Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur.nl

Gestart door HilversumOnTour, augustus 13, 2013, 20:08:16

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour


brambo3004

Stoer de armpjes over elkaar :zweep

janou

de site is vernieuwd,
wat vinden jullie ervan?

dizzhead

Mooi! Maar zonder in een 'admin' rol te willen duiken denk ik niet dat dit 'nieuw' topic waardig is.

In feite is het nog steeds cambuur.nl http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=375.15
Overigens net als cambuurculture.nl nu keurig responsive op schermgrootte,  :thumbsup

janou

oh sorry ik verwijder em.  :thumbsup

janou

Citaat van: dizzhead op augustus 07, 2014, 15:27:05
Mooi! Maar zonder in een 'admin' rol te willen duiken denk ik niet dat dit 'nieuw' topic waardig is.

In feite is het nog steeds cambuur.nl http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=375.15
Overigens net als cambuurculture.nl nu keurig responsive op schermgrootte,  :thumbsup
heb je wel een punt idd

dizzhead

Hoewel ik de tekst onder 'oudere' topics ook vaak een beetje tegenstrijdige signalen vind afgeven:
Citeer
Waarschuwing: er is al ten minste 120 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

janou

Citaat van: dizzhead op augustus 07, 2014, 15:27:05
Mooi! Maar zonder in een 'admin' rol te willen duiken denk ik niet dat dit 'nieuw' topic waardig is.

In feite is het nog steeds cambuur.nl http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=375.15
Overigens net als cambuurculture.nl nu keurig responsive op schermgrootte,  :thumbsup
weet ji hoe ik m kan verwijderen?

dizzhead

Citaat van: janou op augustus 07, 2014, 15:29:52
weet ji hoe ik m kan verwijderen?

Dokkie vragen, maar die doet niks wat hem opgedragen wordt.  :zweep


Overigens is slowchat ook verboden volgens mij, dus riskeren we met deze discussie een ban...  :_spank

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op augustus 07, 2014, 15:30:42
Dokkie vragen, maar die doet niks wat hem opgedragen wordt.  :zweep
Citeer
Waarschuwing: er is al ten minste 120 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.
Goed dat je dit aangeeft. We zullen eens zien of we hier wat aan kunnen veranderen.
Uiteraard is het beter om bestaande topics gewoon door te laten lopen, alleen in sommige gevallen is deze tekst wel handig omdat informatie in dat topic verouderd is.
Zal dit topic trouwens verplaatsen.

Oebieman

Ziet er goed uit!,
nu alleen nog even het nieuwe tenue in de webshop opnemen  |:)

Dokkumer

Vind het lettertype overigens VERSCHRIKKELIJK!

dizzhead

#27

Citeer

Met gepaste trots lanceren wij vandaag de geheel vernieuwde website van SC Cambuur! Samen met onze online mediapartner én broeksponsor Friks Web & Marketing (www.friks.nl) is de afgelopen weken hard gewerkt om de website van SC Cambuur van een nieuwe look en feel te voorzien.


De nieuwe website is een stuk gebruiksvriendelijker en past qua kleurstelling veel beter bij het DNA en de huisstijl van de club. Daarnaast is er meer aandacht voor CambuurTV, blijf je met de 'Agenda' op de hoogte van alle evenementen en trainingen en heeft het zakelijke gedeelte van de site een  flinke opknapbeurt gehad.


Bovendien is de site geheel volgens de wensen en eisen van de moderne tijd 'responsive'. Dit betekent dat de site zich automatisch aanpast aan het gebruikte beeldscherm, tablet of toestel.


Cambuur App
Achter de schermen wordt ondertussen ook druk gewerkt aan een nieuwe en verbeterde Cambuur App. De oude App is vanwege een technische storing niet meer up-to-date, maar met de nieuwe App, die binnen nu en enkele weken klaar moet zijn, blijf je altijd op de hoogte van het laatste Cambuur-nieuws
Wat ik me afvraag is of een app nou wel noodzakelijk is, nu de website keurig mee schaalt op schermgrootte; lijkt me een onnodig kostbare investering....

Hasses

Mooi resultaat, ook eindelijk weer een selectiefoto die ik uit kan rollen over m'n bureaublad!  |:)

janou

de webshop word waarschijnlijk over 2 weken bijgewerkt met het nieuwe thuisshirt en sweater enzo,
had een mailtje gestuurd en kreeg reactie dat over ongeveer 2 weken de nieuwe sweaters met het nieuwe logo op de site komen dus denk dat dan ook de wedstrijdshirts erop komen.