Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Dean Koolhof voor 2 jaar naar MVV en Dessers voor 3+1 jaar naar FC Utrecht. Vanmiddag presentatie

zeewolde

Citaat van: justremco op juni 01, 2017, 11:34:07
Dean Koolhof voor 2 jaar naar MVV en Dessers voor 3+1 jaar naar FC Utrecht. Vanmiddag presentatie
ik ben benieuwd wanneer wij de eerste versterkingen mogen verwelkomen

Collingwood

#2012
Goeie aanwinst voor MVV, mits hij fit blijft. Overigens vangt NAC voor Dessers maar een relatief bescheiden bedrag (tussen de 3 en 4 ton) door een clausule.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Koolhof is nooit meer de oude geworden na zijn zware blessures volgens een collega die Graafschap fan is.

Collingwood

#2014
Julian von Haacke verlaat NEC voor het Duitse Darmstadt 98. Het schijnt dat hij 2 ton heeft opgeleverd.

En Chris David gaat van de Eagles naar FC Utrecht. Lang geblesseerd geweest, maar kon bijtekenen in Deventer.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

#2015
Deniz Turuc, ex-Eagles, gaat waarschijnlijk worden gekocht door Besiktas voor zo'n 7 miljoen euro. Wegen een afgesproken doorverkooppercentage levert dit GAE naar verluidt rond de 1 miljoen euro op. Al moet je bij die Turkse clubs altijd afwachten of je het geld ook daadwerkelijk (snel) krijgt.

EDIT: Schijnt niet te kloppen, er zijn wel topclubs met interesse maar die zijn nog niet concreet.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Jan Lammers (De Graafschap) en Paul Quasten (Almere) naar RKC.

Verder schijnt GAE vanmiddag een linksbenige aanvaller van een andere JL-club te gaan presenteren. Ik vrees voor Van Kippersluis...
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op juni 15, 2017, 13:56:10
Jan Lammers (De Graafschap) en Paul Quasten (Almere) naar RKC.

Verder schijnt GAE vanmiddag een linksbenige aanvaller van een andere JL-club te gaan presenteren. Ik vrees voor Van Kippersluis...

Schroyen?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

justremco


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

justremco

Citaat van: poelie-lwd op juni 15, 2017, 14:46:44
Das een goeie... :|

De eagles hebben op dit moment al een behoorlijk sterk team, maar we hebben nog even gelukkig

Collingwood

#2021
Langedijk had ik inderdaad ook wel bij ons willen zien. Eagles inderdaad al goed bezig, veel scorend vermogen in het team met Langedijk, De Kogel en Hendriks.

Maar wie weet komt Van den Belt met nog iets beters. Als Hoefdraad niet bijtekent, en daar lijkt het op, moeten er zeker nog twee buitenspelers bij. En natuurlijk nog minimaal één spits.

Overigens heeft onze eigen Alvin Daniels het niet eens zoveel minder gedaan dan Langedijk, misschien in verhouding wel beter. Langedijk heeft wel 17 gemaakt tegenover 9 van Daniels, maar daar zaten ook 7 strafschoppen bij (Daniels 0). Langedijk gaf wel bijna twee keer zoveel assists (11 tegen 6), maar had ook wel iets betere ploeggenoten om zich heen. Daniels was zelf dik topscorer bij Dordrecht.
Kalmte alleen kan u redden.

Hendrikscc

Moeten ook weer een nieuwe penaltykiller hebben, het is niet goed voor mijn hart bij een strafschop nu bakker weg is

Collingwood

Tom Boere gaat waarschijnlijk van Oss naar Twente.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Tije ten Den van Helmond Sport naar Volendam.
Kalmte alleen kan u redden.