Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Naastismis

Citaat van: Bankzitter op juni 13, 2018, 18:29:43
Twente schikt met de belasting voor 4,4 miljoen euro. De meeste clubs zouden failliet gaan met zo'n naheffing, maar spelersbudget is zo'n 6/7 miljoen naar verluidt.

Eerst beweren dat ze het geld apart hadden staan mocht er een claim komen,en nu die er is en de supporters massaal hun scc hadden verlengd,is het geld ook weg en dus helemaal geen geld gereserveerd was??.het creatief boekhouden gaat daar nog wel ff door inclusief de supporters voor te liegen.Ook hebben ze de gemeente gevraagd voor uitstel van betaling van de rente en aflossing,gaat daar helemaal verkeerd.....

Collingwood

Veldwijk waarschijnlijk naar Sparta, kan/kon ook naar Twente.
Kalmte alleen kan u redden.

Jandehulk

Citaat van: Collingwood op juni 14, 2018, 11:55:06
Veldwijk waarschijnlijk naar Sparta, kan/kon ook naar Twente.
das nou een spits die goals voor je maakt...kenne wij helaas nooit betalen.

Yellow Army

Citaat van: Jandehulk op juni 14, 2018, 12:51:57
das nou een spits die goals voor je maakt...kenne wij helaas nooit betalen.

Ik ben bang dit je dit kaliber spelers dit seizoen niet hoeft te verwachten gelet op de stevige concurrentie die we hebben in de juup
Area 58

justremco

Citaat van: Yellow Army op juni 14, 2018, 15:12:54
Ik ben bang dit je dit kaliber spelers dit seizoen niet hoeft te verwachten gelet op de stevige concurrentie die we hebben in de juup

We schijnen ook geen poen te hebben...

Bankzitter

Mischien druppelt er wat geld door als Monteiro verkocht wordt.

Voorstopper

Citaat van: Jandehulk op juni 14, 2018, 12:51:57
das nou een spits die goals voor je maakt...kenne wij helaas nooit betalen.
Ik hoor wel dat ze bij groningen blij zijn dat ze hem kwijt zijn. Schijnt niet zo'n heel sympathieke gast te zijn. Moet het eerst maar bewijzen. Met Smeets dachten we hier ook een supersub binnen gehaald te hebben.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op juni 14, 2018, 15:33:49
Mischien druppelt er wat geld door als Monteiro verkocht wordt.

is daar sprake van dan?
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Prima seizoen gedraaid en hopelijk is er een doorverkooppercentage afgesproken.

Collingwood

#2364
Wojciech Golla van NEC naar een Poolse club.
Rody de Boer van Telstar naar AZ.

Tom Muyters (o.a. ex-Excelsior) de nieuwe doelman van Roda.'
Tim Receveur keert net als Kip terug naar Almere (speelde afgelopen seizoen voor De Graafschap).
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Bankzitter op juni 15, 2018, 11:03:45
Prima seizoen gedraaid en hopelijk is er een doorverkooppercentage afgesproken.

Dat dacht ik wel gelezen te hebben.

Galdiano

Citaat van: justremco op juni 14, 2018, 15:21:03
We schijnen ook geen poen te hebben...

Wel poen maar geven het verstandig uit.
Ik moet het maar zien met Veldwijk... En ze betalen er een paar ton per jaar voor.

Geef mij dan een groeibiljant ala Robertha maar met een prima spits ala Rossi erachter.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Veldwijk nu definitief naar Sparta.
Rens van Eijden zo goed als zeker van AZ naar Twente.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Galdiano op juni 16, 2018, 09:43:19
Wel poen maar geven het verstandig uit.
Ik moet het maar zien met Veldwijk... En ze betalen er een paar ton per jaar voor.

Geef mij dan een groeibiljant ala Robertha maar met een prima spits ala Rossi erachter.
eens.. en zoals al eerder gezegd: er kan er maar 1 direct promoveren. Dus laat Twente, Sparta, Roda en NEC maar roekeloos geld uitgeven, dan komt er vanzelf 1 in de problemen

cambuurmania

Receveur terug naar Almere die ploeg word steeds sterker.
De spoeling begint steeds dunner te raken, Foeke moet nu echt eens doorpakken met het middenveld.
Haal Swinnen en Kamaci maar,hoger inzetten word je toch door andere clubs afgetroefd.
En straks zijn deze jongens ook weg.
En als Kamaci niet lukt ga dan voor Mert.