Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

We hadden 7 punten  meer dan N.A.C. (zelfs 12 meer dan MVV) maar dat telt nu eenmaal niet in deze opzet.
Hetzelfde gold voor Utrecht overigens, maar die hebben het alsnog gehaald.

Zonder Play Offs spelen veel clubs nergens meer om halverwege de competitie, dus daarmee wordt zo kunstmatig nog wat spanning gecreëerd.
Dat kun je ook bereiken door kleinere competities en ruimere promotie/degradatie regelingen, maar iedere club denkt in eigenbelang en dus veranderd er nooit iets... behalve dat de verschillen groter worden en clubs steeds vreemde constructies bedenken om die gaten te dichten.




Collingwood

#1996
Totale chaos in Nijmegen:

https://www.vi.nl/nieuws/de-kruijff-nec-is-een-mooie-maar-ook-lastige-club

Met name opvallend dat er geen degradatieclausules in de contracten van de spelers staan. Eredivisiesalarissen lopen dus gewoon door, terwijl de begroting met 5 miljoen euro daalt. NEC zal dus al moeten verkopen om überhaupt het salarishuis op orde te brengen, laat staan dat ze dan nog geld overhouden.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op mei 30, 2017, 16:10:47
Totale chaos in Nijmegen:

https://www.vi.nl/nieuws/de-kruijff-nec-is-een-mooie-maar-ook-lastige-club

Met name opvallend dat er geen degradatieclausules in de contracten van de spelers staan. Eredivisiesalarissen lopen dus gewoon door, terwijl de begroting met 5 miljoen euro daalt. NEC zal dus al moeten verkopen om überhaupt het salarishuis op orde te brengen, laat staan dat ze dan nog geld overhouden.


Klinkt goed.
Zal eens tijd worden dat wanbeleid keihard wordt afgestraft!!

El Ma-kri-niii

Citaat van: Collingwood op mei 30, 2017, 16:10:47
Totale chaos in Nijmegen:

https://www.vi.nl/nieuws/de-kruijff-nec-is-een-mooie-maar-ook-lastige-club

Met name opvallend dat er geen degradatieclausules in de contracten van de spelers staan. Eredivisiesalarissen lopen dus gewoon door, terwijl de begroting met 5 miljoen euro daalt. NEC zal dus al moeten verkopen om überhaupt het salarishuis op orde te brengen, laat staan dat ze dan nog geld overhouden.
Wat een vreselijke domheid, en al helemaal bij een club die een paar jaar geleden ook al gedegradeerd is. Tijd dat dit wanbeleid keihard afgestraft wordt.

Bankzitter

Veel clubs hebben totaal geen reeel beleid, ze wanen zich subtoppers terwijl het potentiele degradatiekandidaten zijn. Eigen inkomsten zijn onvoldoende, het is puur speculeren op suikeroompjes, overheid, buitenlandse investeerders of samenwerkingsverbanden om de gaten te dichten. N.E.C. moet ook op een goede transfer gokken om de klap op te vangen.

Gelukkig is het beleid bij ons (en bijv. Excelcior) wel goed en komen we niet snel in zulke problemen.

Marc S

Bij ons is degraderen alleen kut om het sportieve, gelukkig komen wij niet meteen in zware financiele problemen.

zeewolde

En pok Boekhoorn lijkt zich terug te trekken bij NEC

AL

Citaat van: zeewolde op mei 30, 2017, 19:15:04
En pok Boekhoorn lijkt zich terug te trekken bij NEC

Als puntje bij paaltje komt stap hij er toch weer in.
Hoop dat ze een toontje lager gaan zingen en in de onderste regionen zullen vertoeven....

Dokkumer

Citaat van: AL op mei 30, 2017, 20:14:23
Als puntje bij paaltje komt stap hij er toch weer in.
Hoop dat ze een toontje lager gaan zingen en in de onderste regionen zullen vertoeven....
Dat was ook mijn eerste gedachte.. Zag je met Riedstra idem dito. Op het laatste moment bijspringen in de donkerste dagen en royaal salarissen uitdelen omdat we weer naar de Eredivisie moesten.

Collingwood

Sven Braken heeft zijn contract bij Almere verlengd. Die had ik ook wel bij ons willen zien, ondanks zijn ernstige blessure van vorig seizoen.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: zeewolde op mei 30, 2017, 19:15:04
En pok Boekhoorn lijkt zich terug te trekken bij NEC

Hij schijnt dat gezegd tegen hebben vlak na de degradatie. De helft van ons stadion zou nooit mee terug komen na de degradatie, maar uiteindelijk verlengd iedereen netjes zijn SCC

Marc S

Dat soort mensen blijven uiteindelijk toch supporters, zijn pissig net als iedere andere supporter maar naar een paar nachtjes slapen staan ze er weer.

Collingwood

Algemeen directeur Bart van Ingen en enkele commissarissen zijn inmiddels ook opgestapt bij NEC. Benieuwd wanneer ze de boel weer enigszins op de rit hebben.
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Citaat van: Collingwood op mei 31, 2017, 18:18:59
Algemeen directeur Bart van Ingen en enkele commissarissen zijn inmiddels ook opgestapt bij NEC. Benieuwd wanneer ze de boel weer enigszins op de rit hebben.

Hopelijk voor ons vrij laat  :_schater

Dokkumer

Citaat van: Marc S op juni 01, 2017, 09:26:03
Hopelijk voor ons vrij laat  :_schater
Mei 2018 ofzo :devil

Alflen blijft trouwens bij Heracles, heeft NEC afgezegd.