Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ideeënbus

Gestart door Dokkumer, januari 18, 2013, 12:47:37

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Voor elkaar met elkaar is de slogan van onze mooie club. Ook op dit forum geldt het principe zo veel mogelijk, daarom ook dit topic.

Mocht je ideeën hebben om dit forum te verbeteren, uit te breiden of weet ik veel wat. Probeer ze zo goed mogelijk uit te werken en hier te posten. Is het allemaal technisch mogelijk en een mooie aanvulling op deze site, dan maken we er zeker werk van.

Goudvinger

Ik zou graag een ban willen voor de volgende mensen..  :devil

Dokkumer

 :_schater

Tot volgende week Goudvinger  :devil

Goudvinger


Ronnie tng

Een maximum opleggen qua berichten? Ik krijg wel eens het idee dat ik op een dokkumer forum zit waar wel eens over Cambuur word gepraat.

:0= Kom maar met die ban  :rodekaart  :D

Dokkumer

Beste Ronnie en Goudvinger,

Wij danken u voor het inzenden van uw idee.
Helaas is echter de banfunctie reeds aanwezig op dit forum en zal voor zoverre de beheerders en administrators het noodzakelijk vinden gebruikt worden. Bans op de persoon af zullen in dit topic niet in behandeling worden genomen.

Tevens is het momenteel niet mogelijk een maximum aan berichten in te stellen. Wij zullen dit in de nabije toekomst zeker onderzoeken.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, verblijft,

Met vriendelijke groet

Cambuur Online
Dokkumer

:devil

punkman

Dacht zelf aan een duimpje ophoog of duimpje omlaag om je mening te geven over een geplaatst bericht.
Op die manier hoef je niet te reageren of je het wel of niet eens bent met een stelling.
Misschien dat je dan voorkomt dat er niet inhoudelijk wordt gereageerd op een post met simpel de woorden: Dat vind ik niet, ben ik niet eens enz.
Maar weet niet natuurlijk in hoeverre zoiets mogelijk is, en hoe anderen er over denken.
Dacht, gooi eens gewoon een balletje op.  :D

Taurus Jr

Is mogelijk maar kan ook misbruik van worden gemaakt, evenals een karma systeem om leden een beoordeling te geven en dergelijke.
Dit had ik op het test forum draaiende maar toch na een poosje eruit gehaald.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Destroyer

#8
Is het ook mogelijk het oude ranking systeem weer in te voeren? Van d-junior tot old-boy? Vond ik altijd wel passen bij Cambuur online.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Taurus Jr

Citaat van: Destroyer op januari 27, 2013, 17:37:42
Is het ook mogelijk het oude ranking systeem weer in te voeren? Van d-junior tot old-boy? Vond ik altijd wel passen bij Cambuur online.

Dit is al onderweg :)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

WouterZz

Is het ook mogelijk dat je direct op het forum (ipv home) komt als je www.cambuuronline.nl intypt? Favorieten werkt op mn werk niet.

Taurus Jr

Citaat van: WouterZz op januari 28, 2013, 20:49:01
Is het ook mogelijk dat je direct op het forum (ipv home) komt als je www.cambuuronline.nl intypt? Favorieten werkt op mn werk niet.

Gewoon de link van het Forum kopiëren.
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=forum
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Dokkumer

Citaat van: Taurus Jr op januari 27, 2013, 17:38:31
Citaat van: Destroyer op januari 27, 2013, 17:37:42
Is het ook mogelijk het oude ranking systeem weer in te voeren? Van d-junior tot old-boy? Vond ik altijd wel passen bij Cambuur online.

Dit is al onderweg :)
En zoals toegezegd inmiddels doorgevoerd.

Chipke

Zo'n systeem met duimpjes omhoog en omlaag zou wel erg leuk zijn. En dan een ranking wie de meeste duimpjes omhoog heeft.

Dokkumer

Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 23:19:56
Zo'n systeem met duimpjes omhoog en omlaag zou wel erg leuk zijn. En dan een ranking wie de meeste duimpjes omhoog heeft.
Is overwogen, er zit wel zo'n systeem hierin gebakken. Alleen is de kans op misbruik vrij groot en hebben wij besloten dit niet te doen.