Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Het is wel erg slecht ook zeg...

Chielvak19

Utrecht met 10 man
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Cambuur Groningen

Ai rood voor utrecht

Cambuur Groningen

Wat een topuitslag, 9 punten los!

Chielvak19

Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Tukker

9 punten los.  Geweldig  |:)

Hake bedankt  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Treb

Mooi! 10 punten los nu op Volendam

Collingwood

Lekker dit zeg, voelt voor mij al een beetje beslissend. Zeker gezien het lastige programma dat Volendam nog heeft zie ik ons daar niet zo snel meer onder eindigen. Maar natuurlijk zullen we zelf wel door moeten gaan met degelijk punten pakken.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Promotie bijna op zeker nu.
Nu nog kampioen worden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op februari 24, 2020, 21:53:00
Lekker dit zeg, voelt voor mij al een beetje beslissend. Zeker gezien het lastige programma dat Volendam nog heeft zie ik ons daar niet zo snel meer onder eindigen. Maar natuurlijk zullen we zelf wel degelijk door moeten gaan met punten pakken.
het leek ook nergens op bij Volendam vond ik. Als ze zo blijven spelen gaan ze veel meer punten verliezen. Hopelijk na vrijdag op nog grotere achterstand :)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

speculeter

Citaat van: Galdiano op februari 24, 2020, 21:53:53
10? 9 punten
9 punten maar ook nog veel beter doelsaldo. Bonuspunt.

Destroyer

Citaat van: speculeter op februari 24, 2020, 21:54:29
Promotie bijna op zeker nu.
Nu nog kampioen worden.

Wees nou maar even voorzichtig
** Poolwinner 18/19 - 21/22