Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

AL

Almere doet ook zeer goede zaken op transfermarkt.
Is voor mij outsider achter Sparta, NEC en Twente.
Knap dat die club zich als lachertje heeft opgewerkt tot inmiddels een grote club in Jupiler.
Die is ons dus al gepasseerd.

666

Citaat van: AL op augustus 03, 2018, 14:20:38
Almere doet ook zeer goede zaken op transfermarkt.
Is voor mij outsider achter Sparta, NEC en Twente.
Knap dat die club zich als lachertje heeft opgewerkt tot inmiddels een grote club in Jupiler.
Die is ons dus al gepasseerd.

Voor mij nog steeds geen grote club. Zij hebben nu iemand die er centjes in pompt, maar dat maakt je nog geen grote club.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

hobbes

Citaat van: 666 op augustus 03, 2018, 14:28:39
Voor mij nog steeds geen grote club. Zij hebben nu iemand die er centjes in pompt, maar dat maakt je nog geen grote club.

Gemiddeld zo'n 1500 man op de tribune, noem ik niet echt groot. Misschien wel een club met potentie om te groeien.

AL

Feit is dat Almere stap voor stap naar top Jupiler kruipt door goed beleid en voetbalvisie.
Toeschouwers zegt natuurlijk niets. Kijk maar naar Excelsior...

Maar misschien ben ik wel wat gefrustreerd omdat we dit seizoen wederom een selectie hebben die om te janken is.
De woorden kwaliteit voor kwantiteit staat bij iedereen op het netvlies, maar als je dan ziet wat er gehaald is...


justremco

Bij Almere halen ze ook grotendeels spelers uit de Nederlandse competities, is wel een verstandig beleid. Wij halen ze dit jaar uit alle windstreken en ik vraag me af of er in Nederland niemand te vinden is met dezelfde kwaliteiten (of meer) dan bijv Mbende of Schindler

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op juli 25, 2018, 16:04:39
Almere huurt een Italiaanse spits (Edoardo Soleri) van AS Roma, eerder deden ze dat al met een Senegalese linksback (Moustapha Seck).
Zie de post hierboven en zoek de verschillen....

Bankzitter

#2496
Citaat van: justremco op augustus 03, 2018, 15:30:59
Bij Almere halen ze ook grotendeels spelers uit de Nederlandse competities, is wel een verstandig beleid. Wij halen ze dit jaar uit alle windstreken en ik vraag me af of er in Nederland niemand te vinden is met dezelfde kwaliteiten (of meer) dan bijv Mbende of Schindler

El Baad en Rosheuvel  :devil.  Je bedoelt waarschijnlijk met meer kwaliteiten.

Maar ik zie ook niet direct dat nieuwe spelers veel beter zijn dan de spelers die weg zijn of weg moeten.

justremco

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 03, 2018, 15:44:23
Zie de post hierboven en zoek de verschillen....

Lezen is ook een vak. Almere hebben 12 spelers voor de eerste selectie gehaald waarvan er 2 uit het buitenland komen (as Roma). Bij ons komt de helft uit het buitenland....

Cambuur Groningen

Citaat van: justremco op augustus 03, 2018, 16:04:22
Lezen is ook een vak. Almere hebben 12 spelers voor de eerste selectie gehaald waarvan er 2 uit het buitenland komen (as Roma). Bij ons komt de helft uit het buitenland....
klinkt me dan ook meer in de oren als kwantiteit ipv kwaliteit :-)

AL

Darri naar NEC.
Uitstekende speler halen ze hiermee binnen.

Collingwood

Wouter van der Steen 'na lange onderhandelingen' toch wat verrassend naar Den Bosch.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

#2501
Citaat van: Collingwood op augustus 14, 2018, 16:00:46
Wouter van der Steen 'na lange onderhandelingen' toch wat verrassend naar Den Bosch.

Alle voetballers zijn hetzelfde, waar ze het meeste betalen tekenen ze. Denk dat den Bosch de komende weken nog wel wat spelers halen nu ze centjes hebben van de familie Jordania

Edit: FC Den Bosch pakt door met Kakhi Jordania aan het roer. De club presenteert drie nieuwe spelers. https://t.co/hl0W6hfvTD

Bankzitter

2 Argentijnen en 1 Oostenrijker om mee te beginnen.
Wat een rare competitie gaat dit worden dit jaar.

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op augustus 14, 2018, 19:44:06
2 Argentijnen en 1 Oostenrijker om mee te beginnen.
Wat een rare competitie gaat dit worden dit jaar.

+Twente haalt weer een speler van Sevilla B en Telstar een Argentijn.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

NEC haalt ook nog Okita van MVV binnen.
Kalmte alleen kan u redden.