Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Wat heerlijk om die play offs zo eens te volgen.
En niet zelf in de spanning te hoeven zitten.
|:) |:)

poelie-lwd

Eagles en Fortuna maken het thuis af!

DTC  :zucht
Iedereen heeft recht op mijn mening.

papier

Ik vond de play offs altijd wel genieten hoor, wedstrijden waar het er écht om gaat. Ook met die oude regels, sterker zijn over uit/thuis nog een 3e wedstrijd thuis. Fantastisch.

Destroyer

Citaat van: papier op mei 09, 2013, 10:16:46
Ik vond de play offs altijd wel genieten hoor, wedstrijden waar het er écht om gaat. Ook met die oude regels, sterker zijn over uit/thuis nog een 3e wedstrijd thuis. Fantastisch.

Het was zeker genieten maar ben blij dat we dit jaar geen spanning hier van beleven.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

ik hoop dat fortuna door gaat, want dan komt er een mooie derby tussen fortuna en roda jc  :)

papagaaiensoep

Nergens niet om ... we binne de Egels heel veel dank verskuldigd, wat mij betreft as beloning: laat die lui ok promovere, altiid leuke wedstriiden!

Heerlijk om su de play offs te volgen, ik wist afgelopen week niet iens dat de eerste wedstriiden al speelt waren hehe.

Yellow Army

Play offs? Wat was dat ook alweer?
Area 58

Dokkumer

Citaat van: papagaaiensoep op mei 10, 2013, 18:25:04
Nergens niet om ... we binne de Egels heel veel dank verskuldigd, wat mij betreft as beloning: laat die lui ok promovere, altiid leuke wedstriiden!

Heerlijk om su de play offs te volgen, ik wist afgelopen week niet iens dat de eerste wedstriiden al speelt waren hehe.
Zeker weten, wat mij betreft Eagles en Graafschap. Niet meer naar Limboland!

The king1

Normaal zou deze nacompetitie mij niet interesseren maar ben nu toch wel een beetje voor de egels. Volgend seizoen heb ik wel weer een hekel aan die lui.

RotterdamLeeuwarden

Ik ben voor de Eagles EN MVV.
Leuk als MVV promoveert, dagje Limburg-Zuid kan dan gewoon doorgaan :)
Eagles inderdaad ook vanwege hun sportieve plicht.
Maar een hekel heb ik niet en zal ook nooit een hekel aan de Eagles krijgen. Waarom ook.
Dan ken ik wel ander clubs die ik niks gun: RKC,Willem II oa  :R
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Laten MVV en Eagles nu net aan dezelfde kant van het schema zitten... Voor wie ben je nu? :devil

brambo3004

Was RotterdamLeeuwardenDeventerMaastricht niet een betere naam geweest?

Dokkumer

Of AntiAmsterdamJarrefeanWaalwijkTilburg 8P

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2013, 13:19:30
Laten MVV en Eagles nu net aan dezelfde kant van het schema zitten... Voor wie ben je nu? :devil

Dan gaat bij mij MVV boven de Eagles  :D

Wil volgend seizoen wel MVV-Cambuur kijken natuurlijk.
En een dagje Maastricht doen uiteraard  |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

TM

@rdamleeuwarden je bent nog dommer dan ik dacht...... :O :O