Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Chielvak19

Citaat van: PePe op november 26, 2019, 18:59:28
Mooi klusje voor Sipke!!

Bedacht ik mij ook idd, al zal Volendam wel geld willen zien denk ik (mochten ze voor hem gaan)
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

speculeter

Heerlijk onderuitgezakt kijken wat de Graafschap gaat doen straks. |:)

papier

Citaat van: speculeter op december 01, 2019, 12:07:04
Heerlijk onderuitgezakt kijken wat de Graafschap gaat doen straks. |:)

Dacht hierdoor dat het op tv zou komen, maar dat is kennelijk niet zo. Nee dan maar naar fucking Paderborn of Sandhausen kijken man man man

Treb

Inderdaad ja. Wat slecht

Treb


speculeter

Als dit eens zo zou kunnen blijven... :scc

Treb


Cambuur Groningen

Citaat van: Treb op december 01, 2019, 16:10:53
Helaas. 1-1.
kun je ook positief uitleggen: we lopen uit op Graafschap en Eagles :). En aangezien er 2 promoveren is het eigenlijm beter dat we uitlopen op alles wat lager dan nummer 2 staat

fred

Eens. Gelijkspel dikke prima  |:)

fred


LWD vak 7

Toch lekker om de Graafschap op 5 punten te hebben.

Chielvak19

Citaat van: Cambuur Groningen op december 01, 2019, 16:12:41
kun je ook positief uitleggen: we lopen uit op Graafschap en Eagles :). En aangezien er 2 promoveren is het eigenlijm beter dat we uitlopen op alles wat lager dan nummer 2 staat

Zo redeneer ik het ook, maar had toch liever 6 punten los gestaan
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

speculeter

Ze hebben wel 5 punten laten liggen in de laatste twee wedstrijden.
Heerlijk.

Dokkumer

Citaat van: Chielvak19 op december 01, 2019, 16:32:11
Zo redeneer ik het ook, maar had toch liever 6 punten los gestaan
Eagles kunnen we met NEC wegstrepen. 12 punten. Excelsior op 11, daar winnen en dan zijn we er ook definitief van af. Alleen Volendam en NAC volgen nog een beetje,  die krijgen we beide nog thuis.

Bernardo

Best mogelijke resultaat. Genot  |:)