Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: AL op april 22, 2016, 14:13:34
Om eerlijk te zeggen vind ik het voetbal in de jupiler leuker om naar te kijken.
De meeste ploegen spelen hier vol op de aanval.
Ook de vrijdagavond vind ik persoonlijk een flinke verbetering t.o.v. zondagmiddag.

Jupiler is zo gek nog niet al heb ik liever  :hein

Nou ik niet vind vrijdagavond verschrikkelijk, bekaf van mn werkweek en dan nog snel op en neer naar Leeuwarden, nee ik zit vrijdagavond liever achter een berenburgje
en dan zaterdagavond heerlijk naar het voetballen.
Zoals vroeger.
Ik kijk liever naar Feyenoord Groningen  dan naar Top en Telstar.
Maar het is niet anders....

Kuzmanovic-Apeldoorn

elk nadeel hep zijn voordeel

Eerst de dreun op woensdag dat Utrecht niet wint, dan de dreun van gisteren dat wij niet winnen, en dan over een weekje de afgrond in als we niet van PSV winnen. Mooie geleidelijke neergang.

Ik moet er niet aan denken dat we gisteren hadden gewonnen, tegen excelsior de hele wedstrijd hadden voorgestaan en dan in het licht van dit seizoen in de 89ste minuut de gelijkmaker uit een onterechte penalty tegen hadden gekregen. Dan had ik twee maanden nodig gehad om bij te komen
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 22, 2016, 22:58:13
elk nadeel hep zijn voordeel

Eerst de dreun op woensdag dat Utrecht niet wint, dan de dreun van gisteren dat wij niet winnen, en dan over een weekje de afgrond in als we niet van PSV winnen. Mooie geleidelijke neergang.

Ik moet er niet aan denken dat we gisteren hadden gewonnen, tegen excelsior de hele wedstrijd hadden voorgestaan en dan in het licht van dit seizoen in de 89ste minuut de gelijkmaker uit een onterechte penalty tegen hadden gekregen. Dan had ik twee maanden nodig gehad om bij te komen

Alles liever dan nu al de wegwezer wezen.
En alles na gisteravond  is prima we zijn toch al weg.
Wat doe ik hier eigenlijk al op het forum, ben nog lang niet weer in het reine, misschien moet ik voor het eerst van mn leven naar de kerk zondag godv 8P 8P 8P

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 22, 2016, 22:58:13
tegen excelsior de hele wedstrijd hadden voorgestaan en dan in het licht van dit seizoen in de 89ste minuut de gelijkmaker uit een onterechte penalty tegen hadden gekregen. Dan had ik twee maanden nodig gehad om bij te komen

Dit is nog altijd een mogelijkheid Kuzzie ;) Had het er toevallig nog met mijn zwager over.
Zul je net zien dat je een mega stunt uithaalt in Eindhoven (alhoewel onze vrienden flierenfluiters en vaandelzwaaiers dat wel zullen verhinderen) en dat je dan tegen Excelsior het alsnog verkloot..

En het lulligste zal nog zijn dat Excelsior aan dat resultaat ook niks heeft en alsnog PO speelt :_schater

poelie-lwd

De kans is groter dat je door een komeet wordt geraakt of een mooi bedrag wint in de staats. De kans dat wij winnen bij PSV is nihil.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

papier

Met vd vegt heb je in de 1e divisie ook niks te zoeken.

Geelblauwstiens

Citaat van: papier op april 23, 2016, 08:09:47
Met vd vegt heb je in de 1e divisie ook niks te zoeken.

Kan er vanaf volgend jaar gedegradeerd worden uit de eerste divisie?? Uitdaging voor hem!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: poelie-lwd op april 23, 2016, 08:03:05
De kans is groter dat je door een komeet wordt geraakt of een mooi bedrag wint in de staats. De kans dat wij winnen bij PSV is nihil.

Precies er is dus nog een kans, want waarom doen we allemaal mee in de loterij, niet voor die tientjes.
Henk, held, bedankt

carlo de leeuw

Zei ik ook tegen mijn zoon.
Je zal het beleven dat ze inderdaad bij PSV winnen en dan vervolgens op de laatste competitie dag alsnog weer ten onder gaan op een knullige manier.
PSV heeft eerlijk gezegd geen enkel probleem met dit Cambuur verwacht ik.
Heb gisteravond ook even wat flitsen gezien van de 1e divisie.
Dan dringt het pas echt door wat je staat te wachten......!

Marc S

Er wordt straks ook van ons verwacht dat we wel even kampioen worden afhankelijk wie er allemaal verder promoveren. Dus daar moeten de spelers ook mee leren om te gaan. Degradant is vaak titelkandidaat in de juup.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op april 23, 2016, 20:33:19
Er wordt straks ook van ons verwacht dat we wel even kampioen worden afhankelijk wie er allemaal verder promoveren. Dus daar moeten de spelers ook mee leren om te gaan. Degradant is vaak titelkandidaat in de juup.

Zoals RKC kan ik me nog herinneren
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 23, 2016, 20:47:52
Zoals RKC kan ik me nog herinneren
En Dordt dit seizoen...

gewoon een fan

Citaat van: Dokkumer op april 23, 2016, 22:02:35
En Dordt dit seizoen...

Maar die clubs hadden volgens mij financiële problemen  ;)
Cambuur staat er financieel een stuk beter op volgens mij  :thumbsup 

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: gewoon een fan op april 23, 2016, 23:15:17
Maar die clubs hadden volgens mij financiële problemen  ;)
Cambuur staat er financieel een stuk beter op volgens mij  :thumbsup

Reken maar dat je financieel een best stuk terugdonderd nu, en kampioen worden doe je niet zomaar, kijk maar naar nac.
Vind dat ook een club die in de eredivisie hoort.

Dokkumer

Citaat van: gewoon een fan op april 23, 2016, 23:15:17
Maar die clubs hadden volgens mij financiële problemen  ;)
Cambuur staat er financieel een stuk beter op volgens mij  :thumbsup
Dacht het niet.. Cambuur heeft nog altijd een fiks negatief EV weg te werken.