Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Treb

NAC denkt weet je wat, laten we gewoon vanaf de eerste minuut vol op de aanval spelen in de kuip  :_schater

speculeter

Eerste kwartier heer en meester
Daarna meest vreemde goals tegen.

Huizen

Mooi programma deze dagen.

Volendam tegen Jong Ajax
De Graafschap tegen de GA Eagles 
en dan maandag zelf geen fout maken

|:)

fred

Muhren nog maar even op stiftjes oefenen. Lekker vernederen die lui en niet vergeten met het bronzen schild voor het uitvak te gaan staan ?

Galdiano

Citaat van: fred op maart 06, 2020, 14:03:50
Muhren nog maar even op stiftjes oefenen. Lekker vernederen die lui en niet vergeten met het bronzen schild voor het uitvak te gaan staan ?

Uitreiking is volgende week vrijdag pas.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Jong Ajax zal wel verliezen tegen Volendam. Competitievervalsing op en top. Allemaal nietszeggende jonkjes
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Treb

Citaat van: 666 op maart 06, 2020, 19:59:34
Jong Ajax zal wel verliezen tegen Volendam. Competitievervalsing op en top. Allemaal nietszeggende jonkjes

2-0 al.

1000% competitievervalsing. Dat dit allemaal maar mag.. ongelofelijk.

speculeter

Niet zo erg .
Zou het veel fijner vinden als Graafschap punten laat liggen Zondag.

Lore

In toch prima, jong Ajax zou bij winst meer punten hebben dan Volendam en bij gelijk spel zou jong Ajax evenveel punten hebben als Volendam nu. Prima toch?

Treb

Jong Ajax doet niet mee deze competitie.

Lore

Citaat van: Treb op maart 06, 2020, 21:03:53
Jong Ajax doet niet mee deze competitie.

Maar ik wil kampioen worden en die titel krijg je niet als die club boven je eindigt

Dokkumer

Volendam heeft nog altijd 11 verliespunten meer. Dat gaan ze echt niet goedmaken

PePe

020 laat Volendam winnen. (een ander en verzwakt team deze keer)

Noordcambuur

Ben heel blij met het verlies van jong Ajax deze doe nu niet meer mee met het kampioenschap.
Wij moeten gewoon zorgen om a.s. Maandag te winnen van jong az.
Dan moeten we tegen NAC en deze wedstrijd is heel belangrijk :y

Lore

Citaat van: Noordcambuur op maart 07, 2020, 11:36:48
Ben heel blij met het verlies van jong Ajax deze doe nu niet meer mee met het kampioenschap.
Wij moeten gewoon zorgen om a.s. Maandag te winnen van jong az.
Dan moeten we tegen NAC en deze wedstrijd is heel belangrijk :y

Eensch. Maar het is toch heerlijk dat bijna elke wedstrijd nu cruciaal is en dat wij NAC, Eagles, De Graafschap en JAjax nog krijgen.