Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

N.E.C. is de grote favoriet voor de titel. De degradanten zullen moeten wennen aan de eerste divisie en de druk om rechtstreeks te promoveren.

Lore

Citaat van: Bankzitter op augustus 24, 2018, 15:57:01
N.E.C. is de grote favoriet voor de titel. De degradanten zullen moeten wennen aan de eerste divisie en de druk om rechtstreeks te promoveren.

Dat zal, maar met de begroting van Twente moet je promoveren. Al hoop ik natuurlijk van niet

Bankzitter

Die zullen heel erg moeten wennen en de druk is hoog. Voordeel voor N.E.C. is dat ze niet nu niet weer dezelfde fouten zullen maken.

Cambuur Groningen

#2508
Citaat van: Bankzitter op augustus 25, 2018, 14:14:15
Die zullen heel erg moeten wennen en de druk is hoog. Voordeel voor N.E.C. is dat ze niet nu niet weer dezelfde fouten zullen maken.
nou... ze doen wel hun best tegen J-Utrecht om punten te verliezen :) pfff laatste seconde pakken ze de puntjes nog


AL

Couthino per direct gestopt met keepen bij NEC.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hoppaa Dikkie Smeets mag nu wel scoren
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

okkele

1-2 gebleven,zo zie je maar weer........
je kan geen team kopen.
nu nec nog .
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: okkele op september 08, 2018, 20:48:57
1-2 gebleven,zo zie je maar weer........
je kan geen team kopen.
nu nec nog .
staan al 1-0 achter
Henk, held, bedankt

Marc S

2-3 geworden voor NEC

Galdiano

Bij Roda maar 8500 man op de tribune, dat gaat ook rap naar beneden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Ja maar ze zijn wel zo verstandig zich niet nog dieper in de schulden te steken en rustig weer de club op te bouwen. Dus gaat daar uiteindelijk wel weer goed komen.

Zuid1991

Citaat van: Galdiano op september 08, 2018, 23:12:28
Bij Roda maar 8500 man op de tribune, dat gaat ook rap naar beneden.
Verklaarbaar: kijk maar naar de geschiedenis van deze club, op kaalheide amper 6000 mensen in de eredivisie.
Zal mij niet verbazen dat het aantal nog sneller gaat slinken als ze nog paar keer verliezen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Na 4 wedstrijden staan we 2de, en we hebben nr 3 en 4 al gehad :_schater
Henk, held, bedankt

speculeter

Als het zo door gaat....
9e wedstrijd in de periode uit tegen de eagles |:)