Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: speculeter op juli 17, 2018, 12:34:35

En wat schetst je verbazing....Ze maken vanochtend bekend dat ze Schenk van Eagles hebben aangetrokken.

Dat niet alleen, Schenk laat Sparta vallen (waar hij al getekend had) om dat Twente veel meer betaald.

poelie-lwd

Ze halen wrs ook Ben Rienstra. Onbegrijpelijk dat dit allemaal maar kan tegenwoordig.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

ChantiSCC

Citaat van: poelie-lwd op juli 17, 2018, 16:43:51
Ze halen wrs ook Ben Rienstra. Onbegrijpelijk dat dit allemaal maar kan tegenwoordig.

Rienstra zelf zegt dat daar niks van waar is en dat hij nog wacht op een Eredivisie club.

justremco

Citaat van: poelie-lwd op juli 17, 2018, 16:43:51
Ze halen wrs ook Ben Rienstra. Onbegrijpelijk dat dit allemaal maar kan tegenwoordig.

En wat te denken van Jonathan Reis, een speler met notabene een non-eu salaris. Lachwekkend gewoon, die gaan op dezelfde voet verder....

Gasgeve

Zal wel een Europees paspoort hebben, omdat hij hier al meer dan 5 jaar heeft gespeeld.

hobbes

Citaat van: justremco op juli 17, 2018, 16:49:14
En wat te denken van Jonathan Reis, een speler met notabene een non-eu salaris. Lachwekkend gewoon, die gaan op dezelfde voet verder....

Reis weet nog niet dat Twente gedegradeerd is  ;)

Vlampiep

Citaat van: justremco op juli 17, 2018, 16:49:14
En wat te denken van Jonathan Reis, een speler met notabene een non-eu salaris. Lachwekkend gewoon, die gaan op dezelfde voet verder....
Je zou bijna gaan denken dat daar een witwasserij van drugsgelden plaats vindt.


Bankzitter

Ik heb wel een idee wat de minst populaire club gaat zijn... niet meer Jong Ajax.

666

Citaat van: Bankzitter op juli 17, 2018, 19:13:49
Ik heb wel een idee wat de minst populaire club gaat zijn... niet meer Jong Ajax.

Nou... Die jong teams zijn bij mij verre van populair. Twente komt in de buurt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

In de komende dagen zullen nog wel wat aankopen volgen. Twente heeft een akkoord gesloten met gemeente en sponsoren waardoor ze voorlopig uit de directe problemen zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Hoe krijgen ze het voor elkaar.... :zucht

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op juli 17, 2018, 21:31:52
In de komende dagen zullen nog wel wat aankopen volgen. Twente heeft een akkoord gesloten met gemeente en sponsoren waardoor ze voorlopig uit de directe problemen zijn.
FC Twente is definitief van de ondergang gered na een akkoord met de gemeente Enschede, zo schrijft TC Tubantia dinsdagavond. Na wekenlang onderhandelen is besloten dat de gemeente en investeerders een miljoeneninjectie doen, waardoor de club niet failliet gaat. Door de investeringen is er zelfs geld om nieuwe spelers aan te trekken.

Moet toch niet gekker worden.

Gasgeve

Als je dit soort spelers kan halen, wordt je fluitend kampioen.

FC Twente is gered van de ondergang nadat er dinsdag een akkoord werd gesloten met de gemeente en een groep investeerders miljoenen in de club gaat pompen. Er komt geld vrij voor het aantrekken van nieuwe spelers en dat is hard nodig in Enschede, want trainer Marino Pusic gaf eerder deze week nog aan dat hij op trainingskamp was met slechts twaalf selectiespelers.

Dinsdag werd de transfervrije Xandro Schenk al aangetrokken en Pupsic hoopt op meer. De meest opvallende naam is die van Jonathan Reis. De ex-spits van onder meer PSV en Vitesse kan een tweejarig contract tekenen in de Grolsch Veste. Hij staat sinds 2016 onder contract bij het Japanse Consadole Sapporo en wil terugkeren naar Nederland.

Rens van Eijden heeft volgens De Telegraaf de afgelopen weken geduldig gewacht op FC Twente en nu er geld is vrijgekomen om versterkingen te halen, lijkt het een kwestie van tijd voordat hij zich meldt in Enschede. Ook Ben Rienstra van AZ staat hoog op het lijstje van technisch directeur Ted van Leeuwen, die onlangs een kijkje nam 'in de talentenkeuken van het grote Sevilla', schrijft de krant. Chris David is bovendien op proef en mag hopen op een contract.

Bernardo

Belachelijk wat daar allemaal kan.

666

Citaat van: 666 op juli 17, 2018, 19:59:26
Nou... Die jong teams zijn bij mij verre van populair. Twente komt in de buurt.

Nee het is toch Twente...
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander