Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

 Vloet woest: 'Fiasco, schandalig, te triest voor woorden'

28/06/2013 19:29

Wiljan Vloet, algemeen en technisch directeur van Sparta Rotterdam, is woedend over het definitieve programma van de Jupiler League. Waar de Rotterdammers als voorkeur van speeltijd zondagmiddag om half drie opgaven, spelen ze nu acht keer op zaterdagmiddag om half vijf.

Het zorgde voor veel boosheid bij de supporters. Vloet begrijpt dat. 'Het is een schandalige competitie', constateert Vloet tegenover VI. 'In eerste instantie al door de deelname van Jong PSV, Jong Ajax en Jong FC Twente. Dat is absurd en vernederend, want zo is er sprake van totale competitievervalsing.'

Het definitieve programma is voor Vloet ook onbegrijpelijk. 'Wij wilden zondag als onze thuisdag. Nu spelen we de meeste wedstrijden op zaterdagmiddag. Supporters en sponsoren die betrokken zijn bij de amateurs, de jeugd of werkende mensen kunnen nu simpelweg niet naar het stadion komen.'

'Dat we er niets aan kunnen doen maakt me nog bozer', vervolgt Vloet. 'Er is nul komma nul geluisterd naar onze wensen. We hebben geknokt voor de supporters en sponsors, maar worden zó hard getroffen.'

'Sparta is een club die de competitie kleur moet geven, wij streven naar de Eredivisie terwijl het voor veel clubs overleven is. We geven de jeugd een kans, maar nogmaals; we worden hard getroffen. Een fiasco, schandalig en te triest voor woorden.' (Joost Hofman)
MI-Sider for Life

Andre-Lwd

Zaterdagmiddag half 5  :?

Dokkumer

Citaat van: Andre-Lwd op juni 29, 2013, 12:46:07
Zaterdagmiddag half 5  :?
Fantastische tijd.. Dan hoor je bij je lokale zaterdagamateur met een :ams of :hein in je hand de -wan-prestatie van je buurthelden na te bespreken.

Geloofwaardigheid van de KNVB zakt nu bij mij dóór het nulpunt, zelfs al gaat het om het dkv van Rotterdam :P :R

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op juni 29, 2013, 18:14:34
Geloofwaardigheid van de KNVB zakt nu bij mij dóór het nulpunt

Reden te meer om er voor te zorgen dat we nooit maar dan ook echt nooit weer afzakken naar de biercompetitie.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

zeewolde

Precies, en daar komt nu nog bij dat fans van 9 clubs niet welkom zijn bij jong PSV....
Lekker om die beloftenelftallen toe te laten. Hopelijk zo snel mogelijk degradatie van 1 van de beloftenteams.

Lwdscc

Te triest voor woorden:

Jong PSV gaat komend seizoen in de Jupiler League ten minste 9 thuiswedstrijden spelen zonder supporters van de bezoekende clubs. Regioburgemeester Rob van Gijzel heeft dat als voorwaarde genoemd voor zijn instemming met de voorgestelde competitieopzet. Bij 4 thuiswedstrijden van FC Den Bosch is evenmin uitpubliek welkom.

Van Gijzel schrijft dat in een brief aan de KNVB over de toevoeging van drie beloftenteams aan de Jupiler League.

Bij Jong PSV zijn vanwege het risico de supporters van de beloftenteams van Ajax en Twente plus FC Dordrecht, MVV, Fortuna Sittard, De Graafschap, Willem II, FC Den Bosch en FC Oss niet welkom. Op basis van de risico's wordt per wedstrijd bepaald op welk terrein Jong PSV speelt.

De aanhang van de beloftenteams van Ajax, Twente en PSV plus de supporters van Willem II zijn niet welkom bij FC Den Bosch.

Galdiano

Den Bosch heb ik respect voor! De burgemeester vind het belachelijk dat die clubs er bij zijn gekomen, en kost gemeente weer extra geld. Vooraf is er geen overleg met hem geweest over het toetreden vande clubs! Nu boycot hij deze wedstrijden door geen supporters toe te laten an de tegenstander! Zouden ze mijn inziens bij alle clubs moeten doen!

Jong PSV gelijk uit de conpetitie halen wat mij betrefd! l8l
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

vialli

1 ding is seker, we mutte NOOIT weer naar die 1e divisie  :R :R :R

Goudvinger

De Jupiler League was al het lachertje van het Nederlands voetbal, maar is nu helemaal niet meer serieus te nemen.   :R

SCCornjum

Echt belachelijk, wat hoop ik dat we der in blijven..
Watching Football Is Not A Crime

Nightmarelwd

http://www.fcdbfans.nl/?include=nieuws&id=3079

'Geen sprake van weren uitsupporters'
02-07-2013

Vandaag berichten verschillende media dat voor de aanstaande uitwedstrijden van Willem II, Jong Ajax, Jong PSV en Jong FC Twente tegen FC Den Bosch geen bezoekende fans worden toegelaten. Ten onrechte, geeft de gemeente 's-Hertogenbosch aan.
Burgemeester Rombouts zou de maatregel hebben opgelegd, maar daar is geen sprake van, heeft de gemeente aan algemeen directeur Peter Bijvelds van FC Den Bosch laten weten. "De gemeenten, waaronder 's-Hertogenbosch, zijn nog in gesprek met onder meer de KNVB en de politie over eventuele maatregelen voor deze geplande wedstrijden in de eerste divisie. Van een eventueel verbod is op dit moment dus geen sprake."

MI-Sider for Life

marrumer

Citaat van: Lwdscc op juli 02, 2013, 10:06:50
Te triest voor woorden:

Jong PSV gaat komend seizoen in de Jupiler League ten minste 9 thuiswedstrijden spelen zonder supporters van de bezoekende clubs. Regioburgemeester Rob van Gijzel heeft dat als voorwaarde genoemd voor zijn instemming met de voorgestelde competitieopzet. Bij 4 thuiswedstrijden van FC Den Bosch is evenmin uitpubliek welkom.

Van Gijzel schrijft dat in een brief aan de KNVB over de toevoeging van drie beloftenteams aan de Jupiler League.

Bij Jong PSV zijn vanwege het risico de supporters van de beloftenteams van Ajax en Twente plus FC Dordrecht, MVV, Fortuna Sittard, De Graafschap, Willem II, FC Den Bosch en FC Oss niet welkom. Op basis van de risico's wordt per wedstrijd bepaald op welk terrein Jong PSV speelt.

De aanhang van de beloftenteams van Ajax, Twente en PSV plus de supporters van Willem II zijn niet welkom bij FC Den Bosch.
hoezo dan bij ajax - psv en psv - ajax zijn ook gewoon uitsupporters.

Cambuur058

Eindstand: vv Noordwijk - Almere City FC 1-0

:_schater

SCCornjum

Het is onrustig bij FC Emmen. Althans, zo lijkt het. De Jupiler League-club zelf, en dan met name trainer Joop Gall, ontkent dat er sprake is van grote problemen binnen de selectie van de ploeg.

FC Emmen hoeft spelers Kelvin Maynard en Antoine van der Linden voorlopig niet te zien, de officiële lezing luidt dat het tweetal 'rust' krijgt. RTV Drenthe meldt dat die rustperiode een door FC Emmen opgelegde straf is. Over het hoe en waarom is niets bekend. Gall ontkent ondertussen dat er sprake is van hommeles binnen de club.

"Zie jij hier een team staan dat baalt? Nou, dacht het niet. Het is rustig, het is homogeen. We hebben een teamspirit van heb ik jou daar", zegt Gall in gesprek met de regio-omroep. Gall wil niet dieper ingaan op het besluit om Van der Linden en Maynard voorlopig thuis te laten. "Ik ben eindverantwoordelijk voor een hoop dingen en ik wil graag een keer met Emmen én de omgeving succesvol zijn. Daar moet je wel eens dingen voor doen."

"Je moet inschatten, observeren en ingrijpen. Of je het dan goed of juist verkeerd hebt gedaan, dat kan je pas achteraf bepalen. Maar wij zijn in de veronderstelling dat dit, wat we nu doen, heel goed is. Het kan zijn dat de rust een tijdelijk karakter heeft, maar dat is niet aan mij. Ik ben niet de eindbeslisser. Dat is aan de directie. Of het nog goed kan komen? Voor mij absoluut, maar er mag niets meer gebeuren wat de saamhorigheid van het team op het spel zet."
Watching Football Is Not A Crime

Cambuur058

Oeioeioei..

Eindstand: Telstar - Hapoel Kiriat Shmone (Isr) 0-7

:_schater