Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

oost058


speculeter


Dokkumer

Nee, mag wel open blijven. Even zien hoe Telstar en co het volgend seizoen gaan doen :devil

marrumer

Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2013, 12:18:28
Nee, mag wel open blijven. Even zien hoe Telstar en co het volgend seizoen gaan doen :devil
bij de jupiler league denk ik ook altijd aan telstar  :_schater

marrumer

wanneer word er bekend wie er in de playoffs tegen elkaar moeten?

John Hiatt

Citaat van: marrumer op mei 04, 2013, 16:16:30
wanneer word er bekend wie er in de playoffs tegen elkaar moeten?

En? Doen we daar nog aan mee dan?  :scc

debaas058

Citaat van: marrumer op mei 04, 2013, 16:16:30
wanneer word er bekend wie er in de playoffs tegen elkaar moeten?

Is al bekend?
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Bernardo

Citaat van: marrumer op mei 04, 2013, 16:16:30
wanneer word er bekend wie er in de playoffs tegen elkaar moeten?

Teletekst 829

marrumer


Cambuur Liwwadden

En toch staat op de 2e sub pagina van 829 toch echt de 1e en 2e speelronde van de play-offs    :y
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2013, 12:18:28
Nee, mag wel open blijven. Even zien hoe Telstar en co het volgend seizoen gaan doen :devil

Moet open blijven inderdaad, moet natuurlijk wel posten over Excelsior Rotterdam !!!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Chipke

 :0= Eindelijk uit die bierleague weg |:) |:) |:)

moodygrunn


'KNVB: promotie Katwijk en Achilles'29'
Door WILLEM MENTING __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 6 mei '13 22:23

De KNVB onderzoekt momenteel de mogelijkheden om de kampioenen van de Topklasse toe te voegen aan de Jupiler League. Het gaat om Katwijk en Achilles'29.
Foto

De KNVB wil beide clubs komend seizoen al toevoegen aan de Jupiler League. Door de faillissementen van AGOVV Apeldoorn en SC Veendam bestaat de Jupiler League volgend seizoen nog maar uit zestien deelnemende teams. Achilles'29 gaf al eerder aan open te staan voor promotie maar de club uit Groesbeek vindt komend seizoen te vroeg.

In het verleden was het voor clubs bijna niet mogelijk om te promoveren vanwege de strenge eisen die de KNVB toen stelde. De KNVB is nu wel bereid om de eisen te versoepelen in de toekomst. Of beide clubs zitten te wachten op promotie is nog niet duidelijk.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/266317_knvb-promotie-katwijk-en-achilles-29
In Henk en Sandor we trust

Ronnie tng


Nightmarelwd

Een ding is zeker volgend seizoen. Emmen is de beste club van het noorden in de JL :insane
MI-Sider for Life