Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Prachtige avond....
Maar wel een goed jong Az gezien dus dat word
geen makkie vrijdagavond.

Cambuur Groningen

Ze zullen jong AZ nu zeker ook niet onderschatten, prima avond zo

Cambuur Groningen

Zouden Druijf, Reinders en Aboukhlal vrijdag ook meespelen?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op november 25, 2019, 21:56:27
Prachtige avond....
Maar wel een goed jong Az gezien dus dat word
geen makkie vrijdagavond.

Als je ze ruimte geeft kunnen ze goed voetballen, maar eerste kwartier werden ze onder druk gezet en kwamen ze er niet aan toe, ik denk dat Graafschap er te gemakkelijk over is gaan denken (net als ik  8) )
Henk, held, bedankt

PePe

Cambuur staat bovenaan. (Na het verlies van de superboeren) heb je het interview van Ralf Seuntjes ook gezien?

Cambuur Groningen

Citaat van: PePe op november 25, 2019, 22:04:47
Cambuur staat bovenaan. (Na het verlies van de superboeren) heb je het interview van Ralf Seuntjes ook gezien?
nee, maar ik neem aan dat hij niet blij was?

Agy

Citaat van: PePe op november 25, 2019, 22:04:47
heb je het interview van Ralf Seuntjes ook gezien?

Ja, dacht eerst gewoon een verliespartij, kan gebeuren na zo'n serie.
Maar daar is meer aan de hand.

Noordcambuur

Vrijdag speelt Volendam tegen NEC ook een hele belangrijke wedstrijd.

speculeter

Citaat van: Agy op november 25, 2019, 22:07:16
Ja, dacht eerst gewoon een verliespartij, kan gebeuren na zo'n serie.
Maar daar is meer aan de hand.
waarom denk je dat?

Agy

Citaat van: speculeter op november 25, 2019, 22:11:46
waarom denk je dat?

Als je goed naar Ralf luistert zit dit allemaal wat dieper volgens mij.

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op november 25, 2019, 22:07:56
Vrijdag speelt Volendam tegen NEC ook een hele belangrijke wedstrijd.
Als hun nou even gelijkspelen tegen elkaar en wij winnen staan we ook nog bovenaan in de periode  :proost

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op november 25, 2019, 22:05:36
nee, maar ik neem aan dat hij niet blij was?

Voetbalprimeur:

Seuntjens maakt Graafschap-spelers met grond gelijk: 'Ga het niet meer aangeven'

Ralf Seuntjens was na afloop van het verloren duel met Jong AZ woest op zijn medespelers. De Graafschap leed in Alkmaar de eerste competitienederlaag van het seizoen. De manier waarop bevalt Seuntjens (30) niet.

"Wat er niet lukte? Opbouwen. Als je continu wil blijven opbouwen, terwijl zij altijd drukzetten... We deden precies wat Jong AZ wilde", foetert Seuntjens voor de camera van FOX Sports. "Ik zei het nog in de rust: ga niet opbouwen. We bleven het doen. In het veld riep ik het 48 keer. Laten we zeggen één keer per minuut. Het heeft geen zin, ze luisteren niet. Het houdt voor mij dan op om nog meer te coachen."

Seuntjens hoopt dat de spelers van De Graafschap iets van hem aannemen. "Als ik iets aangeef in het veld, kun je daarnaar luisteren. Als je zo eigenwijs wil blijven, hoef ik voortaan ook niet meer te helpen en te zeggen: we kunnen het voortaan beter zo doen."
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Collingwood

Robert Molenaar ontslagen bij Almere.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 25, 2019, 22:26:36
Voetbalprimeur:

Seuntjens maakt Graafschap-spelers met grond gelijk: 'Ga het niet meer aangeven'

Ralf Seuntjens was na afloop van het verloren duel met Jong AZ woest op zijn medespelers. De Graafschap leed in Alkmaar de eerste competitienederlaag van het seizoen. De manier waarop bevalt Seuntjens (30) niet.

"Wat er niet lukte? Opbouwen. Als je continu wil blijven opbouwen, terwijl zij altijd drukzetten... We deden precies wat Jong AZ wilde", foetert Seuntjens voor de camera van FOX Sports. "Ik zei het nog in de rust: ga niet opbouwen. We bleven het doen. In het veld riep ik het 48 keer. Laten we zeggen één keer per minuut. Het heeft geen zin, ze luisteren niet. Het houdt voor mij dan op om nog meer te coachen."

Seuntjens hoopt dat de spelers van De Graafschap iets van hem aannemen. "Als ik iets aangeef in het veld, kun je daarnaar luisteren. Als je zo eigenwijs wil blijven, hoef ik voortaan ook niet meer te helpen en te zeggen: we kunnen het voortaan beter zo doen."

Wat een heerlijk interview  :_schater
Area 58

PePe

Citaat van: Collingwood op november 26, 2019, 11:46:36
Robert Molenaar ontslagen bij Almere.

Mooi klusje voor Sipke!!