Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Lore op maart 02, 2016, 18:22:21
Dat zou funest zijn voor clubs als Cambuur! Dan gaan armere clubs hun geld uitgeven aan een paar goede spelers en de rest wordt semiprof. Bij Cambuur blijft iedereen fullprof, waardoor de hoede spelers hogere aanbiedingen kunnen krijgen bij clubs die normaal geen concurrentie zijn!

Daar ben ik niet zo zeker van. Waarom zou Cambuur dan 20 fullprofs in dienst nemen? Dit zou best 10 om 10 kunnen zijn waardoor je dus die 10 fullprofs meer kunt bieden.
Area 58

moodygrunn

Citaat van: Yellow Army op maart 02, 2016, 22:43:11
Daar ben ik niet zo zeker van. Waarom zou Cambuur dan 20 fullprofs in dienst nemen? Dit zou best 10 om 10 kunnen zijn waardoor je dus die 10 fullprofs meer kunt bieden.
Of bijvoorbeeld de beloftenploeg op semi-profbasis aanhouden
In Henk en Sandor we trust

Vedetski

Denk dat het op dat moment een grote grijze middenmoot wordt vanaf onderkant Eredivisie tot aan bovenkant van Tweede Divisie.
De budgetten liggen daar niet heel veel van elkaar en zodra iedereen ongeveer dezelfde balans aan full-profs/semi-profs houdt zal de kwaliteit naar elkaar toe groeien. Ik kan me goed voorstellen dat de spelers die op dit moment full-prof zijn, niet voor minder hier (of elders) blijven voetballen en dan dus vertrekken.
:koffie

Geelblauwstiens

Citaat van: Vedetski op maart 03, 2016, 11:38:33
Denk dat het op dat moment een grote grijze middenmoot wordt vanaf onderkant Eredivisie tot aan bovenkant van Tweede Divisie.
De budgetten liggen daar niet heel veel van elkaar en zodra iedereen ongeveer dezelfde balans aan full-profs/semi-profs houdt zal de kwaliteit naar elkaar toe groeien. Ik kan me goed voorstellen dat de spelers die op dit moment full-prof zijn, niet voor minder hier (of elders) blijven voetballen en dan dus vertrekken.
Nog tien jaar mensen, dan hebben we een totale nivellering in Nederland met een paar clubs daar bovenuit die zelf het idee hebben dat ze mee kunnen in Europa.
Het wordt vergelijkbaar met onze basketbal en ijshockey competities. Helaas,  maar realiteit door de nieuwe divisiestructuur.

Galdiano

Helmond sport - Eindhoven.

Heerings rood na 15 min ivm natrappen (schijnt hem niet geraakt te hebben).
Tevens wedstrijd stil gelegd ivm vuurwerk uit Eindhoven vak, en een handje vol Helmond supporters die rammelen aan een hek  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op maart 04, 2016, 20:54:26
Helmond sport - Eindhoven.

Heerings rood na 15 min ivm natrappen (schijnt hem niet geraakt te hebben).
Tevens wedstrijd stil gelegd ivm vuurwerk uit Eindhoven vak, en een handje vol Helmond supporters die rammelen aan een hek  :_schater

Braboboefkes...
Area 58

dennisw8

Mooi feestje daar in Rotterdam

El Ma-kri-niii

Die beelden van die huldiging op het veld zijn wel heel mooi. Mooie herinneringen aan 2013. :schaal
Als je dat ziet is het jammer dat wij de schaal uitgereikt kregen voor een vrijwel lege hoofdtribune van Woudestein. Voor de rest was ons feest vele malen mooier omdat het zo onverwacht was  |:)

speculeter

En dit topic kan het stof ook weer van af.

Collingwood

Vanavond maar alvast wat wedstrijdjes kijken...  ;(
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Het is even geleden maar het voelt weer als thuiskomen  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Om eerlijk te zeggen vind ik het voetbal in de jupiler leuker om naar te kijken.
De meeste ploegen spelen hier vol op de aanval.
Ook de vrijdagavond vind ik persoonlijk een flinke verbetering t.o.v. zondagmiddag.

Jupiler is zo gek nog niet al heb ik liever  :hein

CamLeeuw

Tja weer terug naar waar we vandaan kwamen. "De volwassene is weer het kindje geworden". Misschien lossen we het nu met een speelse manier op en stromen we straks weer beter de Eredivisie in.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

speculeter

Mooi in twee jaar tijd aan een nieuw team werken.
Dan met goede ploeg gaan voetballen in ons nieuwe stadion.
Meer budget...Dus stabiele middenmotor worden.

Collingwood

Zit te kijken naar Fortuna-GAE. Anderhalve man en een paardenkop op de tribune, een werkelijk verschrikkelijk veld en twee teams die er (mede door dat veld) amper wat van bakken. Jupiler League here we come...  ;(
Kalmte alleen kan u redden.