Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Zeker een goede, degelijke keeper. Of het voor ons een gemiste kans is valt pas te zeggen als we zelf een nieuwe nr. 1 hebben vastgelegd.
Kalmte alleen kan u redden.

LWD vak 7

Fortuna Zitterd 4 punten voor op NEK. Wie had dat in deze fase van het seizoen gedacht.

Gasgeve

Die keuze voor Lijnders heeft niet zo lekker uitgepakt daar.

Bankzitter

Wij hebben het ook wel vreselijk laten liggen dit seizoen, hoor... Het zou niet mogen dat Fortuna, Telstar en Emmen meer punten pakken.

De Jong ploegen en N.E.C. kunnen we qua budget niet mee concurreren en De Graafschap eindigt ook op een normale plek.
8ste plek is het hoogst haalbare dit seizoen.

Zuid1991

Het kan verkeren.....Van het rechterrijtje naar misschien een eredivisie ticket? Het ken allemaal...... |:)
Dromen mag.....
Maandag gas gevuh, vol achter de ploeg ondanks klote affiche.
Come on!!!!
Wie weet in mei met honderden scc supporters naar Volendam... |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Zuid1991 op april 07, 2018, 08:54:46
Het kan verkeren.....Van het rechterrijtje naar misschien een eredivisie ticket? Het ken allemaal...... |:)
Dromen mag.....
Maandag gas gevuh, vol achter de ploeg ondanks klote affiche.
Come on!!!!
Wie weet in mei met honderden scc supporters naar Volendam... |:)
1000+

Net als Emmen en excelsior toen
Henk, held, bedankt

Galdiano

Denk dat Telstar een vol uitvak gaat worden.

Dit gaat de do or die wedstrijd worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Joop

Play offs zijn nu wel niet meer te missen als de 10e plaats genoeg is. Van de 4 ploegen met 46 punten moet er een afvallen en dat is gezien het resterende programma Cambuur zeker niet. De beide thuiswedstrijden moeten 6 punten opleveren, Dordrecht heeft al een periode en zal zich sparen en de wedstrijd tegen Telstar kan makkelijk een punt opleveren. Geen probleem dus. Dan eerste ronde play offs tegen een gelijkwaardige tegenstander en hopen dat je in de juiste flow komt anders zie ik tegen Roda of Sparta weinig mogelijkheden. Zal wel een mooi scenario zijn tegen Roda.

speculeter

Het is al zo.n vreemd seizoen dat ik me maar laat verrassen.
We kunnen nog ver komen in de play offs...zeker als robertha Rossi Narsingh weer aan kunnen sluiten.
Mannes is ook weer terug dus veel keuzes straks.
Maar voor het zelfde geld liggen we er over 4 wedstrijden alsnog uit.

Vlampiep

Citaat van: speculeter op april 07, 2018, 10:11:05
Het is al zo.n vreemd seizoen dat ik me maar laat verrassen.
We kunnen nog ver komen in de play offs...zeker als robertha Rossi Narsingh weer aan kunnen sluiten.
Mannes is ook weer terug dus veel keuzes straks.
Maar voor het zelfde geld liggen we er over 4 wedstrijden alsnog uit.
Zo leek het een bloedeloos seizoen te worden, maar plots wordt er weer fris gevoetbald en pakken we punten.
We doen weer volop mee voor plaatsing in de na competitie en als de gehele selectie weer tijdig weer wedstrijd fit is, kan het hoe gek dan ook misschien nog eens eens eindigen onder de Oldehove.

speculeter

Mooi Hè dit forum.
Nou zien sommmige mensen ons alweer in de eredivisie.
Had Den bosch gisteren in laatste minuut na die mega kans nog 2-2 gemaakt waren de berichten hier heel anders geweest  :_schater

Joop

Het is net het echte leven. De ene dag regent het, de volgende dag schijnt de zon

Vlampiep

Citaat van: speculeter op april 07, 2018, 10:44:32
Mooi Hè dit forum.
Nou zien sommmige mensen ons alweer in de eredivisie.
Had Den bosch gisteren in laatste minuut na die mega kans nog 2-2 gemaakt waren de berichten hier heel anders geweest  :_schater
Inderdaad als, maar als mien tante kloatsjes hewwe sou, wast mien oom weest.
We doen in ieder geval mee om de prijzen en de kans dat Cambuur komend jaar weer op het hoogste podium mee doet is aanmerking groter dan dat DKV zich plaatst voor de voorronden om in Europa mee te gaan doen. :D

Collingwood

#2218
Vorig jaar gaf ik ons een goede kans in de play-offs en lagen we er meteen uit. Dit seizoen maar een heel kleine kans (ook omdat we drie ronden zullen moeten overleven), maar wie weet pakt het weer omgekeerd uit...

Maar eerst de play-offs maar eens definitief halen!
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Hoe slecht we ook gespeeld hebben, er lijkt nu wel een team te staan. Wie weet komt de vorm toch nog. En ik heb ook nog geen ploegen gezien in de JL waartegen we kansloos zijn in de paly offs. Voorlopig nog maar van wedstrijd tot wedstrijd kijken en hopen dat we niet weer terugzakken na een aardige reeks.