Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Nac is in ieder geval goed op weg

Treb


Eewal

Voor zover dat nog niet al zo is, Eagles haakt definitief af voor rechtstreekse promotie..

Cambuur Groningen

Citaat van: Eewal op februari 16, 2020, 16:16:41
Voor zover dat nog niet al zo is, Eagles haakt definitief af voor rechtstreekse promotie..
prima uitslag weer... ook voor de derde periode. Graafschap nog een gelijkspel en wij 2 keer winnen en dan pakken we die ook mee

Dokkumer

En dat van een campingelftal...
Citaat van: Eewal op februari 16, 2020, 16:16:41
Voor zover dat nog niet al zo is, Eagles haakt definitief af voor rechtstreekse promotie..

Dreet

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 16, 2020, 16:51:33
prima uitslag weer... ook voor de derde periode. Graafschap nog een gelijkspel en wij 2 keer winnen en dan pakken we die ook mee
Pakst wel vieftig ruggen met su'n periodetitel.....

PePe

Vanavond nog Jong Ajax tegen NAC Breda, we gaan het zien wat de uitslag wordt!!

Cambuur Groningen

Citaat van: PePe op februari 17, 2020, 15:29:38
Vanavond nog Jong Ajax tegen NAC Breda, we gaan het zien wat de uitslag wordt!!
doe maar een gelijkspel

michello

Maakt voor ons niet zoveel uit  ;)

Collingwood

Ik zou zelfs zeggen laat NAC maar winnen. Als die ons uiteindelijk nog kunnen bedreigen zijn we toch al dusdanig ingestort dat directe promotie niet meer realistisch is. Zelfs als ze vanavond winnen staan we nog 14 punten op hen voor, en moeten ze dus in 12 wedstrijden 5 keer vaker winnen dan wij om ons nog in te halen. Ik heb dus liever dat Jong Ajax een knauw krijgt in de titelrace.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op februari 17, 2020, 16:16:27
Ik zou zelfs zeggen laat NAC maar winnen. Als die ons uiteindelijk nog kunnen bedreigen zijn we toch al dusdanig ingestort dat directe promotie niet meer realistisch is. Zelfs als ze vanavond winnen staan we nog 14 punten op hen voor, en moeten ze dus in 12 wedstrijden 5 keer vaker winnen dan wij om ons nog in te halen. Ik heb dus liever dat Jong Ajax een knauw krijgt in de titelrace.

Eens!

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op februari 17, 2020, 16:16:27
Ik zou zelfs zeggen laat NAC maar winnen. Als die ons uiteindelijk nog kunnen bedreigen zijn we toch al dusdanig ingestort dat directe promotie niet meer realistisch is. Zelfs als ze vanavond winnen staan we nog 14 punten op hen voor, en moeten ze dus in 12 wedstrijden 5 keer vaker winnen dan wij om ons nog in te halen. Ik heb dus liever dat Jong Ajax een knauw krijgt in de titelrace.
klinkt inderdaad logisch... hup Ajax :)

speculeter

Met gewoon Mazzouri in de basis.

Inferno-058

NAC is ook wel afgehaakt voor directe promotie.

zeewolde

Citaat van: Inferno-058 op februari 17, 2020, 20:32:17
NAC is ook wel afgehaakt voor directe promotie.
inmidds staat het 2-2