Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Plannen om de Eredivisie drastisch te veranderen, zijn weer volledig mislukt. Dat meldt Voetbal International woensdag na de algemene vergadering van de KNVB. Clubs waren het enkel eens over de beloftenploegen, die in de voetbalpiramide enkel nog met spelers onder 23 in actie mogen komen. De rest van de voorstellen kon de prullenbak in.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Leuk en aardig en op zich prima, maar eigenlijk zouden de beloften natuurlijk minimaal met vaste selecties moeten werken. En liefst helemaal niet meedoen.
Kalmte alleen kan u redden.

666

En waarom de promotie degradatieregeling niet aanpassen. 2 eruit 2 erin en de andere 2 nacompetitie, gaan er elftallen sneller omhoog en naar beneden. Is toch niet moeilijk om dit alvast in te voeren, als de werkgroepen niet alles in 1 keer kunnen afhandelen (wat opzich al raar is na 2 jaar).

Of eerst het kunstgras aan banden leggen. Nou ja, lekker doormodderen dan gebeurd er nooit wat.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op juni 06, 2018, 17:40:06
Leuk en aardig en op zich prima, maar eigenlijk zouden de beloften natuurlijk minimaal met vaste selecties moeten werken. En liefst helemaal niet meedoen.

Vaste(re) selecties komen ook maar nog niet komend seizoen. En de wijze van stemmen wordt eenmalig aangepast zodat de patstelling bij stemmingen kan worden doorbroken. Nu kunnen 4 clubs alles tegenhouden.

Mischien scheelt het ook dat Emmen en De Graafschap wat meer op 1 lijn zitten met de belangen van ons en GAE dan bijv Twente en Roda.

Collingwood

Had het gemist, maar er zijn nog een paar regels doorgevoerd:
- Spelers van 21 en 22 jaar mogen na 7 wedstrijden in het eerste niet meer met de beloften meedoen
- Jongere spelers mogen na 18 wedstrijden in het eerste niet meer met de beloften meedoen
- Spelers mogen niet meer in één speelronde eerst bij het eerste elftal en dan bij de beloften in de wedstrijdselectie zitten (andersom mag wel)

Daarnaast zal er de eerstvolgende twee seizoenen geen degradatie naar en promotie vanuit de tweede divisie zijn.

https://www.vi.nl/nieuws/knvb-voert-leeftijdsgrens-voor-beloften-in
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op juni 08, 2018, 12:28:22
Had het gemist, maar er zijn nog een paar regels doorgevoerd:
- Spelers van 21 en 22 jaar mogen na 7 wedstrijden in het eerste niet meer met de beloften meedoen
- Jongere spelers mogen na 18 wedstrijden in het eerste niet meer met de beloften meedoen
- Spelers mogen niet meer in één speelronde eerst bij het eerste elftal en dan bij de beloften in de wedstrijdselectie zitten (andersom mag wel)

Daarnaast zal er de eerstvolgende twee seizoenen geen degradatie naar en promotie vanuit de tweede divisie zijn.

https://www.vi.nl/nieuws/knvb-voert-leeftijdsgrens-voor-beloften-in

Dan hoeven ze dus ook niet meer op die klote maandag te spelen....

AL

Doelman Couthino van AZ naar NEC.
Uitstekende keeper.

Bankzitter

Twente schikt met de belasting voor 4,4 miljoen euro. De meeste clubs zouden failliet gaan met zo'n naheffing, maar spelersbudget is zo'n 6/7 miljoen naar verluidt.

AL

Citaat van: Bankzitter op juni 13, 2018, 18:29:43
Twente schikt met de belasting voor 4,4 miljoen euro. De meeste clubs zouden failliet gaan met zo'n naheffing, maar spelersbudget is zo'n 6/7 miljoen naar verluidt.

Ik hoop oprecht dat daar nog een hele grote lijk (of een begraafplaats aan lijken) uit de kast valt.

justremco

Citaat van: AL op juni 13, 2018, 17:48:33
Doelman Couthino van AZ naar NEC.
Uitstekende keeper.

Was het altijd wel inderdaad, benieuwd wat ie nog kan. Laatste jaren nauwelijks gespeeld

ChantiSCC

Ricardo Kip van SC Cambuur naar Almere City FC. Tekent voor 2 seizoenen.

Collingwood

En Istvan Bakx van Oss naar de Eagles.
Kalmte alleen kan u redden.

Jandehulk

En wij ?..mag wel eens een goeie naam bijkomen nu..

justremco

Citaat van: Jandehulk op juni 13, 2018, 19:25:53
En wij ?..mag wel eens een goeie naam bijkomen nu..

Zullen gedurende de voorbereiding nog wel wat (proef)spelers binnendruppelen...

Jandehulk

Citaat van: justremco op juni 13, 2018, 19:32:22
Zullen gedurende de voorbereiding nog wel wat (proef)spelers binnendruppelen...
daar ben ik ook bang voor. We zullen zien.