Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Gerechtigheid  :y

marrumer


Holwerd voor Cambuur

De Graafschap ook al voor bij Roda. Kan een leuk dagje worden voor het Limbolands voetbal :devil :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 19, 2013, 16:47:19
De Graafschap ook al voor bij Roda. Kan een leuk dagje worden voor het Limbolands voetbal :devil :proost

Volgaerne mijn vriend  :y

Bernardo

Nooit meer naar Limburg!  :zweep

Bernardo


Dokkumer

Citaat van: Bernardo op mei 19, 2013, 16:54:32
Kut 1-1 :_spank

2-1 al ;(

Naja, 1 goaltje van DTC is genoeg :devil

brambo3004


Bernardo

Dan maar hopen op Sparta.

marrumer

#654
raar dat de graafschap met 6-1 ingemaakt word na de 0-1 te hebben gescoord.

Bernardo

Roda heeft voorin gewoon genoeg kwaliteit, dus echt verrassend is het ook niet.

Destroyer

Nu hopen dat eagles het kunstje Nog twee keer over doet. Opzouten met die paling boeren.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

LwD-West

Wat de play offs betrefd:
Roda gaat zowel uit als thuis winnen van Sparta, de voorhoede van Roda (Demouge, Malki) is gewoon te superieur voor een JL club. Dat zag je wel bij de Graafschap. Ik schat de kans op winst voor Sparta heel klein in.
De Egels zullen wel winnen van die palingboeren, dat team van Volendam ziet er na Tuyp en Kuwas ook niet echt heel sterk uit.

Clint

Citaat van: Destroyer op mei 19, 2013, 21:23:08
Nu hopen dat eagles het kunstje Nog twee keer over doet. Opzouten met die paling boeren.

Dan herhaalt de geschiedenis zich. In 1992 werd Cambuur ook kampioen en promoveerde GAE ook via de nacompetitie.

Dokkumer

Citaat van: clint op mei 21, 2013, 14:45:10
Dan herhaalt de geschiedenis zich. In 1992 werd Cambuur ook kampioen en promoveerde GAE ook via de nacompetitie.
:y Daar dacht ik ook meteen al aan. Kan me ook nog herinneren dat het een stoeltjesfestival werd in de Adelaarshorst... Wat wordt het nu aan de Dijk? Kabouterpostfestival? :devil

Ik hoop dat Falendam zijn eer weer aan gaat doen, de uitslagen mogen wat mij betreft dezelfde zijn als in de competitie 4-3 in Falendam, 3-1 in Deventer.

Wat er aan de andere kant van het schema gebeurt zal me verder aan mijn anus oxyderen, beide clubs interesseren me geen moer.