Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op oktober 06, 2016, 16:22:32
RKC weer eens op de rand van de financiƫle afgrond. Faillissement dreigt de komende weken.
Hoe gaat de KNVB dit oplossen? Twente scenario?

speculeter

Citaat van: Gasgeve op oktober 07, 2016, 11:25:45
Hoe gaat de KNVB dit oplossen? Twente scenario?
heel gemakkelijk hoor.
Rkc failliet.
Jong dkv stroomt in.

Gasgeve

Citaat van: speculeter op oktober 07, 2016, 11:40:03
heel gemakkelijk hoor.
Rkc failliet.
Jong dkv stroomt in.
KNVB Maffia  :wall

denistel

inderdaad benieuwd hoe ze het gaan oplossen.

Marc S

Extra promovendus of geen degradant uit de JL mocht RKC failliet gaan.

Dokkumer

Citaat van: speculeter op oktober 07, 2016, 11:40:03
heel gemakkelijk hoor.
Rkc failliet.
Jong dkv stroomt in.
Nog gemakkelijker... RKC failliet (wat ik beide echte supporters overigens niet gun) en de beloftenteams eruit. Heeft de KNVB wat ze willen, een JL van 16 clubs  l0l

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op oktober 07, 2016, 22:46:15
Nog gemakkelijker... RKC failliet (wat ik beide echte supporters overigens niet gun) en de beloftenteams eruit. Heeft de KNVB wat ze willen, een JL van 16 clubs  l0l

:_schater
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

RKC voorlopig gered dankzij de gemeente.
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

De graafschap speelt zonder supporters. De chauffeur van Helmond sport mocht niet naar binnen, want stond niet op de lijst. Wat een treurige houding...

fred


Collingwood

De Graafschap houdt voorlopig het vertrouwen in Vreman.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op oktober 22, 2016, 12:42:47
De Graafschap houdt voorlopig het vertrouwen in Vreman.
mooi gelukkig maar :thumbsup

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op oktober 22, 2016, 12:42:47
De Graafschap houdt voorlopig het vertrouwen in Vreman.
Dan wordt hij deze maand nog ontslagen.

Collingwood

NAC maakt in de laatste seconde de 3-4 tegen Oss  :(
Kalmte alleen kan u redden.

ChantiSCC

En Almere de 1-0 in de 94e minuut  :(