Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: speculeter op juli 06, 2018, 19:06:19
Nec en Sparta lijken mij de titel favorieten te worden.

Nec zal wel moeten... als het nu weer niet wordt kan het niet anders of het komt weer in financiele problemen vrees ik

Collingwood

Jaroslav Navratil van Heracles naar Go Ahead.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Wij lopen wel eens te klagen over 1 of 2 proef spelers.
Eindhoven heeft er nu liefst 7 tegelijk!  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Niek Vossebelt is onderweg naar Almere City als opvolger van Tom Overtoom.
Chabot gaat zo goed als zeker van Sparta naar FC Groningen.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op juli 12, 2018, 20:10:22
Niek Vossebelt is onderweg naar Almere City als opvolger van Tom Overtoom.
Chabot gaat zo goed als zeker van Sparta naar FC Groningen.

Almere krijgt weer een prima team, met voornamelijk logische eerste divisie aanwinsten...

Collingwood

Citaat van: justremco op juli 12, 2018, 20:23:11
Almere krijgt weer een prima team, met voornamelijk logische eerste divisie aanwinsten...

Ben nog niet zwaar onder de indruk. Op het middenveld hebben ze aardige spelers gehaald, maar die vind ik allemaal wel een klasse minder dan Overtoom en niet (veel) beter dan Salasiwa. Aanvallend hebben ze vooralsnog alleen nog maar ingeleverd. De keeper (Kramer) en verdediging waren vorig jaar goed voor enorm veel tegengoals en daar is behoudens het aantrekken van Van Vlerken en twee onervaren buitenlanders nog niet veel veranderd. Dus lijkt het me nog heel erg afwachten (net als bij ons trouwens hoor, daar geen misverstand over).
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Loen, Kip, Vossebelt en Receveur hebben natuurlijk wel al meer laten zien dan al onze middenvelders bij elkaar en weten wat er gevraagd word in de eerste divisie

Collingwood

Citaat van: justremco op juli 12, 2018, 20:35:05
Loen, Kip, Vossebelt en Receveur hebben natuurlijk wel al meer laten zien dan al onze middenvelders bij elkaar en weten wat er gevraagd word in de eerste divisie

Ja, maar vergelijk dan ook even onze keeper, verdediging en aanval met die van hun op dit moment, daar komen wij echt niet slecht uit.

En mijn punt was trouwens ook meer de vergelijking met hun eigen middenveld van vorig seizoen, dan vind ik ze er tot nu toe niet echt op vooruit gaan (ik vergat in mijn vorige bericht de vertrokken Vet nog naast Overtoom en Salasiwa).

Zoals ik al zei is het ook bij ons nog heel erg afwachten wat het gaat worden, kan nog alle kanten op. Niet mijn bedoeling te suggereren dat wij er veel beter voor staan, slechts dat ik (ook) nog niet zwaar onder de indruk ben van Almere.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op juli 12, 2018, 20:42:01
Ja, maar vergelijk dan ook even onze keeper, verdediging en aanval met die van hun op dit moment, daar komen wij echt niet slecht uit.

En mijn punt was trouwens ook meer de vergelijking met hun eigen middenveld van vorig seizoen, dan vind ik ze er tot nu toe niet echt op vooruit gaan (ik vergat in mijn vorige bericht de vertrokken Vet nog naast Overtoom en Salasiwa).

Zoals ik al zei is het ook bij ons nog heel erg afwachten wat het gaat worden, kan nog alle kanten op. Niet mijn bedoeling te suggereren dat wij er veel beter voor staan, slechts dat ik (ook) nog niet zwaar onder de indruk ben van Almere.

Zaterdag een mooie graadmeter om te zien hoe we er voor staan  :proost

Collingwood

Citaat van: justremco op juli 12, 2018, 20:48:33
Zaterdag een mooie graadmeter om te zien hoe we er voor staan  :proost

Zeker, even proberen mee te pikken.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

#2440
Randy Wolters naar NEC en Kadioglu van NEC naar Turkije (vermoedelijk Fenerbahçe)

AL

Reis waarschijnlijk naar Twente.
Begrijpen ze daar echt niet dat ze kkd spelen en nagenoeg failliet zijn??

Echt wat hoop ik dat die club helemaal naar de klote gaat!!
En de KNVB moet zich nog steeds kapotschamen.

hobbes

Citaat van: AL op juli 14, 2018, 15:10:49
Reis waarschijnlijk naar Twente.
Begrijpen ze daar echt niet dat ze kkd spelen en nagenoeg failliet zijn??

Echt wat hoop ik dat die club helemaal naar de klote gaat!!
En de KNVB moet zich nog steeds kapotschamen.
Zo'n voetballer die bij zijn eerste actie geblesseerd raakt en dan het hele seizoen niet meer speelt. (en ik vraag me af of ze hem verteld hebben dat ze gedegradeerd zijn ;))

Collingwood

#2443
Mert (Den Bosch) en Kamaci (Oss) hebben inmiddels beiden bij een Turkse club getekend.
Thomas Verheydt gaat de opvolger van Hendriks worden bij GAE.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Twente zit te wachten of men nog geld van sponsors of gemeente kan krijgen.
In totaal 21!miljoen euro.
Anders is er grote kans op faillissement.
En wat schetst je verbazing....Ze maken vanochtend bekend dat ze Schenk van Eagles hebben aangetrokken.