Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

150.000 euro klinkt toch niet als een onbereikbaar bedrag.... Vreemd. Zeker jammer!

Cambuur Liwwadden

Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2013, 11:50:48
Na Henk Fräser en Paul Krabbe wordt nu ook Alfons Arts in verband gebracht met FC Eindhoven. De oefenmeester, sinds zijn ontslag bij SC Cambuur zonder club, is gepolst door de Brabantse club uit de Jupiler League.

De oefenmeester is gepolst door algemeen directeur Hans Smulders. "Er is alleen geïnformeerd of ik interesse heb", zegt Arts tegenover het Eindhovens Dagblad. De oefenmeester, in maart ontslagen bij de latere kampioen SC Cambuur, ziet een dienstverband bij de Eindhovense club wel zitten.

Naast Arts werden eerder ook Fräser en Krabbe genoemd. De zaakwaarnemer van Fräser, momenteel assistent-trainer bij ADO Den Haag, wilde alleen kwijt dat er 'een gesprek is geweest'. Krabbe voerde eveneens een gesprek met de clubleiding van FC Eindhoven, de hoofdtrainer van zaterdaghoofdklasser SVZW uit het Twentse Wierden heeft echter al drie weken niets meer vernomen van de club uit de Jupiler League.

:clint


Alfons Arts liet weten de baan niet te willen .....   

Jean-Paul de Jong is de nieuwe trainer van Eindhoven.   http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=189001

Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Dokkumer

Citaat van: Cambuur Liwwadden op juni 01, 2013, 19:31:14

Alfons Arts liet weten de baan niet te willen .....   

Jean-Paul de Jong is de nieuwe trainer van Eindhoven.   http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=189001
Oh? Wacht hij  :X :X

Nee ik doe het toch maar niet :X

marrumer

waar wil hij dan heen......

piene hassus

Het niet feul te willen denk ik

papagaaiensoep

Assistent trainer bij Vitas?  :_schater

Dokkumer

Citaat van: papagaaiensoep op juni 03, 2013, 13:41:20
Assistent trainer bij Vitas?  :_schater
Of blij Lierse, kin hij sien leermeester achterna :devil

marrumer

bij fc oss nu ook kunstgras.

kgscc

Katwijk speelt volgend jaar niet in de eerste divisie. Eerste kandidaat is nu waarschijnlijk Jong PSV, dus weer een belofteelftal erbij. Dat kan nog problemen opleveren voor FC Eindhoven volgend jaar i.v.m. spelers

punkman

Is nu toch niet veel meer aan deze divisie.
Olle weg, Cambuur weg en nu de Egeltjes.
Blijft weinig smaak over in de Jupiler.
Hou je eventueel nog de superboeren en kasteel gasten over, weet niet of je daar nu heel vrolijk van word op dit moment.
Wij maar zorgen dat we niet weer daar komen.
Volgend jaar gewoon Roda JC erin en dan zijn alle smakeloze teams in 1 competitie bij elkaar.. |:)

Dokkumer

MVV vind ik ook nog een leuke club in de JL. Voor de rest is het met clubs als Almere, Telstar, Emmen en die 78 Brabantse clubs ook diep en diep triest...

kgscc

Van vi.nl, alleen het relevante deel.

Algeheel amateurkampioen VV Katwijk speelt de komende twee seizoenen niet in de Jupiler League. De Katwijkers gaan, ondanks de versoepelde licentie-eisen, niet in op het aanbod om de komende twee jaar op amateurbasis uit te komen in de Eerste Divisie.
Waar het Katwijk van trainer Cees Bruinink niet kiest voor een promotie naar de Eerste Divisie, is zondagkampioen Achilles '29 wel bereid toe te treden tot de Jupiler League. Het ticket van Katwijk zal zo goed als zeker naar Jong PSV gaan. Vanaf het seizoen 2015/16 is er met het oog op de Jupiler League wél een verplichte promotie- en degradatieregeling van kracht.
Dinsdag heeft in Zeist de Algemene Vergadering Betaald Voetbal (AVBV) plaats. Tijdens die vergadering moeten alle plannen geconcretiseerd en goedgekeurd worden. Pas na dinsdag is er zodoende zekerheid over de toekomst van de Jupiler League.

-
Kortom: Katwijk niet, Jong PSV waarschijnlijk wel, dinsdag wordt de structuur van de jupiler league duidelijk

punkman

MVV kan ik dan nog mee leven.
Maar voor de rest vind ik het helemaal niks.
Ook goed voetbal gespeeld en volgens mij het meest dupe geworden van het agovv/veendam verhaal.
Maar ook maar weinig geklaag van hun kant.
Kunnen die palingsnuivers met hun boe-hoe nog wat van leren.
Dan volgend jaar maar MVV promoveren dan kunnen we de Jupiler League opdoeken..  :devil

denistel

ghraafschap met 8.000 gen in de jl vind ik nogal wat hoor. mvv verder oek niks mis mee

maar als er nu 3 2e elftallen bij komen vind ik een drama gelukkig binne we er dit jaar niet bij

vialli

Citaat van: denistel op juni 03, 2013, 23:23:48
ghraafschap met 8.000 gen in de jl vind ik nogal wat hoor. mvv verder oek niks mis mee

maar als er nu 3 2e elftallen bij komen vind ik een drama gelukkig binne we er dit jaar niet bij

En hopelijk komme we d'r NOOIT weer bij.