Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Ondertussen staat De Graafschap 8-1 achter tegen Willem 2

Collingwood

Filip Bednarek van Utrecht is bij De Graafschap de opvolger van Jurjus. Zoals verwacht gaan ze er dus wat betreft keeper op achteruit.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Fortuna Sittard in handen van een Turkse eigenaar die de club weer financieel gezond wil maken.

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op juli 21, 2016, 17:29:36
Fortuna Sittard in handen van een Turkse eigenaar die de club weer financieel gezond wil maken.

Főrtųna Sittardspor
Area 58

Galdiano

Citaat van: Collingwood op juli 21, 2016, 17:29:36

Kom er altijd op een één of andere manier graag.
Zou zonde zijn dat Fortuna zou verdwijnen, maar dit soort constructies altijd een beetje dubieus  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Fabian Sporkslede, tot dusverre overal mislukt, is de nieuwe rechtsback van NAC.

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op juli 23, 2016, 12:15:26
Fabian Sporkslede, tot dusverre overal mislukt, is de nieuwe rechtsback van NAC.
Was voorheen altijd een verdedigende middenvelder. Niet een indrukwekkende aankoop.

Collingwood

Citaat van: Gasgeve op juli 23, 2016, 12:42:07
Was voorheen altijd een verdedigende middenvelder. Niet een indrukwekkende aankoop.

Vind ik ook. Schijnt wel een goede indruk te hebben gemaakt in de oefenduels tot nu toe, maar ze hebben nog maar tegen één BVO gespeeld, voor de rest alleen maar amateurs.

Collingwood

Sven Nieuwpoort (o.a. ex-GAE en Almere City) naar De Graafschap.

maikcambuur

Citaat van: Collingwood op juli 29, 2016, 17:21:26
Sven Nieuwpoort (o.a. ex-GAE en Almere City) naar De Graafschap.

Liggen we niet wakker van toch?

Collingwood

Citaat van: maikcambuur op juli 29, 2016, 17:33:27
Liggen we niet wakker van toch?

Nee, was bij GAE ook al geen onomstreden basisspeler.

Collingwood

Vermeij rondt volgens VI morgen zijn transfer naar Heracles af. Na het vertrek van Jurjus weer een fikse aderlating voor De Graafschap. Ze hebben een boomlange Zweedse spits (Smajic of iets dergelijks geloof ik) op proef als eventuele opvolger.

DayDreamer

Komt wel wat geld vrij met die transfer, even kijken waar ze mee aan komen zetten.

1992SCC

Ik ben aardig onder de indruk van onze selectie. Maar wie zijn er naast Cambuur nog meer in de race voor het kampioenschap? NAC en Graafschap lijken me logisch, maar dan baseer ik mijn voorspelling puur op grootte van de club. Want hoe goed zijn ze? Heeft iemand deze clubs de afgelopen tijd in de gaten gehouden? Ben heel benieuwd.

Forza SCC! |:)

DayDreamer

VVV is voor mij kandidaat nummer 1. Denk dat de verschillen tussen Cambuur - NAC - Graafschap niet zo groot zullen zijn, hebben allemaal veel nieuwe spelers moeten aantrekken, waardoor lastig te zeggen is waar we/ze staan.