Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 24, 2020, 22:17:19
Omdat de Eagles beter in vorm is?
ook, en bij een gelijkspel worden er maar twee punten uitgedeeld ipv 3. Uit bij de Eagles zouden we kunnen verliezen. Laat die eerst maar lekker achterop blijven.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op februari 24, 2020, 22:30:45
en bij een gelijkspel worden er maar twee punten uitgedeeld ipv 3.
Klopt beter 4 verliespunten dan 3 bij de concurrentie
En Volendam gaat nog genoeg punten verliezen
Henk, held, bedankt

michello

Eagles staan op 13 das op zich ver genoeg. Laat ze vrijdag Volendam maar verslaan. Dan hebben we ze op 12 en 13 achter ons (als we ons eigen niveau halen en van Jong PSV winnen uiteraard)

Eewal

Zit op YouTube even naar persconferentie van Volendam-Eagles te kijken; Wim Jonk heeft de titelrace opgegeven.

fred

Tuurlijk. Die kunnen zich beter focussen op de play-offs

Bankzitter

De Graafschap gaat wel vol door voor de titel.

Geelblauwstiens

Citaat van: Bankzitter op februari 29, 2020, 17:43:08
De Graafschap gaat wel vol door voor de titel.
Zou pas nieuws zijn als ze dat niet doen.

Lore


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op februari 29, 2020, 08:19:40
Zit op YouTube even naar persconferentie van Volendam-Eagles te kijken; Wim Jonk heeft de titelrace opgegeven.
De titel race maar ook de promotie race?
Henk, held, bedankt

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 29, 2020, 19:38:42
De titel race maar ook de promotie race?

Hij zij iets in de zin van dat ze elkaar vast nog wel tegen komen dit seizoen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op februari 29, 2020, 20:30:49
Hij zij iets in de zin van dat ze elkaar vast nog wel tegen komen dit seizoen.
Dan is het ook de promotie race inderdaad. Wellicht kunnen we dit zwart op wit krijgen  |:)
Henk, held, bedankt

Eewal

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 29, 2020, 20:34:11
Dan is het ook de promotie race inderdaad. Wellicht kunnen we dit zwart op wit krijgen  |:)
ja ik bedoelde promotierace.

Treb

Het zal mij echt mn reet roesten of we 1e of 2e worden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Treb op maart 01, 2020, 10:26:37
Het zal mij echt mn reet roesten of we 1e of 2e worden.
eerste belang is inderdaad promotie, als die zeker is gesteld dan is kampioen natuurlijk ook fijn. ik neem aan dat daar ook nog een geldbedrag aanhangt net als bij een periodetitel?

speculeter

Heeft toch net wat extra's als je met de schaal bij de Oldehove staat.