploegen bovenin mee draaien. Super leuke competitie en als Cambuur rustig blijft is een plek in de top 3 een zekerheidje.

Op naar TOP! Graafschap / NAC / Excelsior en consorten gaan ook verrassende nederlagen krijgen.

Alle vertrouwen in dit SCC  |:) |:)

speculeter

NAC gisteren ook met mazzel langs den Bosch in laatste 5 minuten.
Ook die gaan heus nog punten laten liggen.

PePe

Volendam verliest thuis van NEC met 1 - 3

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op september 15, 2020, 22:50:17
Volendam verliest thuis van NEC met 1 - 3
8 verliespunten in 3 potjes...
Henk, held, bedankt

Inferno-058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 15, 2020, 23:00:18
8 verliespunten in 3 potjes...
NAC heeft vooral heel veel geluk, en Volendam heel veel pech.