Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Collingwood op augustus 10, 2015, 21:54:59
Ondertussen verliest ook GAE haar eerste competitiewedstrijd, met 1-0 van Jong PSV...

Dat is toch een ander verhaal.. die jeugdteams is altijd maar vaag en daar zie je veel vreemde uitslagen tussen.

pvanbuijtene

Citaat van: Marc S op augustus 10, 2015, 22:36:17
Dat is toch een ander verhaal.. die jeugdteams is altijd maar vaag en daar zie je veel vreemde uitslagen tussen.

was 1 (relatief onbekende speler van psv 1 bij...

Collingwood

Citaat van: Marc S op augustus 10, 2015, 22:36:17
Dat is toch een ander verhaal.. die jeugdteams is altijd maar vaag en daar zie je veel vreemde uitslagen tussen.

Heb een stukje van de wedstrijd gezien, daarin speelde GAE bedroevend.
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Hoe hebben wij in godsnaam 2x van NAC kunnen verliezen vorig jaar?

El Ma-kri-niii

Met Ten Rouwelaar, Dingsdag, Van Der Weg en De Kamps in de basis wil je ook niet promoveren denk ik.

Tukker

Citaat van: Marc S op augustus 14, 2015, 21:48:41
Hoe hebben wij in godsnaam 2x van NAC kunnen verliezen vorig jaar?
Hoe hebben wij Achilles '29 zo kansloos kunnen laten  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

En RKC nu al bijna net zoveel punten als vorig seizoen :devil

PeterCambuur

Interview van Ronnie Stam is ook de moeite waard. Wat een arrogant balletje is dat zeg, hahaha.

R-member

De Kamps van NAC gaat bij een 3-0 voorsprong en in de 93ste minuut weer over de schreef.
Schorsen voor het leven deze debiel!  :R

Stapt bewust vol op de hamstring van een speler van Jong Ajax.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

R-member

Er is een supporterscollectief gestart om de beloftes te weren uit de eerste divisie!
Aangezien de kans reeel is dat wij met deze selectie volgend jaar Jupiler spelen, allemaal tekenen: http://www.stopdebeloften.nu
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Eewal

Citaat van: R-member op augustus 25, 2015, 17:59:11
Er is een supporterscollectief gestart om de beloftes te weren uit de eerste divisie!
Aangezien de kans reeel is dat wij met deze selectie volgend jaar Jupiler spelen, allemaal tekenen: http://www.stopdebeloften.nu
Doe normaal joh.

Dokkumer

#1496
Eerlijk is eerlijk, ik vind beloftenelftallen absoluut geen toevoeging in het betaalde voetbal. Sterker nog, er is eerder sprake van competitievervalsing omdat gedurende een deel van het seizoen spelers uit de eerste selectie zomaar opgesteld kunnen worden.

Waarom mogen Ajax en PSV wel 2 teams in het betaalde voetbal hebben en werden clubs als Wageningen, RBC, Veendam en Haarlem niet gered?

Nee geef mij dan maar verplichte doorstroming vanuit de Topklasse (en de daarbij behorende degradatie uit de JL)

Edit: Of wij volgend seizoen JL spelen of niet doet in mijn ogen niet ter zake. Ik zou deze petitie zelfs ondertekenen als we landskampioen zouden worden.

R-member

No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Marc S

Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2015, 19:10:30
Eerlijk is eerlijk, ik vind beloftenelftallen absoluut geen toevoeging in het betaalde voetbal. Sterker nog, er is eerder sprake van competitievervalsing omdat gedurende een deel van het seizoen spelers uit de eerste selectie zomaar opgesteld kunnen worden.

Waarom mogen Ajax en PSV wel 2 teams in het betaalde voetbal hebben en werden clubs als Wageningen, RBC, Veendam en Haarlem niet gered?

Nee geef mij dan maar verplichte doorstroming vanuit de Topklasse (en de daarbij behorende degradatie uit de JL)

Edit: Of wij volgend seizoen JL spelen of niet doet in mijn ogen niet ter zake. Ik zou deze petitie zelfs ondertekenen als we landskampioen zouden worden.


Vanaf volgend seizoen is er ook een degradatie vanuit de Jupiler league naar de Tweede divisie.

RotterdamLeeuwarden

Biersponsor Jupiler stond erop dat de Eerstedivisie uit 20 clubs zou bestaan, anders zou het zich terugtrekken. Tja, dan stop je er een paar 2e teams tussen en de sponsor is tevreden.

Ik meen me nog te herinneren dat de clubs niet enthousiast waren en mopperend akkoord gingen.

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)