Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Casuals-lwd

Lekker NEC 1-0 Roda !

fred

Roda JC wordt definitief geen kampioen meer.
Op hun plaats gezet door de aanstaande kampioen NEC. 3-0 BOEM !

drg

Heerlijk, dat roda mag van mij eeuwig in die biercompetitie blijven  l0l

Marc S

8 Clubs konden vandaag periodekampioen worden. Het is uiteindelijk FC oss geworden. Leuk voor ze :D

fred

Citaat van: drg op februari 27, 2015, 22:24:14
Heerlijk, dat roda mag van mij eeuwig in die biercompetitie blijven  l0l
Ga er maar  vanuit dat ze gewoon via nacompetitie promoveren

drg

Citaat van: fred op februari 27, 2015, 22:27:47
Ga er maar  vanuit dat ze gewoon via nacompetitie promoveren

Laat maar lekker in de laatste ronde in de laatste minuut een penalty tegen en rood krijgen  :devil

Marc S

Citaat van: drg op februari 27, 2015, 22:50:34
Laat maar lekker in de laatste ronde in de laatste minuut een penalty tegen en rood krijgen  :devil

Gefloten door nijhuis? ;) Al moet ik hier wel bij zeggen dat hij vorig seizoen ballen toonde door roda 2x rood te geven, veel scheidsrechters hadden dat niet gedaan.

Marc S

NEC walst even 7-0 over Volendam heen.

Galdiano

Aankomend weekend kunnen ze al kampioen worden.

Hoop dat Roda deze lijn doorzet, die mogen van mij kapot gaan daar in de jupiler league.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Nog even 8 wedstrijden verliezen :_schater

Gasgeve

Anco Jansen teruggezet naar het 2e elftal.

Dokkumer

Goh, we moeten vaker in gesprek met clubs van moeilijke spelers.. Misschien trapt er een club met kunstbloedvlekken wel in :devil

Marc S

NEC kampioen geworden zoals eigenlijk wel verwacht.

Casuals-lwd

Citaat van: Marc S op april 03, 2015, 23:11:35
NEC kampioen geworden zoals eigenlijk wel verwacht.
Wel raar dat er constant gefloten werd na de wedstrijd