Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

AL


Cambuur Groningen

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 17, 2020, 19:59:57
klinkt inderdaad logisch... hup Ajax :)
hup NAC moest dat zijn???.... en dat is gelukt

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op februari 17, 2020, 16:16:27
Ik zou zelfs zeggen laat NAC maar winnen. Als die ons uiteindelijk nog kunnen bedreigen zijn we toch al dusdanig ingestort dat directe promotie niet meer realistisch is. Zelfs als ze vanavond winnen staan we nog 14 punten op hen voor, en moeten ze dus in 12 wedstrijden 5 keer vaker winnen dan wij om ons nog in te halen. Ik heb dus liever dat Jong Ajax een knauw krijgt in de titelrace.

De gebeden zijn verhoord  |:)
In Henk en Sandor we trust

PePe


speculeter


Noordcambuur


Noordcambuur

Citaat van: speculeter op februari 24, 2020, 15:40:41
Hup Hake  _O_ : _O_
volgens mij zaten er gisteren spelers van jong Utrecht bij het eerste.

Bankzitter

1-0, gaat lekker Hake   :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

doelpunt volendam afgekeurd  _O_
Henk, held, bedankt

speculeter


Chielvak19

Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Cambuur Groningen


Kuzmanovic-Apeldoorn

Daar gaan nog wel wat doelpunten vallen, wat een chaos
Henk, held, bedankt

speculeter

Zou wel een heel mooie uitslag zijn.

Cambuur Groningen

Citaat van: speculeter op februari 24, 2020, 21:15:02
Zou wel een heel mooie uitslag zijn.
ik ben met een gelijkspel al tevreden, dit zou super zijn