Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: zeewolde op juni 30, 2016, 16:51:59
weer? Zoveel hebben ze nog niet. Vooral veel vertrokken. Jurjus misschien ook nog.

Keurntjes - Diemers, zijn prima spelers voor bovenin JL. En hebben toch wel een aantal goede spelers nog die blijven hoor.

AL

Citaat van: DayDreamer op juni 30, 2016, 20:21:35
Keurntjes - Diemers, zijn prima spelers voor bovenin JL. En hebben toch wel een aantal goede spelers nog die blijven hoor.

Klopt. Zij hebben met Vermeij en Parzyszek twee spitsen die er samen 40+ in schieten.
Daarom gaan zij boven ons eindigen.


Jandehulk

40+?..... Gaat nooit gebeuren....

justremco

Citaat van: AL op juni 30, 2016, 21:03:04
Klopt. Zij hebben met Vermeij en Parzyszek twee spitsen die er samen 40+ in schieten.
Daarom gaan zij boven ons eindigen.

Denk dat Vermeij in de eredivisie speelt komend seizoen...

El Ma-kri-niii

Citaat van: DayDreamer op juni 30, 2016, 20:21:35
Keurntjes - Diemers, zijn prima spelers voor bovenin JL. En hebben toch wel een aantal goede spelers nog die blijven hoor.
Alleen Frits Dantuma er nog bij en de reservemiddenvelders van ons kampioenselftal zijn compleet ;)

Collingwood

Citaat van: AL op juni 30, 2016, 21:03:04
Klopt. Zij hebben met Vermeij en Parzyszek twee spitsen die er samen 40+ in schieten.
Daarom gaan zij boven ons eindigen.

Ik begrijp dat onze selectie al compleet is?
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op juni 30, 2016, 22:52:49
Ik begrijp dat onze selectie al compleet is?

Als Muhren en Tissoudali zouden komen verandert de zaak, maar ik verwacht dat er geen spelers van dit kaliber komen.

Collingwood

Citaat van: AL op juni 30, 2016, 23:07:11
Als Muhren en Tissoudali zouden komen verandert de zaak, maar ik verwacht dat er geen spelers van dit kaliber komen.

Als iemand te positief is denk ik altijd 'eerst zien en dan geloven', maar in dit geval denk ik dat ook. Het is nog lang geen 31 augustus. Zelfs nog lang geen 5 augustus.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: AL op juni 30, 2016, 23:07:11
Als Muhren en Tissoudali zouden komen verandert de zaak, maar ik verwacht dat er geen spelers van dit kaliber komen.
Ja ik denk ook niet dat dergelijke spelers hier komend seizoen onder contract komen.
Waarschijnlijk zullen we het moeten doen met de huidige selectie en dat er nog wat voor de breedte wordt aangetrokken.
Gevolg zal dan wel zijn dat we met een gelukje mee kunnen doen aan de na competitie, maar niets af gaan dwingen.
Heb overigens wel begrip dat er geen paniek aankopen worden gedaan omdat er geen beweging zit in het aantrekken van een gerenommeerde aanvallende speler.

DayDreamer

Citaat van: AL op juni 30, 2016, 23:07:11
Als Muhren en Tissoudali zouden komen verandert de zaak, maar ik verwacht dat er geen spelers van dit kaliber komen.

Ik ook niet. ik verwacht dat zeker NAC en de Graafschap boven ons gaan eindigen. Denk dat de Graafschap alleen hun keeper nog kwijtraken, de rest houden ze wel binnenboord.

Oosttribune

Gaan we hier nu echt bang worden van Diemers en Keurntjes....?  Hou op zeg, wij hebben een meer dan prima middenveld, verdediging is niets op aan te merken en door de verkoop van Overgoor is er voldoende budget voor twee goede aanvallers die komen echt wel.

Misschien moeten we dat calimero gedrag nu ook maar eens stoppen. We moeten de strijd aangaan met VVV, NAC en De Graafschap. Dat is toch mooi, vol er op kleunen en thuis geen punt weggeven :scc

Voorstopper

Citaat van: Oosttribune op juli 01, 2016, 09:12:11
Gaan we hier nu echt bang worden van Diemers en Keurntjes....?  Hou op zeg, wij hebben een meer dan prima middenveld, verdediging is niets op aan te merken en door de verkoop van Overgoor is er voldoende budget voor twee goede aanvallers die komen echt wel.

Misschien moeten we dat calimero gedrag nu ook maar eens stoppen. We moeten de strijd aangaan met VVV, NAC en De Graafschap. Dat is toch mooi, vol er op kleunen en thuis geen punt weggeven :scc
Hulde voor deze reactie. Thuis voor niets en niemand bang en uit gewoon zakelijk de punten pakken. Er was ook niemand die zijn geld op Leicster had gezet. Dus ik zeg  :0= KAMPIOEN

El Ma-kri-niii

Citaat van: Oosttribune op juli 01, 2016, 09:12:11
Gaan we hier nu echt bang worden van Diemers en Keurntjes....?  Hou op zeg, wij hebben een meer dan prima middenveld, verdediging is niets op aan te merken en door de verkoop van Overgoor is er voldoende budget voor twee goede aanvallers die komen echt wel.

Misschien moeten we dat calimero gedrag nu ook maar eens stoppen. We moeten de strijd aangaan met VVV, NAC en De Graafschap. Dat is toch mooi, vol er op kleunen en thuis geen punt weggeven :scc
_O_

DayDreamer

Citaat van: Oosttribune op juli 01, 2016, 09:12:11
Gaan we hier nu echt bang worden van Diemers en Keurntjes....?  Hou op zeg, wij hebben een meer dan prima middenveld, verdediging is niets op aan te merken en door de verkoop van Overgoor is er voldoende budget voor twee goede aanvallers die komen echt wel.

Misschien moeten we dat calimero gedrag nu ook maar eens stoppen. We moeten de strijd aangaan met VVV, NAC en De Graafschap. Dat is toch mooi, vol er op kleunen en thuis geen punt weggeven :scc

Calimero gedrag?, meer realistisch denken, degradatie was al erg genoeg, dan roepen ze top 3 volgend seizoen, dan hoop je op versterkingen maar komen er weer 13 in een dozijn voetballers, er is maar 1 versterking tot nog toe, en dat is N'Toko. Daarnaast hebben we zelf Bakker en Streek nog die top zijn voor eerste divisie, rest is simpelweg middelmaat.

Voorstopper

Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 01, 2016, 09:23:43
_O_
Ik hoop echter wel dat onze keepers hun zelfvertrouwen wel terugvinden en een aanvaardbaar niveau halen. Als je in de eerste thuiswedstrijd waar punten gepakt moesten worden (Heracles thuis) 6 om je oren krijgt, dan krijgt je zelfvertrouwen wel een knauw. Evanals Zeinstra die de bal uit bij de Graafschap wat aan de hete kant vond. Hopelijk pakken ze dit seizoen wel punten voor het team. Dan doen we zeker mee voor het kampioenschap.