Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 24, 2020, 21:54:36
het leek ook nergens op bij Volendam vond ik. Als ze zo blijven spelen gaan ze veel meer punten verliezen. Hopelijk na vrijdag op nog grotere achterstand :)

Een goed halfuur in de eerste helft, maar verder zeker niet indrukwekkend inderdaad. Moet wel bij gezegd worden dat ook wij, Jong Ajax en De Graafschap niet bij Utrecht wonnen, is dus ook gewoon een lastige wedstrijd zo blijkt. Zie Volendam verder niet vaak genoeg spelen om te kunnen zeggen of ze qua spel in een dip zitten, qua punten in ieder geval wel.  :proost Verschil met Go Ahead is nu 4 punten, die zullen vrijdag bloed ruiken in hun rechtstreekse duel!
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo


Chielvak19

Citaat van: speculeter op februari 24, 2020, 21:54:29
Promotie bijna op zeker nu.
Nu nog kampioen worden.
Nog maar ff voorzichtig idd. Voor de winter hadden we ook 8 punten voorsprong maar 5 week later stonden we 2e
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Eewal

Komt wel dichtbij zo. Vrijdag de komende tik uitdelen..


Bob Paisley

Toptrainer die hake :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Het schijnt dat vanaf maandag de mensen met 40 royaltypoints of meer zich al kunnen inschrijven voor het Oldehoofsterkerkhof

_O_ _O_ |:) |:) _O_ _O_
Henk, held, bedankt

Bernardo

Citaat van: Chielvak19 op februari 24, 2020, 21:58:17
Nog maar ff voorzichtig idd. Voor de winter hadden we ook 8 punten voorsprong maar 5 week later stonden we 2e

Volendam heeft ons nooit ingehaald en gaat nou ook niet meer gebeuren. Promotie gaan wij nu echt niet meer weggeven. |:)

Collingwood

Volendam hierna achtereenvolgens tegen Go Ahead, Jong Ajax, NEC en Almere. Daarna uit tegen MVV, wat ook geen gemakkelijke wedstrijd is.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Bernardo op februari 24, 2020, 22:01:21
Volendam heeft ons nooit ingehaald en gaat nou ook niet meer gebeuren. Promotie gaan wij nu echt niet meer weggeven. |:)
het gaat er steeds beter uitzien, maar eerst 'gewoon' vrijdag weer ons ding doen. En dan maar hopen dat Volendam weer meer punten gaat morsen

Dokkumer

Heerlijk begin van de week, ik neem het p. woord nog niet in de mond, maar wat is dit een belangrijke uitslag  |:)

Eewal

Eagles-Volendam voor de zekerheid maar een gelijkspelletje ipv hopen op winst Eagles..

Bernardo

Citaat van: Eewal op februari 24, 2020, 22:08:09
Eagles-Volendam voor de zekerheid maar een gelijkspelletje ipv hopen op winst Eagles..

:?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op februari 24, 2020, 22:08:09
Eagles-Volendam voor de zekerheid maar een gelijkspelletje ipv hopen op winst Eagles..

Omdat de Eagles beter in vorm is?
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Foeke ook nog in Utrecht trouwens
Henk, held, bedankt