Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2016, 12:14:38
Qua sfeer en beleving verwacht ik maar 3-4 leuke wedstrijden. De rest komt toch alleen maar met een handjevol koekeloerders.

Ik kwam de laatste jaren in de eerste divisie eigenlijk nooit meer voor een interessante tegenstander. Je zal de uitdaging inderdaad moeten zoeken in de eigen club. Veldspel, topscorer, 100 punten, etc.

Dokkumer

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 10, 2016, 12:17:49
Ik kwam de laatste jaren in de eerste divisie eigenlijk nooit meer voor een interessante tegenstander. Je zal de uitdaging inderdaad moeten zoeken in de eigen club. Veldspel, topscorer, 100 punten, etc.
Doelde meer op de aanhang van de tegenstanders, een vol vak geeft vaak toch een leukere ambiance.
In de mindere jaren kwam ik meer voor de sociale contacten, wat dom omouwehoeren op de tribune en later wat bier tappen ;)

moodygrunn

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 10, 2016, 12:17:49
Ik kwam de laatste jaren in de eerste divisie eigenlijk nooit meer voor een interessante tegenstander. Je zal de uitdaging inderdaad moeten zoeken in de eigen club. Veldspel, topscorer, 100 punten, etc.
Dat binne we hier nog nooit weest  8P
In Henk en Sandor we trust

Yellow Army

Citaat van: moodygrunn op mei 18, 2016, 15:14:04
Dat binne we hier nog nooit weest  8P

Over 2 seizoenen ja...
Area 58

Tukker

Ieder nadeel hep een voordeel

Mocht Twente inderdaad JL gaan spelen en Cambuur vliegt er alsnog wel uit, hebben we één gratis uitwedstrijd volgend jaar. Ik zeg vol uitvak en eentje die ik op de fiets kan doen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik heb het gevoel dat we vijf keer gedegradeerd zijn dit seizoen, ben blij dat het voorbij is nu....
Henk, held, bedankt

666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 22, 2016, 19:29:19
Ik heb het gevoel dat we vijf keer gedegradeerd zijn dit seizoen, ben blij dat het voorbij is nu....

Dat had ik ook.... Al die onzekerheid.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

D.H.Skolten

Citaat van: Tukker op mei 18, 2016, 17:44:20
Ieder nadeel hep een voordeel

Mocht Twente inderdaad JL gaan spelen en Cambuur vliegt er alsnog wel uit, hebben we één gratis uitwedstrijd volgend jaar. Ik zeg vol uitvak en eentje die ik op de fiets kan doen.
Als je in het uitvak wil zitten en die dag met de fiets wilt gaan zal je op de fiets naar het station moeten om vandaar de trein te pakken naar Leeuwarden dan met de bus terug naar Enschede om na de wedstrijd weer met de bus terug te rijden naar Leeuwarden en dan weer met de trein terug naar Enschede en daarna weer naar huis te gaan met de fiets! Zo zal het er waarschijnlijk uit gaan zien.

Tukker

Citaat van: D.H.Skolten op mei 22, 2016, 19:55:13
Als je in het uitvak wil zitten en die dag met de fiets wilt gaan zal je op de fiets naar het station moeten om vandaar de trein te pakken naar Leeuwarden dan met de bus terug naar Enschede om na de wedstrijd weer met de bus terug te rijden naar Leeuwarden en dan weer met de trein terug naar Enschede en daarna weer naar huis te gaan met de fiets! Zo zal het er waarschijnlijk uit gaan zien.
Waarom zou het in de JL ineens niet meer kunnen en in de ere wel?

En anders ga ik wel in de thuisvakken zitten; er is hier in tukkerland altijd wel een supermarkt actie voor gratis kaarten.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

moodygrunn

Citaat van: Tukker op mei 22, 2016, 20:52:10
Waarom zou het in de JL ineens niet meer kunnen en in de ere wel?

En anders ga ik wel in de thuisvakken zitten; er is hier in tukkerland altijd wel een supermarkt actie voor gratis kaarten.

Tubantia/Wegener Media heeft ook nogal eens gratis kaarten. Zo ben ik afgelopen seizoen naar die wedstrijd geweest
In Henk en Sandor we trust

Tukker

Citaat van: moodygrunn op mei 22, 2016, 21:08:31
Tubantia/Wegener Media heeft ook nogal eens gratis kaarten. Zo ben ik afgelopen seizoen naar die wedstrijd geweest
En laat ik nu bij Tubantia familie hebben werken  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: D.H.Skolten op mei 22, 2016, 19:55:13
Als je in het uitvak wil zitten en die dag met de fiets wilt gaan zal je op de fiets naar het station moeten om vandaar de trein te pakken naar Leeuwarden dan met de bus terug naar Enschede om na de wedstrijd weer met de bus terug te rijden naar Leeuwarden en dan weer met de trein terug naar Enschede en daarna weer naar huis te gaan met de fiets! Zo zal het er waarschijnlijk uit gaan zien.

Precies de reden waarom ik nooit meega met uitwedstrijden, zit af en toe in het thuispubliek verstopt :devil

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 22, 2016, 21:26:17
Precies de reden waarom ik nooit meega met uitwedstrijden, zit af en toe in het thuispubliek verstopt :devil

Dat wordt dit jaar wel weer wat gemakkelijker lijkt me. klein voordeeltje
Henk, held, bedankt

Collingwood

NAC gaat flink terug in spelersbudget aankomend seizoen: Van 2,6 naar 1,5 miljoen euro.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

En hoevele hebben wij? Een miljoen ofzo?