Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

VVV ook al jaren bezig met plannen voor nieuw stadion en hebben vandaag naar buiten gebracht dat ze daar vanaf zien en het huidige stadion gaan verbouwen.

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op november 01, 2016, 19:19:23
VVV ook al jaren bezig met plannen voor nieuw stadion en hebben vandaag naar buiten gebracht dat ze daar vanaf zien en het huidige stadion gaan verbouwen.
Ik denk dat ze daar verstandig aan doen.
Veel clubs komen momenteel in de moeilijkheden omdat de huur van het nieuwe stadion niet meer is op te brengen.

ChantiSCC

De Graafschap verliest weer, benieuwd hoe lang Vreman nog mag blijven zitten want het was weer niet om aan te zien.

denistel

Citaat van: Vlampiep op november 01, 2016, 20:54:00
Ik denk dat ze daar verstandig aan doen.
Veel clubs komen momenteel in de moeilijkheden omdat de huur van het nieuwe stadion niet meer is op te brengen.
hangt er vanaf welke afspraken je daar over maakt.

Marc S

Citaat van: ChantiSCC op november 21, 2016, 23:18:31
De Graafschap verliest weer, benieuwd hoe lang Vreman nog mag blijven zitten want het was weer niet om aan te zien.

Hij heeft zeker meer crediet dan dat Maas dat hier had.

Destroyer

'Bij Cambuur ontslagen Henk de Jong genoemd voor nieuwe trainersjob'

Gepubliceerd:
zondag 4 december 2016 om 15:34
De Graafschap moet op zoek naar een opvolger voor trainer Jan Vreman, die uit zijn functie is ontheven bij de club. Omroep Gelderland komt direct met een nieuwe naam op de proppen: Henk de Jong.

De voormalig trainer van SC Cambuur vervult nu een commerciële rol bij FC Groningen. Hij streed vorig seizoen voor zijn ontslag bij Cambuur nog met De Graafschap tegen degradatie. De Jong is volgens de regionale omroep een voorname kandidaat om de nieuwe trainer van de Superboeren te worden.

'Met zijn nuchtere karakter en manier van werken zou hij goed bij de Doetinchemse club passen', luidt de berichtgeving. Tot aan de winterstop kan een assistent-trainer de taken waarnemen van Vreman, volgens de reglementen van de KNVB. Jan Oosterhuis zou dat kunnen doen. Jong De Graafschap-trainer Richard Roelofsen heeft zijn papieren, was in het verleden de hoofdcoach en zou definitief de taken mogen waarnemen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

hobbes

Henk is alleen niet ontslagen, verder ben ik benieuwd of ze hem kunnen verleiden

Dokkumer

Citaat van: hobbes op december 04, 2016, 18:09:02
Henk is alleen niet ontslagen, verder ben ik benieuwd of ze hem kunnen verleiden
Daar zijn de meningen nog steeds over verdeeld. Een trainer die zelf opstapt geef je geen financiële compensatie mee. Ik houd de kerk in het midden met de veronderstelling dat er voor een gentlemans agreement is gekozen.

Of OA (?) moet meer weten? :devil

Lore

Citaat van: Dokkumer op december 05, 2016, 12:53:24
Daar zijn de meningen nog steeds over verdeeld. Een trainer die zelf opstapt geef je geen financiële compensatie mee. Ik houd de kerk in het midden met de veronderstelling dat er voor een gentlemans agreement is gekozen.

Of OA (?) moet meer weten? :devil

Lijkt mij ook, want Cambuur heeft geen geld en geeft dan wel geld uit zonder een juridische basis.

Hoop trouwens dat hij de baan neemt. Lijkt mij heel interessant om hem te volgen bij de graafschap

Collingwood

NAC met 6-2 onderuit bij Eindhoven. De dagen van Dijkhuizen in Breda geteld?
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: Collingwood op december 09, 2016, 22:58:12
NAC met 6-2 onderuit bij Eindhoven. De dagen van Dijkhuizen in Breda geteld?

Morgen exit!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Evander Sno gaat na de winterstop weer voetballen bij RKC.

Collingwood

Verrassende trainersaanstellingen de laatste tijd in de JL: Sunday Oliseh trainer van Fortuna en Stijn Vreven van NAC.

Lore

Citaat van: Collingwood op januari 01, 2017, 22:04:23
Verrassende trainersaanstellingen de laatste tijd in de JL: Sunday Oliseh trainer van Fortuna en Stijn Vreven van NAC.

Ja, ik ben blij dat ze daar heen gaan en niet naar ons. Ik denk niet dat de vlag voor deze heren uitgegaan was.

Collingwood

Dankzij haar Turkse grootaandeelhouder huurt Fortuna een middenvelder van Galatasaray die al meer dan 100 wedstrijden in de hoogste Turkse divisie heeft gespeeld.