Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ideeënbus

Gestart door Dokkumer, januari 18, 2013, 12:47:37

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Laat maar, bin al thuus!  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op augustus 02, 2013, 21:29:49
Laat maar, bin al thuus!  :proost

Zei ik toch al? Zondag bist alweer thús :devil


Overigens alle berichten omtrent "illegale praktijken" verwijderd om problemen te voorkomen.

Viper

#47
Kan de limiet voor het aantal berichten in het element Recente Posts op de voorpagina worden verhoogd naar 10 of zo? Met alle respect, maar Personeel vind ik minder belangrijk. Die zou zelfs onder Kalender en Top Forums kunnen. ;)

Dokkumer

Wat niet kan is nog nooit gebeurd.. Personeel kennen we idd allemaal wel ;)

Zal het even in het overleg gooien.

Taurus Jr

Volgorde veranderd en aantal berichten geboost naar 5, er zijn ook mobiele gebruikers en dan zouden 10 het wat onoverzichtelijk maken voor ze of hun databundel opvreten :)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Viper

Bedankt voor jullie reactie en actie! :thumbsup

Dokkumer

Citaat van: Taurus Jr op augustus 31, 2013, 20:28:35
Volgorde veranderd en aantal berichten geboost naar 5, er zijn ook mobiele gebruikers en dan zouden 10 het wat onoverzichtelijk maken voor ze of hun databundel opvreten :)
Wat op zich ook nog kan is Top Forums weghalen. Persoonlijk vind ik dat geen toevoeging omdat je al "Recente posts" en "Recente Topics" hebt..

Viper

Citaat van: Taurus Jr op augustus 31, 2013, 20:28:35
Volgorde veranderd en aantal berichten geboost naar 5, er zijn ook mobiele gebruikers en dan zouden 10 het wat onoverzichtelijk maken voor ze of hun databundel opvreten :)

Dan zou je een responsive design moeten maken of de berichten limiteren naar 5 wanneer er een mobiele gebruiker wordt gedetecteerd.

Citaat van: Dokkumer op september 01, 2013, 11:14:26
Wat op zich ook nog kan is Top Forums weghalen. Persoonlijk vind ik dat geen toevoeging omdat je al "Recente posts" en "Recente Topics" hebt..

EENSCHER DAN EENSCH

©Dokkumer :insane

Destroyer

Citaat van: Taurus Jr op augustus 31, 2013, 20:28:35
Volgorde veranderd en aantal berichten geboost naar 5, er zijn ook mobiele gebruikers en dan zouden 10 het wat onoverzichtelijk maken voor ze of hun databundel opvreten :)
Toch zou ik recente posts ipv vijf een stuk of acht a tien berichten willen zien. Volgens mij was bij de oude online dit ook het geval. Makkelijker.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Taurus Jr

Citaat van: Destroyer op september 20, 2013, 08:46:36
Toch zou ik recente posts ipv vijf een stuk of acht a tien berichten willen zien. Volgens mij was bij de oude online dit ook het geval. Makkelijker.

Per forum sectie kan je ongelezen berichten bekijken en anders op het forum onderaan statistieken staat: Bekijk de meest recente berichten op het forum.
De home pagina is slechts een index, teveel berichten etc maakt er een chaos van. Het is mogelijk maar lijkt me overbodig aangezien er al meerdere en betere wegen naar Rome zijn.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Mp

De site loopt bij mij vaak vast als ik die open vanaf google ('not responding') waarna de browser afsluit, zijn er meer mensen die hier last van hebben?

speculeter

Nee niet echt.
kan je hem niet als .."favoriet" er op zetten?

EastSide058

Is het misschien een idee om een notificatiebalk aan te maken, als iemand op je post heeft gereageerd dan krijg je dat te zien en kan je direct naar het bericht toe via de link? Dan hoef je je bericht ook niet helemaal op te zoeken om te kijken of je een reactie op je bericht hebt....
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Citaat van: EastSide058 op april 06, 2014, 20:57:46
Is het misschien een idee om een notificatiebalk aan te maken, als iemand op je post heeft gereageerd dan krijg je dat te zien en kan je direct naar het bericht toe via de link? Dan hoef je je bericht ook niet helemaal op te zoeken om te kijken of je een reactie op je bericht hebt....

Een beperkte vorm van notificatie is mogelijk op dit moment. Zie ook je profiel http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=profile;area=notification;u=4
Voor verdere technische zaken moet je toch bij TaurusJr zijn, ik heb te weinig verstand van de eventuele plugins of instellingen.

Taurus Jr

#59
Rechtsboven naast je profiel stond allang en breed een optie om alle ongelezen reacties te tonen.

Toon nieuwe reacties op jouw berichten.

Notificaties zouden kunnen maar dan moet er iets aparts worden aangemaakt en dat kan ergernis veroorzaken voor mobiele gebruikers, zie het als pop-ups.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik