Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Naastismis

Twente bijna rond met Rienstra.ik kijk nergens meer raar van op daar in Twente,geven blijkbaar nog steeds teveel geld uit wat er niet...

Jandehulk

Citaat van: justremco op juni 27, 2018, 16:11:40
Moet ook nog wel het eea gebeuren hoor, waren echt zeer zwak afgelopen seizoen
wij ook !!...

justremco

Citaat van: Jandehulk op juni 27, 2018, 18:43:56
wij ook !!...

Wij ook zeer zeker, maar dat heb ik volgens mij hier al meerdere malen geroepen

Jandehulk

Citaat van: justremco op juni 27, 2018, 20:01:26
Wij ook zeer zeker, maar dat heb ik volgens mij hier al meerdere malen geroepen
dat zal wel...maar hun halen zo ff die Veldwijk,wuijtens, hebben Drenthe op proef en duplan ...allemaal namen waar ik van weet dat ze er staan...wij nog niks bijzonders

justremco

Citaat van: Jandehulk op juni 27, 2018, 20:57:46
dat zal wel...maar hun halen zo ff die Veldwijk,wuijtens, hebben Drenthe op proef en duplan ...allemaal namen waar ik van weet dat ze er staan...wij nog niks bijzonders

Daar hebben ze natuurlijk ook wel een behoorlijk hoger budget...

Jandehulk

Citaat van: justremco op juni 27, 2018, 21:08:53
Daar hebben ze natuurlijk ook wel een behoorlijk hoger budget...
dat klopt...daarom zei ik ook dat ze al een aardig team krijgen...die doen echt wel mee voor de titel ..NEC of Roda ,die doen niet veel nog

sunderland

Citaat van: Jandehulk op juni 27, 2018, 20:57:46
dat zal wel...maar hun halen zo ff die Veldwijk,wuijtens, hebben Drenthe op proef en duplan ...allemaal namen waar ik van weet dat ze er staan...wij nog niks bijzonders
jongens die in de ere gewoon 3 ton verdienden. Dat Sparta gooit ook met geld

zeewolde

Citaat van: Jandehulk op juni 27, 2018, 20:57:46
dat zal wel...maar hun halen zo ff die Veldwijk,wuijtens, hebben Drenthe op proef en duplan ...allemaal namen waar ik van weet dat ze er staan...wij nog niks bijzonders
drenthe al jareneen niet meer op nivo. Duplan vaak geblesseerd. Dat zijn ook gokjes.

Galdiano

We kunnen allemaal wel jaloers naar clubs als Sparta kijken, maar ik wel het wel eens zien.
Ze halen veel te veel gevestigde namen. Veldwijk, Wuytens etc...

Heb liever een team met talent met 1 leider op het middenveld en Schilder, dan wat Sparta nu doet.
Veldwijk zou die het gaan maken? Wuytens is een prima versterking, maar allemaal van dat soort namen en je team is los zand.

Ondanks dat wij vrij onbekende namen hebben, heb ik er voldoende vertrouwen in.!
Het enige is een goede 6, maar die gaat er echt wel komen. Liever een speler die echt wil en in augustus wordt gehaald dan een speler die nu al komt en alleen voor het poen komt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Gasgeve

Citaat van: Galdiano op juni 27, 2018, 11:02:59

Heb je hem wel eens zien spelen? Een heel egocentrische speler, met nare maniertjes en denkt dat hij het mannetje is. Zo'n speler moet je niet willen.
Jazeker. Maar dat doet niks af aan het feit dat 7 goals in 18 wedstrijden wél rendement is.

Gasgeve

FC Twente dreigt het faillissement aan te vragen als het gemeentebestuur geen garantstelling van zeven miljoen euro wil afgeven, zo meldt TC Tubantia donderdag. De Enschedese politiek is niet blij met de houding van de club en het is dan ook maar zeer de vraag of de politieke bereidheid hiervoor aanwezig is.

Directeur Erik Velderman heeft gedreigd per 1 juli faillissement aan te vragen als de gemeente niet met een garantstelling over de brug wil komen. "Ongelooflijk wat er nu weer aan de hand is", zegt toekomstig wethouder Niels van den Berg donderdag in gesprek met het dagblad. "Het houdt niet op daar. Voor ons is een nieuwe garantstelling geen vanzelfsprekendheid. Als stad moeten we vijftien miljoen bezuinigen."

Een garantstelling houdt in dat de gemeente zeven miljoen euro moet ophoesten, zodat FC Twente de schuldeisers kan betalen. Enschede lijkt van financieel levensbelang voor de club. FC Twente heeft immers al een lening van zeventien miljoen euro bij de gemeente lopen, daarnaast staat de stad voor 8,4 miljoen euro garant. Als de Enschedse club daadwerkelijk ter ziele gaat, verdampt 25,4 miljoen euro aan gemeentegeld. Dat terwijl FC Twente komend seizoen 2,1 miljoen euro aflossing moet aftikken bij de gemeente.

FC Twente is door de degradatie naar de Jupiler League nog verder in financiële nood geraakt. De begroting is van dertig miljoen euro naar achttien miljoen euro gegaan, er ligt nog een belastingclaim van 4,4 miljoen en de club moet bovendien de zaakwaarnemer van de in 2015 aan FC Porto verkochte Jesús Corona nog 6,3 miljoen nabetalen. Dat geld is er echter niet.

Een garantstelling voor nog eens zeven miljoen euro lijkt een brug te ver voor de Enschedese gemeenteraad. Wel wil het nieuwe college een handreiking doen, zo stelt de krant. De club hoeft dan de komende tijd geen rente en aflossing te betalen.

Jandehulk

Citaat van: zeewolde op juni 27, 2018, 22:18:03
drenthe al jareneen niet meer op nivo. Duplan vaak geblesseerd. Dat zijn ook gokjes.
ja ja...ging meer erom dat ze een aardig elftal kregen.  Niet dat ze met geld smijten of gokjes nemen...wij hebben ook alleen maar gokjes gehaald ..dus is voor een ieder afwachten...

Galdiano

De stekker maar snel uit de club! Stadiin afbreken, en grond weer verkopen aan ontwikkelaars, heeft de gemeente toch nog een meevaller. Anders zijn ze 10tallen miljoenen kwijt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

En dit vlak na het nieuws dat ze Schenk voor de neus van Sparta proberen weg te kapen door het dubbele salaris te bieden...
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Ze houden de gemeente in een wurggreep met dit dreigement, een manier om steeds weer geld los te krijgen.