Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Leonardo (de ex-Feyenoorder en -NAC'er) gaat deze week waarschijnlijk tekenen bij Eindhoven.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: oldehove op maart 06, 2017, 14:27:42
Rob Maas voornaamste kandidaat trainerschap

4 maart 2017 om 10:51

Rob Maas is de voornaamste kandidaat om per 1 juli trainer te worden bij FC Den Bosch. De club is in vergevorderde onderhandelingen met de 47-jarige Eindhovenaar.

Maas was als speler actief voor onder meer Feyenoord en speelde lang in de Duitse Bundesliga, als middenvelder van Armania Bielefeld, Hertha BSC en MSV Duisburg. In 2009 werd hij assistent-trainer bij RKC, waarna hij in 2014 assistent werd van Peter Bosz bij Vitesse. In januari 2016 vertrok Bosz naar Macabbi tel Aviv, waardoor Maas het seizoen mocht afmaken als hoofdtrainer. Zijn contract werd vanwege matige prestaties niet verlengd, waarna Maas begin deze zomer tekende bij Cambuur.

Na een dramatische competitiestart en een 3-1 nederlaag bij FC Den Bosch werd hij daar echter ook halverwege oktober alweer ontslagen. Maas was onlangs aandachtig toeschouwer bij de uitwedstrijd tegen FC Oss en is een kennis van Wiljan Vloet.

Op zijn blog vertelde Jan-Hein Schouten gisteren al dat FC Den Bosch hoopt binnen één a twee weken de nieuwe trainer te presenteren. Na de mogelijke aanstelling van Maas zal ook naar de verdere invulling van de technische staf gekeken worden. In het oorspronkelijke plan van Wiljan Vloet zou Jan van Grinsven teammanager worden en er geen plaats meer zijn voor Hein de Lange.

Op basis van wat dan? Onbegrijpelijk eigenlijk!

Daddy T.

Citaat van: Lore op maart 08, 2017, 09:14:30
Op basis van wat dan? Onbegrijpelijk eigenlijk!

Vrienden dienst vanuit Vloet, die inmiddels al iedereen om zich heen heeft weggejaagd om vrij spel te krijgen.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Vriendendiensten...

Bernardo

Zo is Maas hier ook terecht gekomen.

666

Oei fc den Bosch, straks komt HvdV ook nog die kant op. Als dat gebeurd is het afgelopen met betaald voetbal in den Bosch.

Eigenlijk wil ik zeggen dat ik heel erg blij ben dat ze hier niet meer zitten.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Ondertussen staat de voor 15 miljoen aangekochte David Neres gewoon in de basis bij Jong Ajax. Verder helemaal geen competitievervalsing hoor...
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

#1912
Haha, een voorhoede David Neres, M. Cassierra, J. Kluivert... lekker voor Volendam.
Locadia bij jong PSV.

Overigens , die Keizer moet ons de laatste wedstrijd wel ff matsen met een team B-tjes.
Kunnen wij wat spelers rust geven voor de nacometitie :P

Kuzmanovic-Apeldoorn

Vvv verliest 5 punten in 3 wedstrijden tegen de nummer 16 en 17 van de ranglijst, zit er nog een zwolle scenario in dit seizoen?
Henk, held, bedankt

El Ma-kri-niii

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 18, 2017, 16:08:45
Vvv verliest 5 punten in 3 wedstrijden tegen de nummer 16 en 17 van de ranglijst, zit er nog een zwolle scenario in dit seizoen?
Nee. Staan te ver voor en het seizoen is nog te kort.

Yellow Army

Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 18, 2017, 20:10:06
Nee. Staan te ver voor en het seizoen is nog te kort.

...en wij niet constant genoeg.
Area 58

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 18, 2017, 16:08:45
Vvv verliest 5 punten in 3 wedstrijden tegen de nummer 16 en 17 van de ranglijst, zit er nog een zwolle scenario in dit seizoen?

Dan hadden wij moeten winnen van Fortuna, De GraafSchap en Den Bosch

Collingwood

Had dit even gemist, maar de keeper van NAC, Jorn Brondeel, gaat volgend seizoen naar Twente. Was één van de weinige spelers die wel voldeed. NAC had hem in principe voor dit en volgend seizoen gehuurd van het Belgische Lierse.
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Citaat van: Marc S op maart 18, 2017, 20:35:24
Dan hadden wij moeten winnen van Fortuna, De GraafSchap en Den Bosch

Je kunt niet alles winnen, maar  toch zonde ja.

Yellow Army

Volendam 1-0 achter
Area 58