Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Ondanks een flinke griep, blijven de soldaten van Snoei jagen op Cambuur.
Ben benieuwd naar de uitslag vandaag, en of de griep invloed heeft gehad.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op maart 08, 2020, 10:58:34
Ondanks een flinke griep, blijven de soldaten van Snoei jagen op Cambuur.
Ben benieuwd naar de uitslag vandaag, en of de griep invloed heeft gehad.
nou ik hoop echt dat de Graafschap vandaag punten gaan verliezen.

PePe

Graafschap staat in Deventer met 2 - 0 voor. Met nog een kwartier te spelen lijkt het een overwinning te gaan worden.

Treb

Moeten het zelf doen.

Jammer dat Volendam gewonnen heeft.

AL

Citaat van: Treb op maart 08, 2020, 15:54:53
Moeten het zelf doen.

Jammer dat Volendam gewonnen heeft.

Ja vooral dat laatste is klote!
Morgen moet er gewonnen worden.

Zuid1991

Citaat van: AL op maart 08, 2020, 15:57:50
Ja vooral dat laatste is klote!
Morgen moet er gewonnen worden.
Morgen zelf winnen, resterende programma is voor beide clubs lastig.
Dus morgen uit gaan van eigen kwaliteit/kracht. |:)
Gas gevuh

speculeter

Helaas 1-2voor de Graafschap
Morgen zelf winnen is een must

Cambuur Groningen

Citaat van: speculeter op maart 08, 2020, 16:35:36
Helaas 1-2voor de Graafschap
Morgen zelf winnen is een must
yep, belangrijk en zeker niet eenvoudig. Ze zullen wel met wat eerste selectiespelers opdraven. Meteen bij de strot grijpen en hopen op een snelle goal of 2 en dan uitspelen

moodygrunn

Citaat van: Zuid1991 op maart 08, 2020, 16:18:34
Morgen zelf winnen, resterende programma is voor beide clubs lastig.
Dus morgen uit gaan van eigen kwaliteit/kracht. |:)
Gas gevuh
Heb het programma nav je opmerking er even bij gepakt:

Cambuur                                            Graafschap
J Az (U)           14e                              Eagles (U)           6e
NAC (T)             5e                              Helmond           19e
Eagles (U)          6e                              NEC                 10e
Eindhoven (T)   13e                              J Ajax                4e
Den Bosch (U)  12e                              NAC                   5e
Graafschap (T)   2e                              Cambuur            1e
Dordrecht (T)   19e                              TOP                  16e
Helmond (U)    20e                              Telstar                9e
Telstar (T)         9e                               Den Bosch        12e
J Ajax (U)          4e                               Excelsior            7e

Programma is redelijk gelijk, paar subtoppers, paar middenmoters, paar staartploegen.
In Henk en Sandor we trust

justremco

In Doetinchem pakken ze door...

De Graafschap hoopt spoedig Rody de Boer te kunnen presenteren als nieuwe doelman: https://www.vi.nl/nieuws/de-graafschap-nagenoeg-rond-met-az-doelman-de-boer-


Collingwood

Doen prima zaken, maar vervangen vooralsnog voornamelijk 'gewoon' basisspelers. De Boer voor Jurjus, Lelieveld voor Owusu, Lieftink voor Breinburg/Vet (zouden beide blijven bij promotie naar de eredivisie). Alleen Konings is een 'extra' versterking.

Wij wachten nu nog op Stevens en Mühren (en zijn ongetwijfeld op de achtergrond ook met alternatieven bezig, dat gaf Foeke ten minste aan bij OF) en als dat lukt staat onze basis van vorig seizoen nog gewoon. Daarnaast hebben wij voor de rest al een zeer brede selectie - behalve achterin - dus verwacht ik behalve een spits en een keeper ook niet veel extra. Hooguit uiteindelijk nog een rechtsback eigenlijk. Situatie is dus iets anders dan bij De Graafschap lijkt me (wat, nogmaals, niet wegneemt dat De Graafschap tot nu toe goede zaken doet).
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Klopt hoor, maar ik denk wel dat ze sterker gaan zijn dan afgelopen seizoen en wij als alles meezit even goed ? Denk dat een beetje vers bloed tussen alle spelers met revanche gevoelens geen overbodige luxe zal zijn

Collingwood

Citaat van: justremco op juni 10, 2020, 10:02:21
Klopt hoor, maar ik denk wel dat ze sterker gaan zijn dan afgelopen seizoen en wij als alles meezit even goed ? Denk dat een beetje vers bloed tussen alle spelers met revanche gevoelens geen overbodige luxe zal zijn

Dat zou inderdaad vooral mentaal wel ideaal zijn, maar vanwege de vele doorlopende contracten zijn we wat dat betreft een beetje beperkt natuurlijk. Kwalitatief denk ik dat wij (als Mühren en Stevens blijven of goed vervangen worden) overall ook wat sterker zullen zijn. Spelers als Hoedemakers, Akoy, Maulun en Kallon zijn nu een stuk verder dan begin vorig seizoen. Daarnaast is het team nu vanaf het begin volledig ingespeeld en bekend met de speelwijze.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Het kan ook dat die frisheid van spelers als Korte, Ragnar en Paulissen komt die wel de kwaliteit hebben om het de basiself lastig te maken.
En ik verwacht dat Breij ook een extra impuls gaat geven (dat deed eigenlijk de laatste paar wedstrijden al).

Collingwood

Kalezic trainer van MVV.

Dordrecht doet vanuit hun perspectief goede zaken met het aantrekken van Arsenio Valpoort, de ons welbekende Kevin Jansen, Julius Bliek en Nikki Baggerman.
Kalmte alleen kan u redden.