Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Galdiano op april 07, 2018, 09:02:27
Denk dat Telstar een vol uitvak gaat worden.

Dit gaat de do or die wedstrijd worden.
Sowieso alle stoeltjes bezet in het uitvak  :y
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: Zuid1991 op april 07, 2018, 08:54:46
Het kan verkeren.....Van het rechterrijtje naar misschien een eredivisie ticket? Het ken allemaal...... |:)
Dromen mag.....
Maandag gas gevuh, vol achter de ploeg ondanks klote affiche.
Come on!!!!
Wie weet in mei met honderden scc supporters naar Volendam... |:)

En dit keer wel de dijk op ?
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Hendrikscc


Collingwood

El Jebli komt er niet uit met De Graafschap en vertrekt van de zomer transfervrij. Wellicht wat voor ons? Ik twijfel, vind het wel een leuke speler maar of hij ons echt veel beter zou maken?
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Dan kun je toch beter gewoon Kip houden?

Of gaan we een carousel van spelers houden met GAE en De Graafschap waar we allemaal uiteindelijk niks beter van worden ;)

Collingwood

Vind ik toch wel wat anders eerlijk gezegd. Wij laten Kip bewust gaan terwijl De Graafschap El Jebli dolgraag wilde houden. Bovendien heel andere types, hoewel ze op dezelfde positie spelen.

Heb hem alleen niet vaak genoeg zien spelen om een mening te hebben over of hij goed genoeg is om ons beter te maken (als je het niet op de voet volgt zie je uiteraard vrijwel alleen de hoogtepunten voorbij komen).
Kalmte alleen kan u redden.

LWD vak 7

Go Ahead Eagles is ook dramatisch hoor. 6-0 tegen jong Psv. Dan hebben wij hier niet te klagen.

Noordcambuur

Citaat van: LWD vak 7 op april 11, 2018, 10:00:59
Go Ahead Eagles is ook dramatisch hoor. 6-0 tegen jong Psv. Dan hebben wij hier niet te klagen.
klopt niet best wat hebben supporters van Gea een zeer slecht seizoen niet normaal.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 09, 2018, 23:55:57
Jong Ajax - Emmen 3-1
Den Bosch - Emmen 2-1
Emmen - Jong Utrecht 1-1

Dordrecht - Cambuur 0-2
Cambuur - Helmond sport 3-0
Telstar - Cambuur 1-1

Jong AZ - MVV 2-2
MVV - Oss 1-0
Jong Ajax - MVV 1-1

7. Cambuur 38-56
8. Emmen 38-55
9. MVV 38-54

Ik was zelfs nog te pessimistisch... :y
Henk, held, bedankt

Collingwood

Rob Alflen (nu assistent bij Heracles) wordt de nieuwe trainer van Helmond Sport, waar hij oud Cambuur-speler Roy Hendriksen opvolgt.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Jong Ajax wint weer van NEC.

Hendrikscc

Als jong 020 kampioen wordt, zijn ze er in Nijmegen en Sittard ook mooi doodziek van. Wel promoveren, geen feestje en nergens staat je clubnaam gemeld als de kampioen.....
Hopelijk schaffen ze de beloften teams dan echt af in deze competitie
Btw, wel blij dat nec nu niet 3 pnt pakt na die enorme blunder van knvb

Bernardo

Hoezo geen feestje? Denk dat het Fortuna/NEC echt niet uitmaakt of ze nou 1 of 2de worden als ze maar rechtstreeks promoveren. Feest zal er echt niet minder om zijn.

Hendrikscc

Nou dat denk ik niet, maar we zullen het zien