Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

Citaat van: Dokkumer op december 01, 2019, 16:36:26
Eagles kunnen we met NEC wegstrepen. 12 punten. Excelsior op 11, daar winnen en dan zijn we er ook definitief van af. Alleen Volendam en NAC volgen nog een beetje,  die krijgen we beide nog thuis.
alsof we daar zomaar even winnen.
zal een stuk beter moeten dan tegen de az jeugd.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Promotie is belangrijker dan kampioenschap voor de toekomst van de club. En dat ziet er nog steeds prima uit zo.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als onze concurrenten tegen elkaar spelen is een gelijkspel altijd het beste, beide teams samen 4 verliespunten, anders 3. Ik vind niet dat het al tussen de Graafschap en ons gaat, zij hebben nu een wat mindere periode, en die kunnen wij ook hebben. Mooie uitslag dus.  _O_
Henk, held, bedankt

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 01, 2019, 17:59:06
Als onze concurrenten tegen elkaar spelen is een gelijkspel altijd het beste, beide teams samen 4 verliespunten, anders 3. Ik vind niet dat het al tussen de Graafschap en ons gaat, zij hebben nu een wat mindere periode, en die kunnen wij ook hebben. Mooie uitslag dus.  _O_

Die gaat bij ons nog 100% komen, daarnaast wat gaat er in de winterstop gebeuren. in 2013 stond Volendam zo lang bovenaan niet te zuinig, ploegen vallen om en ze verspelen de titel op het laatste moment uit bij de Eagles. Genieten zo lang het kan, van de prestaties die boven verwachting zijn. Het idee is om over een jaar of twee te promoveren en in het nieuwe stadion eredivisie te spelen, kortom we hoeven niet maar we mogen wel. Rustig aan.

Lore

Citaat van: papier op december 01, 2019, 18:02:03
Die gaat bij ons nog 100% komen, daarnaast wat gaat er in de winterstop gebeuren. in 2013 stond Volendam zo lang bovenaan niet te zuinig, ploegen vallen om en ze verspelen de titel op het laatste moment uit bij de Eagles. Genieten zo lang het kan, van de prestaties die boven verwachting zijn. Het idee is om over een jaar of twee te promoveren en in het nieuwe stadion eredivisie te spelen, kortom we hoeven niet maar we mogen wel. Rustig aan.

In theorie heb je helemaal gelijk, maar als je in de winter zover boven staat, en vooral met zulke dominant voetbal, dan wordt niet promoveren een enorme tegenvaller.

Er is geen enkele garantie dat het gepland scenario uit gaat komen. Dit is de kans om te promoveren. Gas erop!

michello

Gewoon 1e of 2e, dat maakt mij niet uit. We mogen nog heel veel punten verspelen de resterende wedstrijden omdat we een mooie buffer hebben opgebouwd. (Zelfs om en om winnen/verliezen)

Maar liever zsm richting de 70 punten en hopelijk geen ineenstorting ala Den Bosch (die hadden vorig jaar in de winterstop 40 punten, wij zitten nu al op 39)

TM

Citaat van: michello op december 02, 2019, 09:04:54
Gewoon 1e of 2e, dat maakt mij niet uit. We mogen nog heel veel punten verspelen de resterende wedstrijden omdat we een mooie buffer hebben opgebouwd. (Zelfs om en om winnen/verliezen)

Maar liever zsm richting de 70 punten en hopelijk geen ineenstorting ala Den Bosch (die hadden vorig jaar in de winterstop 40 punten, wij zitten nu al op 39)

Dat had natuurlijk ook zo z'n reden dat het daar in elkaar zakte ivm die 'eigenaar'. Dat zul hier je hier niet gaan krijgen. Er zullen ook geen spelers vertrekken denk ik. Dus ik zie geen problemen. Gewoon lekker zo blijven voetballen en dan ga je lachend promoveren in maart :proost

Dokkumer

Citaat van: okkele op december 01, 2019, 17:40:56
alsof we daar zomaar even winnen.
zal een stuk beter moeten dan tegen de az jeugd.
Als er iets is wat ik in 40 jaar Cambuur heb geleerd is dat we nooit ergens zomaar even winnen.

Dokkumer

Citaat van: papier op december 01, 2019, 18:02:03
Die gaat bij ons nog 100% komen, daarnaast wat gaat er in de winterstop gebeuren. in 2013 stond Volendam zo lang bovenaan niet te zuinig, ploegen vallen om en ze verspelen de titel op het laatste moment uit bij de Eagles. Genieten zo lang het kan, van de prestaties die boven verwachting zijn. Het idee is om over een jaar of twee te promoveren en in het nieuwe stadion eredivisie te spelen, kortom we hoeven niet maar we mogen wel. Rustig aan.

De vergelijking met Volendam vind ik mank lopen,  die hadden de pech dat zij tegen AGOVV en Veendam relatief veel punten pakten en wij niet.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op december 05, 2019, 16:41:54
De vergelijking met Volendam vind ik mank lopen,  die hadden de pech dat zij tegen AGOVV en Veendam relatief veel punten pakten en wij niet.

Scheelde 5 punten volgens mij, zij 9 uit 3 wij 4 uit 3, zoiets
Henk, held, bedankt

el haj

Roda definitief 3 punten in mindering. Blijf het een onsympathieke club vinden, dikke prima dus w.m.b.

Treb

Die 400 man van Volendam in Eindhoven.. waar waren die in Volendam eigenlijk?

Destroyer

Citaat van: Treb op december 06, 2019, 21:13:50
Die 400 man van Volendam in Eindhoven.. waar waren die in Volendam eigenlijk?

:_schater  paling vissen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Volendam draait wel goed nu
** Poolwinner 18/19 - 21/22