Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

666

Eindhoven is denk ik een vervelende ploeg die top 5 gaat spelen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Milan Massop van Eindhoven naar Excelsior (en dus niet naar NAC).
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=284788
Emir Smajic wordt toch niet de opvolger van Vincent Vermeij. De 27-jarige Zweed verbleef de voorbije dagen op proef bij De Graafschap en coach Jan Vreman kreeg langzaamaan een beeld van de aanvaller. Toch komt het niet van een samenwerking.
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Hemmen heeft ook 2x zo veel gescoord in de Allvenskan als die Smajic  (2 goals om 1, dat dan weer wel).

Collingwood

Citaat van: moodygrunn op augustus 02, 2016, 20:04:07
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=284788
Emir Smajic wordt toch niet de opvolger van Vincent Vermeij. De 27-jarige Zweed verbleef de voorbije dagen op proef bij De Graafschap en coach Jan Vreman kreeg langzaamaan een beeld van de aanvaller. Toch komt het niet van een samenwerking.

Wel met de aantekening dat Smajic zelf koos om terug te keren naar Zweden.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Martijn Visscher ‏@MartijnVisscher  7s8 seconds ago
Cas #Peters leek op weg naar VVV-Venlo, maar keert terug bij FC Emmen. Knap werk van de Drentse club. #vvvvenlo #fcemmen #degraafschap
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op augustus 10, 2016, 11:23:31
Martijn Visscher ‏@MartijnVisscher  7s8 seconds ago
Cas #Peters leek op weg naar VVV-Venlo, maar keert terug bij FC Emmen. Knap werk van de Drentse club. #vvvvenlo #fcemmen #degraafschap

Dat doen ze netjes!
Ik verwacht veel concurrentie voor de plaatsen 4 t/m 8 waar wij om gaan spelen.
De verschillen zijn echt heel klein denk ik.

zeewolde

Citaat van: AL op augustus 10, 2016, 11:31:38
Dat doen ze netjes!
Ik verwacht veel concurrentie voor de plaatsen 4 t/m 8 waar wij om gaan spelen.
De verschillen zijn echt heel klein denk ik.
Dit blijft gewoon flauwekul.
NAC is gewoon niet beter dan wij. Hebben zeker geen aanval zoals wij die hebben.
VVV wint met 2-1 van ons, so what?
De Graafschap hoe ziet de verdediging er daar uit en keeper?

Emmen, Almere, Volendam, Eindhoven hebben misschien selecties met 10 jupiler waardige spelers en dan houdt het op.

Wij hebben toch zeker 15/16 spelers die het nivo zeer goed aankunnen.

justremco

Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2016, 11:41:10
Dit blijft gewoon flauwekul.
NAC is gewoon niet beter dan wij. Hebben zeker geen aanval zoals wij die hebben.
VVV wint met 2-1 van ons, so what?
De Graafschap hoe ziet de verdediging er daar uit en keeper?

Emmen, Almere, Volendam, Eindhoven hebben misschien selecties met 10 jupiler waardige spelers en dan houdt het op.

Wij hebben toch zeker 15/16 spelers die het nivo zeer goed aankunnen.

NAC geen aanval zoals wij hebben? Die huren Barker, 1 van de beste Engelse buitenspelers in z'n leeftijdsklasse. En die Dessers is gewoon een goeie spits. Verder hebben ze nog snelle spelers zoals Verbeek en Agyepong

AL

Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2016, 11:41:10
Dit blijft gewoon flauwekul.
NAC is gewoon niet beter dan wij. Hebben zeker geen aanval zoals wij die hebben.
VVV wint met 2-1 van ons, so what?
De Graafschap hoe ziet de verdediging er daar uit en keeper?

Emmen, Almere, Volendam, Eindhoven hebben misschien selecties met 10 jupiler waardige spelers en dan houdt het op.

Wij hebben toch zeker 15/16 spelers die het nivo zeer goed aankunnen.

