Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

sccvl

Citaat van: EastSide058 op mei 06, 2014, 23:08:48
Ik heb er wel vertrouwen in dat er een goede vervanger komt, de grote clubs weten waar ze moeten wezen als ze hun spelers willen laten ontwikkelingen  :thumbsup
Dat is iets wat we dit jaar zeker hebben opgebouwd!


SCCRulez

Succes bij dat Philipszootje. Hoop dat je je draai vindt tussen die vervelende, over het paard getilde mannetjes daar! Anders kom je maar gewoon terug op huurbasis in het mooie Lwd!  |:)

Galdiano

Citaat van: SCCRulez op mei 17, 2014, 01:54:26
Succes bij dat Philipszootje. Hoop dat je je draai vindt tussen die vervelende, over het paard getilde mannetjes daar! Anders kom je maar gewoon terug op huurbasis in het mooie Lwd!  |:)

Wat dat betrefd pas Ritzmaier daar perfect, met zijn Ronaldo maniertjes  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Citaat van: Galdiano op mei 17, 2014, 08:00:38
Wat dat betrefd pas Ritzmaier daar perfect, met zijn Ronaldo maniertjes  :R
Heb je hem wel eens (aan-)gesproken? Bijzonder sympathiek ventje namelijk.

Galdiano

Citaat van: dizzhead op mei 17, 2014, 08:54:50
Heb je hem wel eens (aan-)gesproken? Bijzonder sympathiek ventje namelijk.

Dat kan zo zijn, maar die maniertjes bevallen me niet zo.
Doe gewoon normaal.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

de Schoot

Citaat van: Galdiano op mei 17, 2014, 08:58:13
Dat kan zo zijn, maar die maniertjes bevallen me niet zo.
Doe gewoon normaal.

Kwam idd soms aardig arrogant over. Benieuwd of hij het daar redt, ik vind het allemaal wat overdreven hoe hij bejubeld wordt.

Viper

Sommige spelers zijn binnen en buiten het veld verschillende persoonlijkheden. Ritzmaier mag/kan zich in de veld zo gedragen, omdat hij het waarmaakt (laatste wedstrijden daargelaten).

poelie-lwd

Lekker toch! Spelers met maniertjes, zijn er veel te weinig van. Het hedendaagse voetbal is doordrenkt met ja-knikkers en ideale schoonzonen. Als ik trainer was had ik een elftal vol met etterbakken samengesteld, dat zijn over het algemeen altijd winnaars, ten koste van alles. Daarnaast schromen dat soort spelers ook niet om elkaar te corrigeren, wat wil je nog meer!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

brambo3004

Citaat van: poelie-lwd op mei 17, 2014, 10:51:50
Lekker toch! Spelers met maniertjes, zijn er veel te weinig van. Het hedendaagse voetbal is doordrenkt met ja-knikkers en ideale schoonzonen. Als ik trainer was had ik een elftal vol met etterbakken samengesteld, dat zijn over het algemeen altijd winnaars, ten koste van alles. Daarnaast schromen dat soort spelers ook niet om elkaar te corrigeren, wat wil je nog meer!

Veel te simpel toch! Ritzmaier is niet het type-'klootzakje waar je wat aan hebt', Ritzmaier moet het hebben van zijn techniek, zijn trap en zijn bravoure. Jij schetst meer het beeld van een Steve de Ridder, terwijl ik toch vrees dat hij eerder Jetro Willems en Adam Maher (verwende patsertjes met maniertjes waar je niets aan hebt) achterna gaat.

MilanJayh

 _O_ Bedankt RITIZI!!!  :proost