Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

cambuurmania

En laat Hake dan in alle rust een ploeg in mekaar kneden,voor de titel doe je dit jaar toch niet mee.

justremco

Citaat van: Galdiano op juni 16, 2018, 09:43:19
Wel poen maar geven het verstandig uit.
Ik moet het maar zien met Veldwijk... En ze betalen er een paar ton per jaar voor.

Geef mij dan een groeibiljant ala Robertha maar met een prima spits ala Rossi erachter.

Tot nu toe geven we het alleen nog maar uit aan gokjes en breedtespelers, dus vraag me af of dat wel zo verstandig is ;)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: cambuurmania op juni 16, 2018, 11:29:28
Receveur terug naar Almere die ploeg word steeds sterker.
De spoeling begint steeds dunner te raken, Foeke moet nu echt eens doorpakken met het middenveld.
Haal Swinnen en Kamaci maar,hoger inzetten word je toch door andere clubs afgetroefd.
En straks zijn deze jongens ook weg.
En als Kamaci niet lukt ga dan voor Mert.

Liever gelijk die mert halen...het voetbal druipt eraf bij die gast.
Verreweg de beste, daar drijft heel Den Bosch op.

Bankzitter

We moeten niet gek laten maken, laat Twente maar opbieden tegen Sparta en Roda met die rare Rus. Ze gaan alleen maar dieper in het rood en ze staan er al niet zo lekker voor.

In Duitsland en belofteteams scouten is niet raar, maar blijven gokjes. Er moet wel geinvesteetd worden en een beetje slim in zijn. Volwassen spelers van type Lilipali die bij andere clubs niet op de radar staan. Kamaci zou zo'n speler kunnen zijn.

Collingwood

Citaat van: justremco op juni 16, 2018, 11:43:19
Tot nu toe geven we het alleen nog maar uit aan gokjes en breedtespelers, dus vraag me af of dat wel zo verstandig is ;)

Dat is verstandig als er ook nog een stuk of drie ervaren krachten 'aan de bovenkant van de selectie' bij komen. Tot blijkt of dat wel of niet lukt is het afwachten geblazen.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

#2375
Doelman Nick Olij wordt door Oss gehuurd van AZ.
Enzo Stroo van Volendam is verrassend op weg naar het Italiaanse Benevento (afgelopen seizoen gedegradeerd uit de Serie A).
Xandro Schenk van Go Ahead naar Sparta.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Twente ontvangt even 3 ton als de transfer van Tadic naar Ajax doorgaat.

hobbes

 :schaal
Citaat van: Gasgeve op juni 21, 2018, 14:16:53
Twente ontvangt even 3 ton als de transfer van Tadic naar Ajax doorgaat.

Klein beetje minder schuld dus

Hasses

Swinnen heeft al getekend bij Helmond Sport.

Citaat van: cambuurmania op juni 16, 2018, 11:29:28
Haal Swinnen en Kamaci maar, hoger inzetten word je toch door andere clubs afgetroefd.
En straks zijn deze jongens ook weg.
En als Kamaci niet lukt ga dan voor Mert.

Collingwood

Opvallende soap rond Sparta en Twente:

Van Stee: 'Xandro Schenk wil onder contract met Sparta uit'

Het is zeer twijfelachtig of Xandro Schenk in het nieuwe seizoen bij Sparta speelt. Donderdag maakte de Rotterdamse club de komst van de speler van Go Ahead Eagles bekend, maar er is een kink in de kabel gekomen. 'Wij hebben gisteren alle puntjes op de i gezet met betrekking tot zijn contract, iedereen was blij, die jongen zelf ook, totdat FC Twente belde met Xandro's vader en hem een aanbieding deed die veel hoger is dan onze aanbieding', aldus Henk van Stee.

De technisch manager van Sparta is woest. Schenk had zich vrijdagochtend moeten melden op het Kasteel, maar kwam niet opdagen. 'Zijn kop is gek gemaakt door FC Twente. Wij hebben gebeld met FC Twente en gevraagd waar ze mee bezig zijn, dit kunnen ze niet maken. Ze hebben achter de rug van de agenten van Schenk zijn vader benaderd.'

Na dat korte contact van Sparta met FC Twente op donderdag is het vervolgens stil gebleven. 'FC Twente laat niets meer van zich horen. Volgens Evert Bleuming (hoofdscout van FC Twente. red.) heeft Schenk niets getekend', zegt Van Stee. Schenk heeft zijn contract met Sparta ook niet ondertekend, maar de club is wel in het bezit van een schriftelijke bevestiging van diens zaakwaarnemers.