Nee wij hebben een goede aanval....
Ik blijf erbij dat wij plaats 4-7 gaan eindigen.

Collingwood

Op papier hebben wij samen met NAC, De Graafschap en VVV gewoon de sterkste selectie. Vind het veel te vroeg om op basis van de lastige uitwedstrijd tegen VVV te concluderen dat wij voor plek 4 t/m 8 gaan spelen.

Overigens hoor ik nu ook alweer veel mensen zeggen dat wij Peters hadden moeten halen. Ten eerste is het niet uitgesloten dat dit geprobeerd is, want voor Peters was veel interesse en hij heeft onder meer VVV afgewimpeld om bij Emmen terug te kunnen keren. Ten tweede is het volgens mij niet zo dat Peters duidelijk beter is dan Gouriye. Wat mij betreft een beetje 'het gras bij de buren is altijd groener' dus.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: AL op augustus 10, 2016, 12:04:36
Nee wij hebben een goede aanval....
Ik blijf erbij dat wij plaats 4-7 gaan eindigen.
Dus Gouriye en Gyasi zijn miskopen en niet geschikt voor de jupiler top?

Kijk nou eens goed naar die selecties. Zijn echt niet bijzonder. NAC heeft talenten van City en een spits uit Belgie die het nog maar moet laten zien. Wel een goed middenveld.

Maar de Graafschap???

Yellow Army

Top 5 dit seizoen en dan doe je het keurig in mijn beleveing.
Area 58

AL

Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2016, 12:12:27
Dus Gouriye en Gyasi zijn miskopen en niet geschikt voor de jupiler top?

Kijk nou eens goed naar die selecties. Zijn echt niet bijzonder. NAC heeft talenten van City en een spits uit Belgie die het nog maar moet laten zien. Wel een goed middenveld.

Maar de Graafschap???

Wie zegt dat ik het heb over Gyasi en Gouriye?
Beide vind ik namelijk goede spelers al denk ik dat Gouriye meer een speler is voor in de as. Puur als buiten  vind ik hem wat snelheid tekort komen.

We hebben geen spits!!

Verder is de selectie niet in evenwicht  en dan bedoel ik geen Linksbenige centrale verdediger en maar 1 linkspoot in de basis.

Vrijdag eerst maar weer eens zien.
Hoop dat ik het faliekant mis heb, maar ik denk dat VVV, Nac en Graafschap verder dan ons zijn (meer scorend vermogen en crestiviteit).

zeewolde

Citaat van: AL op augustus 10, 2016, 12:40:09
Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2016, 12:12:27
Dus Gouriye en Gyasi zijn miskopen en niet geschikt voor de jupiler top?

Kijk nou eens goed naar die selecties. Zijn echt niet bijzonder. NAC heeft talenten van City en een spits uit Belgie die het nog maar moet laten zien. Wel een goed middenveld.

Maar de Graafschap???

Wie zegt dat ik het heb over Gyasi en Gouriye?
Beide vind ik namelijk goede spelers al denk ik dat Gouriye meer een speler is voor in de as. Puur als buiten  vind ik hem wat snelheid tekort komen.

We hebben geen spits!!

Verder is de selectie niet in evenwicht  en dan bedoel ik geen Linksbenige centrale verdediger en maar 1 linkspoot in de basis.

Vrijdag eerst maar weer eens zien.
Hoop dat ik het faliekant mis heb, maar ik denk dat VVV, Nac en Graafschap verder dan ons zijn (meer scorend vermogen en crestiviteit).
je spreekt je zelf nog wel eens tegen.

Jij hebt het erover dat we een betere selectie hebben dan vorig jaar?
Jij vindt dat we te weinig variatie voorin hebben? Die heb je juist wel met Gyasi en Gouriye.

Dat je Hemmen niet goed genoeg vindt, is ook raar. Het enige waar ik bij Hemmen bang voor ben zijn blessures. Maar is nog altijd een topspits voor de jupiler.