Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ideeënbus

Gestart door Dokkumer, januari 18, 2013, 12:47:37

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

ja, heel graag een categorie voor de pool  :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Mee eens! Een apart subforum is handiger.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

RotterdamLeeuwarden

Ik zie dat de pool een apart onderwerp is binnen het Cambuuronlineforum: GOEDE ZET  _O_
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

nu nog een like knop  :D

mscc

Mooi, stukje overzichtelijker zo!

Taurus Jr

Vergeten te melden maar had de Pool sectie aangemaakt en Ronnietng rechten gegeven in dat forum. :)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

RotterdamLeeuwarden

#36
Dat had ik al in de gaten, goede keus dacht ik zo want het gaat goed daar !
Beheer van RonnieTNG in het Poolgedeelte gaat heel goed vind ik :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

punkman

Zat zelf te denken aan een hoofd topic als Cambuur in de media.
Waar je alles kan plaatsen waar Cambuur in voor komt en nergens onder valt.
waar je tekst en/of links kunt delen naar aanleiding van tv (vi bijvoorbeeld, ormrop fryslan etc) pers etc ...
Zodat iedereen dit terug kan lezen zonder dat het ergens staat bij een wedstrijd of iets dergelijks wat op dat moment niks met dat betreffende topic te maken heeft ..


Dokkumer

Om er apart een subforum voor aan te maken lijkt me wat teveel van het goede, maar een topic onder "Cambuur op het internet" zou inderdaad wel een optie zijn. Je bent vrij om een topic te openen ;)

Dokkumer

Is er een gratis app om het forum ook op de mobiel beter zichtbaar te krijgen? Ik moet nu zowat een telescoop gebruiken om op mijn mobiel het forum te lezen :P

zandokan

Citaat van: Dokkumer op april 27, 2013, 11:50:35
Is er een gratis app om het forum ook op de mobiel beter zichtbaar te krijgen? Ik moet nu zowat een telescoop gebruiken om op mijn mobiel het forum te lezen :P
Tapatalk werkt perfect en is in de blackmart wel gratis verkrijgbaar

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Forza Peersman

Dokkumer

Bedankt A. ik geef vrouwlief binnenkort mijn foon wel ff mee. :D

el haj

#42
Kunnen reageren op nieuwsberichten is misschien wel leuk, is een functie die men zo rond 1995 ontwikkeld moet hebben dus het zou niet teveel moeite moeten zijn. ;)
Dacht trouwens te herinneren dat dat voorheen wel mogelijk was.

Voornaamste reden waarom ik het wil is zodat ik Chipke in dit nieuwsbericht kon vertellen dat hij nog wat werk te doen heeft.
Want qua seizoensoverzicht is het natuurlijk niet veel.  :devil

Taurus Jr

#43
Dat is met reden uitgezet en word er doorverwezen naar topics waar daar een discussie kan worden gevoerd zodat er geen spam enzovoort in komt en het overzicht van het forum behouden blijft en dus niet meerdere onderwerpen en/of discussies in 1 topic wat voor chaos/verwarring zorgt.
Overigens kan je hem dat ook vertellen via bijvoorbeeld de chat of een privé bericht dus een beetje nutteloos/overbodig om speciaal daarom te gaan posten, denk dat je meer bereikt door contact met hem te leggen in plaats van een post waar iemand misschien ook kan overheen lezen.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

John Hiatt

Is het ook mogelijk om hier livestreams te plaatsen?