Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeremy de Graaf

Gestart door Cambuur058, juli 10, 2013, 21:05:57

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Citaat van: brambo3004 op juli 11, 2013, 00:11:41
Want? Dit weten we toch allemaal wel?
Gaat om 't idee. Bijna iedereen hier is zo negatief.  :zucht

brambo3004

Citaat van: Cambuur058 op juli 11, 2013, 00:12:43
Gaat om 't idee. Bijna iedereen hier is zo negatief.  :zucht

Ja, maar we hangen wel in de hekken als europees voetbal is gehaald! :devil

Cambuur058

Citaat van: brambo3004 op juli 11, 2013, 00:19:24
Ja, maar we hangen wel in de hekken als europees voetbal is gehaald! :devil
:proost :proost

Ik hang al in de hekken als we geen nacompetitie hoeven te spelen.  |:)

gewoon een fan

Citaat van: Cambuur058 op juli 11, 2013, 00:22:19
:proost :proost

Ik hang al in de hekken als we geen nacompetitie hoeven te spelen.  |:)
Dus ook als wij gelijk degraderen  8P

NicoJanHoogma1960

Mensen voor het zelfde geld is de Graaf een nieuwe Bobbie S,
You never Know
Cambuur zit in je bloed

zeewolde

Citaat van: Cambuur058 op juli 10, 2013, 21:05:57
Cambuur wil Jeremy de Graaf, de aanvaller afkomstig van VVOG uit Dronten

Harderwijk ;)

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op juli 10, 2013, 22:44:04
:0=EN DAN NU NOG HET ECHTE WERK!! We binne der nog niet.

Het is meer dan lachwekkend dat deze man een contract krijgt.

En dat echte werk...... Dat MOET er dan ook echt wel van komen. Anders zie ik het somber in...
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Sander Scc

Die jongen heeft nog geen bal geraakt hier en hij word al afgebrand.

Geef hem gewoon het voordeel van de twijfel!
Misschien is het een ruw diamantje die even vakkundig geslepen moet worden door henkie.
Hij wil graag en hij zal vast wel WAT kunnen.

|:) WELKOM |:)

Len Cantello

Citaat van: Sander Scc op juli 11, 2013, 20:21:42
Die jongen heeft nog geen bal geraakt hier en hij word al afgebrand.
Vind ik niet vreemd. Een supervlindergewicht op zekere leeftijd uit de hoofdklasse, krijgt uit het niets een contract bij een eredivisionist. Ik had m'n geld liever in de zak gehouden voor een bijdrage aan een echte versterking....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

vialli

Citaat van: Len Cantello op juli 11, 2013, 20:28:29
Vind ik niet vreemd. Een supervlindergewicht op zekere leeftijd uit de hoofdklasse, krijgt uit het niets een contract bij een eredivisionist. Ik had m'n geld liever in de zak gehouden voor een bijdrage aan een echte versterking....

Die komme d'r aan, niet in paniek rake |:)

Sander Scc

#25
Citaat van: Len Cantello op juli 11, 2013, 20:28:29
Vind ik niet vreemd. Een supervlindergewicht op zekere leeftijd uit de hoofdklasse, krijgt uit het niets een contract bij een eredivisionist. Ik had m'n geld liever in de zak gehouden voor een bijdrage aan een echte versterking....

Denk niet dat hij een mega salaris gaat verdienen maar ik snap je punt.
Ik zie het als een gokje van de TS, misschien ontwikkeld hij zich juist beter bij een profclub.
En dat er nu geen geld meer is voor 'echte' spelers valt ook wel wat mee denk ik.

Noordcambuur

Vroeger hebben we een zekere twan schepers en Robbie van Alfen van PSV en Utrecht nou die hebben hier ook niks laten zien.geef deze jongen nou eerst eens een kans voordat hij hier helemaal afgebrand wordt.welkom kerel en ik hoop dat je ons helemaal gek maakt. |:)

HilversumOnTour


Dokkumer

Wil hem op voorhand niet afbranden, helemaal omdat ik hem nog niet in actie heb gezien... Echter dit soort spelers zou prima zijn wanneer je een beloftenelftal hebt. Dan kun je zien of hij progressie boekt. Nu traint hij alleen op een hoger niveau en zal waarschijnlijk weinig aan spelen toekomen,

Chipke

Welkom Jeremy, succes jongen!  |:)