Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Casuals-lwd op april 03, 2015, 23:22:45
Wel raar dat er constant gefloten werd na de wedstrijd
volgens mij omdat er toch steds weer supporters op het veld kwamen.

Casuals-lwd

Citaat van: zeewolde op april 03, 2015, 23:25:36
volgens mij omdat er toch steds weer supporters op het veld kwamen.
Dat is toch normaal?

zeewolde

Citaat van: Casuals-lwd op april 03, 2015, 23:28:42
Dat is toch normaal?
het gebeurt overal, maar is niet normaal :D

was vantevoren veel voo gewaarschuwd. Nec was bang voor boetes hiervoor.

Galdiano

Wat een verschrikkelijke club dat NEC. Totaal geen sfeer tijdens de wedstrijd, en dan ook nog eens niet het veld opgaan na het laatste fluitsignaal!
En waarom? Omdat Van Oostveen dit niet wil, juist daarom zou ik het alleen al doen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Een pitch invasion hoort bij een kampioenschap. Voetbal is van de supporters en niet van de bobo's!! Plus dat spelers veel liever hun feestje met de fans vieren dan met de hotemetoten die zichzelf belangrijker vinden omdat zij een schaal mogen brengen..

CambuurAmersfoort

Intens triest dat die supporters gisteren het veld niet op mochten. Waar is de sfeer van vroeger waarom bepaalt de KNVB of die mensen na afloop het feest op het wel willen vieren. Waarom wordt deze sport steeds meer verpest door dit soort debiele regeltjes

Marc S

Vanavond begint de Nacompetitie al. Blij dat wij daar weer niet aan mee hoeft te nemen. Waar hoopt iedereen op?

Go Ahead Eagles
NAC
------------------
Roda JC
Fc Emmen
Fc Eindhoven
Volendam
De Graafschap
Almere
FC Oss
VVV

Vanavond begint het met Oss tegen VVV en Almere tegen De graafschap.

Van mij mogen de minderen goden wel promoveren. Al hoop ik ook dat Go ahead in de eredivisie blijft. In ieder geval lekker zonder spanning hier naar kijken!

oldehove

Citaat van: Marc S op mei 11, 2015, 16:41:11
Vanavond begint de Nacompetitie al. Blij dat wij daar weer niet aan mee hoeft te nemen. Waar hoopt iedereen op?

Go Ahead Eagles
NAC
------------------
Roda JC
Fc Emmen
Fc Eindhoven
Volendam
De Graafschap
Almere
FC Oss
VVV

Vanavond begint het met Oss tegen VVV en Almere tegen De graafschap.

Van mij mogen de minderen goden wel promoveren. Al hoop ik ook dat Go ahead in de eredivisie blijft. In ieder geval lekker zonder spanning hier naar kijken!
Denk dat vanavond VVV & De Graafschap winnen
ut komt su as het komt

AL

Hoop dat de kleine clubs het gaan redden.
Hoop dat Nac er uit vliegt!!

Casuals-lwd

Iedereen mag er van mij wel in behalve Roda.. GAE moet erin blijven!

RotterdamLeeuwarden

NAC er uit en De Graafschap erin.
Go Ahead Eagles moet niet degraderen !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

oldehove

Leuke speler die Tarvi van de graafschap
ut komt su as het komt

Viper

#1392
Ik ben benieuwd hoe groot of klein het krachtsverschil vanavond is. Ik denk dat Go Ahead het wel eens lastig kan krijgen. NAC zal zich wat makkelijker handhaven. Hoewel daar naar mijn gevoel meer druk op zit.

Viper

Een slechte start voor Go Ahead. Het zal toch niet?

Galdiano

Citaat van: Viper op mei 22, 2015, 20:50:59
Een slechte start voor Go Ahead. Het zal toch niet?

Liever De Graafschap erin!

Good old memories  ;)

Weet je nog het beruchte treinreisje?  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets