Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur.nl

Gestart door HilversumOnTour, augustus 13, 2013, 20:08:16

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

De nieuwe site is online: http://www.cambuur.nl/

Ik denk dat er nog vele verbeterpunten zijn maar ontwikkeling is altijd goed, en ben vooral benieuwd naar de nieuwe fanshop straks  |:)

marrumer

sorry ik vind het er niet uit zien

Bernardo

nee, met dat pama logo er op, word het sowieso nooit wat.  :devil

drg

#3
't gaat wel steeds meer achteruit  :| volgens mij zijn ze nu wijzigingen aan het doen voor de eredivisie en webshop maar lijk er op alsof nog een hoop lettertypen ontbreken en weet ik het, tis toch van diezelfde Friks die op het tenue staat? maar weer snel verwijderen tot ze de website op orde hebben zou ik zeggen   :X

mis ook gewoon simpele zaken op home pagina zoals laatste uitslagen, stand eredivisie en misschien een handige knop om direct naar ticketshop te gaan

GerardFraneker


Benieuwd naar de Fanshop!
Maar liefst 250 SC Cambuur fan artikelen  :y

Galdiano

Citaat van: GerardFraneker op augustus 13, 2013, 21:20:13
Benieuwd naar de Fanshop!
Maar liefst 250 SC Cambuur fan artikelen  :y

Als het maar met het wapen is vind ik alles best!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: GerardFraneker op augustus 13, 2013, 21:20:13
Benieuwd naar de Fanshop!
Maar liefst 250 SC Cambuur fan artikelen  :y
Ja 40 sjaals, 170 vaantjes en 40 wedstrijdshirts in diverse maten.

GerardFraneker

Citaat van: Galdiano op augustus 13, 2013, 21:25:20
Als het maar met het wapen is vind ik alles best!

Tijdens de open dag heb ik de van Faber vlaggen Cambuur vlag met het 'echte' wapen en met 1964 erop gekocht!
Mooi vlagje en goede kwaliteit!
Super Faber Vlaggen!  :thumbsup

Sonnema

Het ziet er niet raar uit, nu nog alleen de kinderziektes eruit en nu goed bijhouden zou niet verkeerd zijn. Eerst dat oude Logo erop want ze roepen nu al maanden dat die terug gaat komen en het programma aanpassen wist niet dat we tegen jong PSV spelen in de competitie.

drg

Citaat van: Sonnema op augustus 13, 2013, 21:49:45
Het ziet er niet raar uit, nu nog alleen de kinderziektes eruit en nu goed bijhouden zou niet verkeerd zijn. Eerst dat oude Logo erop want ze roepen nu al maanden dat die terug gaat komen en het programma aanpassen wist niet dat we tegen jong PSV spelen in de competitie.

Dat andere PSV kan dan nog niet normaal lopen na die pak slaag van Milan :_schater

Leovardiascc

Ik vind het wel leuk hoe ze dat gedaan hebben met de promotiedata rechtsbovenin :)

Yellow Army

Citaat van: drg op augustus 13, 2013, 21:59:43
Dat andere PSV kan dan nog niet normaal lopen na die pak slaag van Milan :_schater

Ik hef hoord dat Cocu buttpluggen utdeelt het om t saakje vast wat op te rekken
Area 58

Stiens

Weinig nieuws aan deze website. Hier en daar een ander achtergrondje en de homepage iets anders ingericht. Niet heel spannend.

Het wordt tijd dat Friks de Cambuur site eens responsive maakt zodat deze ook goed te zien is op een smartphone en tablet. Daarnaast mogen ze nog wel eens goed kijken naar de fonts. Ik zie hier de helft van de kopjes allemaal in één of ander standaard font. Ziet er niet uit!

Qua design zijn er ook veel beter websites: nac.nl, vitesse.nl, az.nl(responsive), fctwente.nl, fcutrecht.nl om maar enkele voorbeelden te noemen.

Kortom, nog een hoop werk aan de winkel.

CiteerResponsive webdesign is een benadering van webdesign waarbij de web developer streeft naar een optimale webervaring voor een breed scala aan apparaten (van desktop computerschermen tot mobiele telefoons). Het ontwerp van een responsive website schaalt mee met de afmetingen van een scherm, zonder in te leveren op leesbaarheid van tekst of bruikbaarheid van de gebruikersinterface.

Wikipedia

pvanbuijtene

Er is ook een app van de site toch?

Stiens

Die app is nog minder dan de site  8P