'Ik heb heel erg boos op FC Twente en ook een beetje teleurgesteld in Schenk. Zij hebben hem gek gemaakt, aan de andere kant vind ik ook dat ie kloten moet hebben. Ik hoop dat hij tot bezinning komt in de komende dagen. Wij kunnen er nu een arbitragezaak van maken. Dan ga ik er voor 99 procent vanuit dat wij in het gelijk worden gesteld, door beelden (Schenk liet zich in Sparta-shirt interviewen voor de website van de Kasteelclub, red.) en wat er op papier staat. Maar de vraag is: wil je dat nog wel?'

Van Stee heeft zich ook verbaasd over de aanbieding die FC Twente de verdediger heeft gedaan. 'Gezien hun financiƫle positie, ik begrijp niet dat ze dergelijke salarissen kunnen betalen die wij niet kunnen betalen. FC Twente komt al jaren niet zo netjes in het nieuws, dit bevestigt dat alleen maar.'

RTV Rijnmond heeft ook contact opgenomen met FC Twente. Die club meldt dat zij geen partij zijn in de kwestie Xandro Schenk.

https://www.rijnmond.nl/nieuws/169916/Van-Stee-Xandro-Schenk-wil-onder-contract-met-Sparta-uit
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op juni 22, 2018, 14:51:09
Opvallende soap rond Sparta en Twente:

Van Stee: 'Xandro Schenk wil onder contract met Sparta uit'

Het is zeer twijfelachtig of Xandro Schenk in het nieuwe seizoen bij Sparta speelt. Donderdag maakte de Rotterdamse club de komst van de speler van Go Ahead Eagles bekend, maar er is een kink in de kabel gekomen. 'Wij hebben gisteren alle puntjes op de i gezet met betrekking tot zijn contract, iedereen was blij, die jongen zelf ook, totdat FC Twente belde met Xandro's vader en hem een aanbieding deed die veel hoger is dan onze aanbieding', aldus Henk van Stee.

De technisch manager van Sparta is woest. Schenk had zich vrijdagochtend moeten melden op het Kasteel, maar kwam niet opdagen. 'Zijn kop is gek gemaakt door FC Twente. Wij hebben gebeld met FC Twente en gevraagd waar ze mee bezig zijn, dit kunnen ze niet maken. Ze hebben achter de rug van de agenten van Schenk zijn vader benaderd.'

Na dat korte contact van Sparta met FC Twente op donderdag is het vervolgens stil gebleven. 'FC Twente laat niets meer van zich horen. Volgens Evert Bleuming (hoofdscout van FC Twente. red.) heeft Schenk niets getekend', zegt Van Stee. Schenk heeft zijn contract met Sparta ook niet ondertekend, maar de club is wel in het bezit van een schriftelijke bevestiging van diens zaakwaarnemers.

'Ik heb heel erg boos op FC Twente en ook een beetje teleurgesteld in Schenk. Zij hebben hem gek gemaakt, aan de andere kant vind ik ook dat ie kloten moet hebben. Ik hoop dat hij tot bezinning komt in de komende dagen. Wij kunnen er nu een arbitragezaak van maken. Dan ga ik er voor 99 procent vanuit dat wij in het gelijk worden gesteld, door beelden (Schenk liet zich in Sparta-shirt interviewen voor de website van de Kasteelclub, red.) en wat er op papier staat. Maar de vraag is: wil je dat nog wel?'

Van Stee heeft zich ook verbaasd over de aanbieding die FC Twente de verdediger heeft gedaan. 'Gezien hun financiƫle positie, ik begrijp niet dat ze dergelijke salarissen kunnen betalen die wij niet kunnen betalen. FC Twente komt al jaren niet zo netjes in het nieuws, dit bevestigt dat alleen maar.'

RTV Rijnmond heeft ook contact opgenomen met FC Twente. Die club meldt dat zij geen partij zijn in de kwestie Xandro Schenk.

https://www.rijnmond.nl/nieuws/169916/Van-Stee-Xandro-Schenk-wil-onder-contract-met-Sparta-uit

En daar ging het laatste greintje sympathie voor Twente...
Area 58

AL

Citaat van: Yellow Army op juni 22, 2018, 16:43:29
En daar ging het laatste greintje sympathie voor Twente...

Die heeft bijna niemand meer..
Ik haat die club en gun ze niets anders dan faillissement l!!

Bankzitter

Mooi verhaal dit, net als dat verhaal dat Drenthe op proef is bij Sparta. Twente en Sparta gaan wel weer slim met hun spaarzame centjes om.

Gasgeve

Citaat van: Bankzitter op juni 22, 2018, 18:15:50
Mooi verhaal dit, net als dat verhaal dat Drenthe op proef is bij Sparta. Twente en Sparta gaan wel weer slim met hun spaarzame centjes om.
Drenthe op proef vind ik niet zo'n gek idee. Wat heb je te verliezen?

Collingwood

Rayhi naar Sparta. Pijnlijk voor NEC dat hem graag wilde behouden.
Kalmte alleen kan u redden.